Max Biaggi Deel II - Gaat The Roman Emperor stoppen?

10369217_702528773122930_6562176649556667876_n.jpg
 
Zou dit nu meer een cadeautje zijn voor Max, of wil Aprilia echt feedback van 'm om hun motor te verbeteren? Guintoli gaat redelijk rond, maar met name Melandri valt me vooralsnog tegen...
 
Hij test de ART machine dacht ik, dat gaat dus meer om de GP machines dan om de ontwikkeling van de RSV4 dacht ik.
 
Opzouten Opoe .



Wat gaat hij doen daar ???????????

Max Biaggi ‏@maxbiaggi · 36 min.
Buongiorno -1 alla partenza x Malesia @sbk_official Race / Hello -1 departure to Malaysia SBK Race/ Hello -1 berlepas ke Malaysia SBK Race
 
Biaggi teste de afgelopen 3 dagen voor het Aprillia Moto GP project.
Bedoeling is om 2016 weer mee te draaien in de Moto GP.
 
Biaggi teste de afgelopen 3 dagen voor het Aprillia Moto GP project.
Bedoeling is om 2016 weer mee te draaien in de Moto GP.
Meedraaien in 2014, Aprillia ja, Biaggi zelf lijkt me sterk, straks start je hier weer een gerucht O-)

De snelste tijd van 1min 50.940secs is vergelijkbaar met de Open klasse Aprilla's, alhoewel ze zeggen niet echt op een snelste tijd te hebben geaast. Ben benieuwd waar Aprillia mee gaat komen.

Aprilia, Biaggi conclude three-day Mugello test
 
daar hoef je toch ook niet aan te twijfelen :?

Inderdaad, daar hoeft niemand aan te twijfelen. max zou zo weer mee kunnen doen aan de SBK en gelijk weer competatief zijn, dat is wel duidelijk. Bij de MotoGP moet hij maar wegblijven zolang 46 het daar voor het zeggen heeft. Maar SBK, ja hoor, laat maar komen. *O*
 
Laatst bewerkt:
Wsbk is geen zak meer aan. Toch kijk ik uiteraard nog wel. De Supersport is leuker met vd Mark :Y
 
Inderdaad, daar hoeft niemand aan te twijfelen. max zou zo weer mee kunnen doen aan de SBK en gelijk weer competatief zijn, dat is wel duidelijk. Bij de MotoGP moet hij maar wegblijven zolang 46 93 het daar voor het zeggen heeft. Maar SBK, ja hoor, laat maar komen. *O*
;)
 
Moest bij de foto op Assen met Doohan denken aan dit moment *O* ... jammer genoeg zwaaide Max de verkeerde kant op ;)
full
 
Heey jongens, weet iemand of dat boek van Biaggi in het Engels komt? Of dat wij de Italiaanse versie uberhaupt kunnen kopen?

Hij heeft een boek uitgebracht, maar ik hoor er verder helemaal niets over...
 
Terug
Bovenaan Onderaan