Maverick Vinales

Had dit eigenlijk wel een beetje verwacht.
Maar zo snel al zo goed gaan dat dan weer niet

Ik ook,dat hij al zo snel op de suzuki was dat was een teken aan de wand.
Hoop dat hij het Marquez moeilijk kan maken,tijdje terug vreesde ik nog een decennium heerschappij van MM
 
Ik ook,dat hij al zo snel op de suzuki was dat was een teken aan de wand.
Hoop dat hij het Marquez moeilijk kan maken,tijdje terug vreesde ik nog een decennium heerschappij van MM

Evolutie noemt men dat. Als je denkt dat het niet sneller kan, komt er toch altijd weer een snellere rijder / generatie aan.
 
Laatst bewerkt:
De nieuwe Marquez,maar moet allemaal nog. Snel een rondje rijden kunnen er veel. Straks in qatar een volledige race snel uitrijden dat is de kunst...
Wat dat betreft heeft Maverick dit jaar heel veel kunnen leren bij Suzuki, dat heeft hem zeker goed gedaan! :Y Ik ben ervan overtuigd dat hij volgend jaar op heel veel circuits mooie resultaten gaat laten zien. Misschien niet genoeg om de titelstrijd aan te gaan, maar zeker genoeg om een grote luis te zijn in de pelzen van Rossi en Marquez.
 
:] mannetje om rekening mee te houden, zelfs voor het wk
Wat dat betreft heeft Maverick dit jaar heel veel kunnen leren bij Suzuki, dat heeft hem zeker goed gedaan! :Y Ik ben ervan overtuigd dat hij volgend jaar op heel veel circuits mooie resultaten gaat laten zien. Misschien niet genoeg om de titelstrijd aan te gaan, maar zeker genoeg om een grote luis te zijn in de pelzen van Rossi en Marquez.
 
Laten we hopen dat er gewoon een man of 6 kan strijden om de wereldtitel !

En ik ben erg benieuwd hoeveel "fans " vinales er bij gaat krijgen als hij meerdere wedstrijden gaat winnen !

Super test gereden ! Strak , stabiel en geen gekkigheid
 
Laten we hopen dat er gewoon een man of 6 kan strijden om de wereldtitel !

En ik ben erg benieuwd hoeveel "fans " vinales er bij gaat krijgen als hij meerdere wedstrijden gaat winnen !

Super test gereden ! Strak , stabiel en geen gekkigheid
heel eerlijk, ik denk echt dat HEEL VR46 wereld achter Vinales ook zal staan
VR46&TOPGUN VS MM&MMzijnvrouwtje99
 
Als het fair & square gaat, zal het idd wel meevallen, maar zodra Vinales Rossi eens flink de pass snijdt bv zal de liefde van de 'fans' snel over zijn denk ik.
 
heel eerlijk, ik denk echt dat HEEL VR46 wereld achter Vinales ook zal staan
VR46&TOPGUN VS MM&MMzijnvrouwtje99

Ik denk het persoonlijk niet, vooral omdat hij het Rossi moeilijk kan maken !

Rossi blijft voor mij de onbetwiste nummer 1
Iannone vind ik een geweldige rijder, mooie stijl en vooral vechtlust !\ Dat is mijn nummer 2
Vinales is een super talent en heeft knappe dingen laten zien op de soes, dat maakt hem mijn nr 3

En zo mag het wk ook eindigen *D
 
Ik denk dat het andersom zal zijn Rossi moet nog maar bewijzen dat ie het Vinales moeilijk kan maken. :}
 
Laatst bewerkt:
Die test-livery ziet er echt ziek uit vind ik... Supertof.
Vraag me wel altijd af hoe zoiets achter de schermen nou gaat. Betaald het team/merk Vinales dat zelf? Neem niet aan dat Yamaha per se gebaat is bij een kleurstelling die niet die van hen is. Aan de andere kant is alle aandacht meegenomen, maar toch. Denk dan altijd jeetje moeten weer helemaal speciale pakken gemaakt worden etc. Nou ja ik klaag niet hoor, vind het juist super, maar vraag het me gewoon af...

15068385_1629392000419664_6514553666470636924_o.jpg

15016296_1628181683874029_2804351337144547167_o.jpg


Denk dat Arai ook nog best wel eens een paar van deze replica's zou kunnen verkopen :Y
 
Het zal alles te maken hebben met de relatie tussen Vinales en Rossi. Als zij samen door een deur kunnen zoals een echt team dat hoort te doen, vind ik het alleen maar mooi. Zoals Rossi Vinales af en toe op sleeptouw nam in de trainingen en dan de volgende ronde weer andersom. Dát is ook mooi.

Dat dat met Lorenzo niet werkte... misschien andere tijden? Of ander karakter van Lorenzo? Misschien had Rossi de concurrentie niet zo sterk verwacht en weet hij nu dat hij vanuit alle hoeken concurrentie heeft en het dus makkelijker binnen het team kan accepteren? Het is afwachten. Ik gun Rossi die tiende titel enorm, maar als Vinales zijn eerste pakt vind ik dat ook geweldig.
 
Die test-livery ziet er echt ziek uit vind ik... Supertof.
Vraag me wel altijd af hoe zoiets achter de schermen nou gaat. Betaald het team/merk Vinales dat zelf? Neem niet aan dat Yamaha per se gebaat is bij een kleurstelling die niet die van hen is. Aan de andere kant is alle aandacht meegenomen, maar toch. Denk dan altijd jeetje moeten weer helemaal speciale pakken gemaakt worden etc. Nou ja ik klaag niet hoor, vind het juist super, maar vraag het me gewoon af...

[afbeelding]
[afbeelding]

Denk dat Arai ook nog best wel eens een paar van deze replica's zou kunnen verkopen :Y

De fabrikant van kleding zal tijdens de tests ook innovaties en maatvoering testen en dus is zon speciaal pak niet echt onzin.
 
Terug
Bovenaan Onderaan