Max Biaggi Deel II - Gaat The Roman Emperor stoppen?

Ik durf het niet echt zeggen maar acht het niet uitgesloten want die maakt ongemerkt toch nog veel kilometers op die fiets en is topfit.......top 5 is gewoon mogelijk.
Zover zat je er niet naast ;)

Snelste op vrijdag, als 5de gekwalificeerd en uiteindelijk twee keer een zesde plaats :}

"Now I'm hoping for the cherry on the top: Sepang. This round was sort of a running-in and we can consider it to be truly satisfactory. Next time we'll be able to do well.”
 
Biaggi draait langer mee dan Rossi,wel 3 jaartjes er tussen uit maar doet het toch maar fftjes :}

1991 250cc GP.....veel race's...........2015 WKSBK

Zonder twijfel één der groten.
 
Laatst bewerkt:
Biaggi draait langer mee dan Rossi,wel 3 jaartjes er tussen uit maar doet het toch maar fftjes :}

1991 250cc GP.....veel race's...........2015 WKSBK

Zonder twijfel één der groten.
Daarvoor ook al EK 250cc gereden op Aprillia.
Het blijft de Romeinse Keizer.
 
Hij zit na te denken om weer full-time te gaan racen. De keuze is moeilijk zei hij....
 
Max Biaggi werkt momenteel een test af in Qatar ter voorbereiding op zijn deelname aan de laatste World Superbike races van het seizoen, maar misschien dat hij er goed aan doet voorlopig in die oliestaat te blijven. Als hij terugvliegt naar Italië mag hij zijn chequeboekje wel gereed houden, de Italiaan is namelijk aangeklaagd wegens belastingfraude.

Rossi, Melandri, Capirossi, en nu dus Biaggi. Foei, foei, foei. :P
 
Laatst bewerkt:
Max Biaggi werkt momenteel een test af in Qatar ter voorbereiding op zijn deelname aan de laatste World Superbike races van het seizoen, maar misschien dat hij er goed aan doet voorlopig in die oliestaat te blijven. Als hij terugvliegt naar Italië mag hij zijn chequeboekje wel gereed houden, de Italiaan is namelijk aangeklaagd wegens belastingfraude.

Rossi, Melandri, Capirossi, en nu dus Biaggi. Foei, foei, foei. :P

Pak ze maar aan!
 
Watch me now grandma

full
 
Max Biaggi gaat volgend jaar aan de slag als teammanager voor Mahindra in de Italiaanse Moto3. De voormalig wereldkampioen 250cc en Superbikes krijgt de leiding over een nieuw raceteam van de fabrikant uit India.

De samenwerking tussen Biaggi en Mahindra werd vrijdag op Ricardo Tormo, gastheer van de Grand Prix van Valencia, bekend gemaakt.

Mahindra gaat in de Italiaanse CIV-serie een fabrieksteam inzetten. De stal zal ook deelnemen aan een aantal races in het Spaanse Moto3-kampioenschap (CEV). De Italiaanse racetalenten Alessandro Del Bianco en Davide Baldini vormen het rijderskoppel.

Naast teammanager gaat Biaggi ook de rol van ambassadeur voor Mahindra vervullen.

Mufaddal Choonia, Mahindra's Moto3-manager, is in zijn nopjes met de verbintenis. "We zijn blij dat we Max deze nieuwe stap in zijn loopbaan kunnen bieden. We gaan hem alle noodzakelijke ondersteuning geven. Max heeft veel succes gehad op bijna alle raceniveaus en weet wat er nodig is om te winnen."

"Ik heb nog steeds een passie voor racen", zegt Biaggi. "Ik voel daarbij de behoefte om wat terug te doen aan de racewereld in Italië. Met dit project wil ik jonge Italianen helpen bij het realiseren van hun droom; het racen en winnen in het WK."

De tweevoudig Superbike-wereldkampioen en winnaar van vier 250cc-wereldtitels weet zeker dat hij met Mahindra de top zal bereiken. Sinds de intrede in het Italiaanse kampioenschap won de fabrikant twee constructeurstitels, in 2013 en 2015. In 2014 en afgelopen seizoen werd Mahindra tweede.

"Mahindra heeft een geweldige progressie laten zien in 2016 en het is mij duidelijk dat de MGP3O een machine is waarmee je kampioenschappen kunt winnen. Ik weet zeker dat het een mooi jaar voor ons zal worden."

Bron:motorsport.com
 
Hij had geen geld voor een maatpak. _O- :+

Let vooral op de schoenen. :} :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan