Daisy's Topic - Home of the Daytona T595 - PART TRIPLE

Ja, je gaat je bevinden in een zeer exclusief gezelschap.
Aan de motor zal het iig niet liggen, fijn apparaat zo'n Daisy.

Post even een foto zodra je de fiets hebt opgehaald
 
Bedankt :)

ja ik weet eigenlijk niet hoe ik bij de motor kwam, maar toen ik hem uiteindelijk bij de eerste verkoper
zag staan werd ik op slag verliefd. Wat een mooie vormen voor een *oude* motor en een heerlijk geluid. Ik vind de fzr1000 van mijn vader wat te log dus eigenlijk keek ik niet naar oude 1000cc's. Deze motor is echter vrij licht qua stuurgedrag en ook goed rijdbaar in het lagere toerensegment.
 
Het is hier niet druk mensen!

Ik ben (bijna) in het bezit van een triumph daytona t595 uit 97 in strontium geel, nu alleen nog ophalen, wachten op wat beter weer en scheuren maar!

Zodra de motor binnen is zal ik wel foto maken voor beginpost.

:W van harte welkom! Het loopt hier niet echt storm inderdaad. Maar toch dat maakt jouw Daytona alleen maar unieker 8-)
 
Dit is dan mijn nieuwe Daisy!


msdlj5.jpg
 
Laatst bewerkt:
Misschien een domme vraag hoor, maar is het beter voor de daytona om op 102 benzine te rijden? Ik wil de bijna lege tank helemaal vullen met octaan 102 en een flesje forté 2 om de langere stilstand van de motor een beetje op te peppen.
 
Misschien een domme vraag hoor, maar is het beter voor de daytona om op 102 benzine te rijden? Ik wil de bijna lege tank helemaal vullen met octaan 102 en een flesje forté 2 om de langere stilstand van de motor een beetje op te peppen.

BP Ultimate 98 vond mijn Daisy altijd wel lekker :Y

Hoe lang heeft ze stilgestaan?
 
Laatst bewerkt:
Deze week een Daisy gekocht. :-) me happy. Na lang zoeken een Daytona 955i van 2004 in kleur Jet Black kunnen kopen. 17000km en carbon demper, wat een heerlijk geluid. Morgen de nummerplaat erop en een eerste ritje, proeven van het plezier met deze machine. Wel enkele kleine beschadigingen aan de kuip, hopelijk vind ik een makkelijke/snelle/goedkope oplossing op de kleine schartjes we te werken. See ya!
 
De motor had 5 jaar stilgestaan en ik moet nog terug naar de motorzaak want ik vind de motor vrij grof stuiteren met rijden en zeker met remmen, een andere monteur had al gezegd dat de balhoofdlagers op raken dus die moeten ook vervangen worden. Nu alleen nog even de tijd vinden om langs te rijden en dan kunnen we weer van start.
 
Laatst bewerkt:
Deze week een Daisy gekocht. :-) me happy. Na lang zoeken een Daytona 955i van 2004 in kleur Jet Black kunnen kopen. 17000km en carbon demper, wat een heerlijk geluid. Morgen de nummerplaat erop en een eerste ritje, proeven van het plezier met deze machine. Wel enkele kleine beschadigingen aan de kuip, hopelijk vind ik een makkelijke/snelle/goedkope oplossing op de kleine schartjes we te werken. See ya!

Welkom hier :W

Post eens een foto, dan zet ik je in de OP!
 
De motor had 5 jaar stilgestaan en ik moet nog terug naar de motorzaak want ik vind de motor vrij grof stuiteren met rijden en zeker met remmen, een andere monteur had al gezegd dat ze balhoofdlager op raken dus die moeten ook vervangen worden. Nu alleen nog even de tijd vinden om langs te rijden en dan kunnen we weer van start.

Dan zou ik ook even langs een veringboer gaan (HK Suspension, Hyperpro, etc.)om in ieder geval de vering even te checken en goed af te laten stellen.
 
mENSEN Ik ben op zoek naar een rempedaal voor mijn triumph t595, mag met of zonder schetsplaat zijn.
Daarnaast zoek ik nog een goed tweedehands gashandel unit en zo'n 4 snelsluiter schroeven.
 
mENSEN Ik ben op zoek naar een rempedaal voor mijn triumph t595, mag met of zonder schetsplaat zijn.
Daarnaast zoek ik nog een goed tweedehands gashandel unit en zo'n 4 snelsluiter schroeven.

Probeer KAT motoren ook nog ff. Vaak ligt daar ook nog wel een en ander in het magazijn :Y
 
Boonstra heeft geen rempedaal en kat motoren doet nogal arrogant en vraagt 40 euro voor een gebruikt pedaal. Nou vind ik het niet erg om wat te betalen maar 40 euro rekenen voor een gebruikt pedaal vind ik wel wat van de gekke...

motorparts nog niet gezien, ga even kijken!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan