ZX-12R and friends topic "Deel 8"

Advertentiex is een Roemeense coversite. De advertentie die erop staat kan al wel heel oud zijn.

Had er ook al gekeken.

In ieder geval bedankt.

Groet Remko
 
Laatst bewerkt:
Ik ben trouwens

Remko van den Brink
Woonachtig in Warnsveld
Gezinnetje met drie Kids accessoires 1 kat en mijn andere hobby aquaria.
Ander speelgoed wat in de schuur staat is een zx7r uit 1998 aangepast met een zx6r 636 2009 bigpiston showa voorvork, achterbrug zx10r 2004 plus achtervering en zx10r velgen.

Morgen komt daar een zx12r bij alleen 1 probleem het blok is apart verkocht omdat het overleden was.

Mvg
Remko
 
Was afgelopen woensdag bij goedhart om een proefrit te maken komt daar zomaar een "12" aan rijden... Damn - oude liefde roest niet zeg...
 
Ja ik weet het maar weggedaan ivm rug. Best wel spijt van gehad maar ik kon er gewoon niet me op vakantie... 2x gedaan en gewoon iedere dag gesloopt.. Was niet leuk. Dr Kawa heeft wel eens geopperd om er een superbike stuur op te zetten maar toen had ik em al een tijdje verkocht.
 
Ik ken het. Ik heb de mijne weggedaan omdat ik ook meer naar het buitenland wilde.
Toen een Pan gekocht. Dat was weer het andere uiterste. Nu heb ik een ZZR1200 (met stuurverhoger) om te toeren :)
 
ZZR ook niet verkeerd :-)

Sinds ik de 12 heb verkocht zit ik, nu bijna 9 jaar, op een gs/gsa. Ik ben alleen het boxer-blok een beetje beu. Opzoek naar iets met 4 cilinders en een goede zithouding.

Grappig - ik heb jaren lang een foto van jouw fiets (without words) als computer achtergrond gehad.
 
Die heb ik op canvas in mijn keuken hangen :)

Na de Pan had ik een R1200RT gekocht. Ik dacht wat levendiger, meer dynamisch. dus niet. Toen een Z1000SX die heel goed beviel. In 'moeten' ruilen op een H2 :P
Ik kan de SX dus zeker aanbevelen. De mijne met veel extras staat nog te koop bij Premium...
 
Die plaat is inderdaad wel canvas-waardig ja.

Ik buurt op dit moment in het k1600 draadje ;) - nog niets gekocht hoor.
Mijn kinderen willen steeds vaker een middagje mee en ik vind em wel heel gaaf :D
 
Laatst bewerkt:
Vanmorgen kwamen me 4 van die dingen voorbij in totaal verkeerde kleuren (wit/rood) ;)
Idd pracht machine.
 
Misschien herinneren jullie het kleine akkefietje nog van de meeting in augustus. Na daarna nog ~250 kilometer te hebben gereden lag mijn 3e cilinder drijfstang lager eruit. ;(

Inmiddels hele blok open gehad tot op het laatste boutje en voorzien van een vervangende krukas met nieuwe lagers en heb al weer 1700 kilometer gereden met het gereviseerde blok. Het inrijden was best spannend. :]

Heb een boel fotootjes gemaakt van het proces, moet ze alleen nog ergens uploaden. :t
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen,

Heb nog een aantal onderdelen liggen van mijn kawasaki zx12r die ik in onderdelen verkocht heb.
Misschien hier iemand die voor een redelijke prijs interesse heeft in een onderdeel?

Frame met kenteken bj 2000         
Voorvork met kroonplaat en t stuk
Complete uitlaat bochten en demper
Benzinetank met tankdop en sleutel
Radiateur met fan
Subframe
Koppelingshendel met pomp
Stuurhelften links en rechts
Voorvelg met band lakschade
Achtervelg met band
Remklauw achter
Bestuurderszit
Bijrijderszit
Ecu
Draadboom
Koplamp
Achterlicht
Spanningsregelaar


Onderdelen Kawasaki ZX12R 2000

Met vriendelijke groet,
Jeroen
 
Ja ik weet het maar weggedaan ivm rug. Best wel spijt van gehad maar ik kon er gewoon niet me op vakantie... 2x gedaan en gewoon iedere dag gesloopt.. Was niet leuk. Dr Kawa heeft wel eens geopperd om er een superbike stuur op te zetten maar toen had ik em al een tijdje verkocht.

Je moet niet alles geloven wat die Dr. Kawa zegt joh ... die is hier al jaren niet meer geweest toch ? ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan