MF Gooi & Vechtstreek Nr. 127: De voordagen van de Herfst

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen :Z

Vanochtend Kato, AG en Atlas achtergelaten op Schiphol (vliegen kwart over elf) 8-)

Tegenvallende opera -O-

Parijs *O* Rome nog niet geweest, maar lijkt me ook prachtig.

Nu in de clinch met mijn iPhone :/ (update installeren ging niet helemaal goed)
 
Wat jullie hebben met Parijs, heb ik met Rome ..
Staan beiden nog op de to-do lijst (hoewel, 2 jaar terug over de périphérique terug gereden en in de verte Eiffeltoren gezien dus hoopte er onderuit te komen) :)
Concluderend: er is op dit continent genoeg te zien :)
 
Laatst bewerkt:
Ow....niet? *D
Volgens mij gaat het niet meer door -O-
Als je kijkt hoe koud het in de ochtend al is ben ik wel benieuwd naar de watertemperatuur :+
Laten ze mijn boot nu in een iets groter type mèt cabine èn verwarming te koop hebben... O-)

Effies doorwerken nog... 8-)
 
Laatst bewerkt:
klein schriel manneke hier net met een CBX750 die ik op de brug op de bok zet. Hij kijkt verbaast en zegt dat lukt mij niet met die motor.

van alles gedaan aan die motor, verteld ie dat ie verpleger op een ambulance is (geweest) en regelmatig mot met marokaantjes had tijdens zijn werk, maar omdat hij vroeger commando was geweest had hij dikke verhalen.

ik heb braaf geknikt _O-
 
Laatst bewerkt:
Ik lees wel mee, maar reageer weinag, net een paar heftige dagen achter de rug, waaronder het overlijden van een collega en verlies van baan door echtgenote. Zo'n onderzoek naar een liesbreuk bij je zelf valt dan in het niet. :X :/

Wel benieuwd naar de cliffhangert van Zot! :Y
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan