Max Biaggi Deel II - Gaat The Roman Emperor stoppen?

Een Ducati fabriekszitje is toch wat aansprekender,bovendien denk ik ook dat de stijl van redding wel bij de Desmo past.
 
Een plaatje dan maar ... genomen tijdens de TT 98 toen de baan betreden na de wedstrijd nog mogelijk en gewoon was :Y
full
 
En nog één. Kon Max mij eindelijk eens van dichtbij zien, kijkt ie de verkeerde kant op :? ... gemiste kans om mij te ontmoeten, of is het nou andersom? :+
full
 
Ja dat was gaaf he, toen je nog gewoon de baan op mocht na de race! *O*


Dat mocht toen ook niet.....
Dankzij die klojo's die toen zo nodig de baan op moesten hebben we nu dat circus bij de ingang waar ze alle tassen e.d. controleren. B|

Zodra de eerste was gefinisht renden de eerste halve zolen al de baan op, terwijl er nog achterblijvers moesten finishen. |(
Capirossi's honda die langs de kant stond na een crash werdt door "souvenirsjagers" nog verder gesloopt en rijders werden ongevraagt van hun kneesliders ontdaan.

Echte fans allemaal :r
 
Laatst bewerkt:
Dat mocht toen ook niet.....
Dankzij die klojo's die toen zo nodig de baan op moesten hebben we nu dat circus bij de ingang waar ze alle tassen e.d. controleren. B|

Zodra de eerste was gefinisht renden de eerste halve zolen al de baan op, terwijl er nog achterblijvers moesten finishen. |(
Capirossi's honda die langs de kant stond na een crash werdt door "souvenirsjagers" nog verder gesloopt en rijders werden opgevraagt van hun kneesliders ontdaan.

Echte fans allemaal :r
HA!! Zo zie je maar Tet, niet alleen Dorna verneukt de boel, maar jouw acties zorgen nu voor een hoop gezeik lol. Eat that, lekker hypocriet dus _O-
 
Laatst bewerkt:
Dat mocht toen ook niet.....
Dankzij die klojo's die toen zo nodig de baan op moesten hebben we nu dat circus bij de ingang waar ze alle tassen e.d. controleren. B|

Zodra de eerste was gefinisht renden de eerste halve zolen al de baan op, terwijl er nog achterblijvers moesten finishen. |(
Capirossi's honda die langs de kant stond na een crash werdt door "souvenirsjagers" nog verder gesloopt en rijders werden opgevraagt van hun kneesliders ontdaan.

Echte fans allemaal :r

full
 
Dat mocht toen ook niet.....
Dankzij die klojo's die toen zo nodig de baan op moesten hebben we nu dat circus bij de ingang waar ze alle tassen e.d. controleren. B|

Zodra de eerste was gefinisht renden de eerste halve zolen al de baan op, terwijl er nog achterblijvers moesten finishen. |(
Capirossi's honda die langs de kant stond na een crash werdt door "souvenirsjagers" nog verder gesloopt en rijders werden ongevraagt van hun kneesliders ontdaan.

Echte fans allemaal :r

Ja door dit gedrag van de 'fans' op de baan mag je zelf je biertje niet meer meenemen door die stomme controle's. Maar eerlijk is eerlijk die foto's die eerder geplaatst zijn hebben wel wat.
 
HA!! Zo zie je maar Tet, niet alleen Dorna verneukt de boel, maar jouw acties zorgen nu voor een hoop gezeik lol. Eat that, lekker hypocriet dus _O-

Man, lul niet zo stom. Ik heb nooit een coureur aangeraakt tijdens die uitlooprondes. En ik heb helemaal niet gezegd dat dit de schuld is van Dorna, dat haal je er zelf weer bij.
 
Zodra de eerste was gefinisht renden de eerste halve zolen al de baan op, terwijl er nog achterblijvers moesten finishen. |(
Capirossi's honda die langs de kant stond na een crash werdt door "souvenirsjagers" nog verder gesloopt en rijders werden ongevraagt van hun kneesliders ontdaan.
En jaren later Valentino Rossi's gyrocam. Hij was toen de enige met zo'n ding. :')
 
Dat mocht toen ook niet.....
Dankzij die klojo's die toen zo nodig de baan op moesten hebben we nu dat circus bij de ingang waar ze alle tassen e.d. controleren. B|

Zodra de eerste was gefinisht renden de eerste halve zolen al de baan op, terwijl er nog achterblijvers moesten finishen. |(
Capirossi's honda die langs de kant stond na een crash werdt door "souvenirsjagers" nog verder gesloopt en rijders werden ongevraagt van hun kneesliders ontdaan.

Echte fans allemaal :r

Het is uit de hand gaan lopen met de populariteit van Rossi en het succes van vd Goorbergh. Haga is volgens mij op Assen ook eens ontdaan van een camera trouwens. Toen waren er inderdaad ineens debielen die niet zwaaiden, maar ook even een souveniertje van de motor moesten rukken en inderdaad kleding van de mannen waar ze zelf nog inzaten |(

In de jaren 90 zetten de marshalls ook nog gewoon de toegangshekken tot het circuit open na de race. Bijvoorbeeld onder de loopbrug over de oude noordlus naar de toenmalige Stubben toen daar nog een tribune stond.

Dat het niet mocht ben ik met je eens, maar het is net zoals bij voetbal ... een paar halve garen verpesten het voor de rest. Dorna heeft daar inderdaad niets mee van doen ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan