ZX-12R and friends topic "Deel 8"

Ondanks het knullig ongelukje toch een leuk tochtje gereden met mooi weer. Leuk om eens een gezicht erbij te hebben!
 
Tijdelijk maar even zo opgelost, met wat wrap tape. Als ik terug ben van vakantie ga ik het wel goed repareren.

8KihfcM.jpg



Weet nu ook waarom m'n 12 zo veel olie vebruikt, de kleppendeksel pakking is aan vervanging toe. Een vettige bende.
 
Laatst bewerkt:
Mannen,

Hier iemand toevallig die overweegt na dit seizoen zijn 12 te verkopen? Ben op zoek naar 1 maar wordt momenteel weinig aangeboden.

Gr.
 
Mannen,

Hier iemand toevallig die overweegt na dit seizoen zijn 12 te verkopen? Ben op zoek naar 1 maar wordt momenteel weinig aangeboden.

Gr.
kijk dat gaat de goede kant op als ze al gaan vragen naar ZX12 motoren.
De meesten die ze in bezit hebben zullen hem niet gauw verkopen. ;) :W
 
Hello Lady's en Gents,

Ik heb een vraagje ik ga bij een bekende kijken naar een zx12r a1 of a2 (denk de eerste)
Kunnen jullie in het kort aangeven waar ik op moet letten.

Ik vraag mij af wat een goede prijs is voor deze motor, want er zitten voor mij wat haken en ogen aan.

Grieks kenteken dus naar de rwd met de juiste papieren.
Motor staat nu misschien jaartje stil
Top kuip heeft een scheur bij het ruitje misschien iets op gevallen.
Wellicht nieuw slotensetje nodig. (diefstal poging?)
en ik kan er eigenlijk geen proefrit op maken (verzekerings technisch) maar hij schijnt wel goed te rijden. (over de 330)

Ik ben normaal gewend 750cc en vraag me af of zo'n zware fiets wel iets voor mij is.

kan iemand mij wat adviseren ?

mvg.
Arthur

20160904_195704_HDR.jpg
 
Zo zondag even kijken naar een groene 12 uit 2000.
Was al een keer wezen kijken, maar nu even srukje rijden als ie bevalt wordt ie meteen meegenomen.👻
 
Hello Lady's en Gents,

Ik heb een vraagje ik ga bij een bekende kijken naar een zx12r a1 of a2 (denk de eerste)
Kunnen jullie in het kort aangeven waar ik op moet letten.

Ik vraag mij af wat een goede prijs is voor deze motor, want er zitten voor mij wat haken en ogen aan.

Grieks kenteken dus naar de rwd met de juiste papieren.
Motor staat nu misschien jaartje stil
Top kuip heeft een scheur bij het ruitje misschien iets op gevallen.
Wellicht nieuw slotensetje nodig. (diefstal poging?)
en ik kan er eigenlijk geen proefrit op maken (verzekerings technisch) maar hij schijnt wel goed te rijden. (over de 330)

Ik ben normaal gewend 750cc en vraag me af of zo'n zware fiets wel iets voor mij is.

kan iemand mij wat adviseren ?

mvg.
Arthur

[afbeelding]

Sorry, maar hier reageert niemand op. Teveel vage vragen en wat wil je eigenlijk horen. Niemand koopt een motor zonder ermee gereden te hebben en of het iets voor je is ...tja.
Succes en misschien tot :W
 
Hoi Jeshaan1400,
En wat is het geworden...vertel.

:W Zagetta


Zagetta,

Ja heb hem gekocht en was weer even wennen onderweg. Toch wel een andere zithouding dan me ZZR1400. Me vriendin gaat er grotendeels op rijden, maar vind het niet erg om af en toe te ruilen 👻.

Nu de komende tijd even wat dingetjes veranderen want de motor is nog helemaal standaard zelfs de uitlaat.

Ben op zoek naar een sportdemper het liefst een Yoshimura.
 
Gefeliciteerd met je 12.
Tja helemaal standaard kan ook mooi zijn en er zijn nog wel spullen te koop voor de 12.
Veel rijplezier.

:W Zagetta
 
Terug
Bovenaan Onderaan