Daisy's Topic - Home of the Daytona T595 - PART TRIPLE

Er is sprake van een overgangsweerstand die warmte veroorzaakt. Die warmte doet de zekering smelten. Slecht contact tussen de pootjes van de zekering en de zekeringhouder is waar je het zoeken moet.
 
Bump!

Denk, reageer hier ook maar weer eens na een tijdje onder een steen te hebben geleefd....

Ten eerste: De Daytona is de deur uit (al meer dan een jaar). Was een maandagochtend fiets, en als niet lopend verkocht. Zowiezo daarvoor al een jaar niet mee gereden (bokte en stotterde onder het rijden, dealer kon maar niets vinden.) Ik was er klaar mee, zeker gezien het feit dat we (mijn vrouw en ik) weer gingen emigreren van Hamburg naar Geneve.

Sinds eind zomer vorig jaar, na 2 jaar niet gereden te hebben, begon het toch weer te kriebelen, ook geholpen door het feit dat woon-werk sneller op de motor gaat door de algehele verkeerssituatie.

Dus op dit moment de bezitter van een, in vergelijking met de Daytona, een tammere F800GT uit 2015. Een stuk betrouwbaarder dan de Dayt, en rijdt prima :]

[img=800]https://imageshack.com/i/poDjIbZaj[/img]
 
Bump!

Denk, reageer hier ook maar weer eens na een tijdje onder een steen te hebben geleefd....

Ten eerste: De Daytona is de deur uit (al meer dan een jaar). Was een maandagochtend fiets, en als niet lopend verkocht. Zowiezo daarvoor al een jaar niet mee gereden (bokte en stotterde onder het rijden, dealer kon maar niets vinden.) Ik was er klaar mee, zeker gezien het feit dat we (mijn vrouw en ik) weer gingen emigreren van Hamburg naar Geneve.

Sinds eind zomer vorig jaar, na 2 jaar niet gereden te hebben, begon het toch weer te kriebelen, ook geholpen door het feit dat woon-werk sneller op de motor gaat door de algehele verkeerssituatie.

Dus op dit moment de bezitter van een, in vergelijking met de Daytona, een tammere F800GT uit 2015. Een stuk betrouwbaarder dan de Dayt, en rijdt prima :]

[afbeelding]

Hallo daar tijd geleden :W

Ik heb de OP aangepast en je met je nieuwe motor in the guesthouse geparkeerd ;) Jammer dat de Daytona geen succes is gebleken. De beemer ziet er strak uit. En ze lopen als een klok :)

Niet verkeerd hoor Geneve als motorrijder kan je daar je hart ophalen *O*
 
Hallo daar tijd geleden :W

Ik heb de OP aangepast en je met je nieuwe motor in the guesthouse geparkeerd ;) Jammer dat de Daytona geen succes is gebleken. De beemer ziet er strak uit. En ze lopen als een klok :)

Niet verkeerd hoor Geneve als motorrijder kan je daar je hart ophalen *O*

Idd een tijd geleden! Zie n.a.v. de OP dat het groepje Daytona bezitters aardig trouw is gebleven aan hun fiets, leuk om te zien!

Beemer is idd een stuk betrouwbaarder dan de Daytona, maar natuurlijk ook een aardig verschil in leeftijd en techniek :Y

Genève is idd een soort walhalla, genoeg bergen hier om je op een zondag te vermaken. Wel een beetje verwend stiekem ;)
 
Idd een tijd geleden! Zie n.a.v. de OP dat het groepje Daytona bezitters aardig trouw is gebleven aan hun fiets, leuk om te zien!

Beemer is idd een stuk betrouwbaarder dan de Daytona, maar natuurlijk ook een aardig verschil in leeftijd en techniek :Y

Genève is idd een soort walhalla, genoeg bergen hier om je op een zondag te vermaken. Wel een beetje verwend stiekem ;)

Haha ja er is een kleine harde kern. Ik zie ze bij de Triumphdealers ook een beetje verschijnen als classic in opkomst. En dan vooral de T595 versie. Er is echter wel een verschil tussen een woonwerkmotor en een hobbyfiets. Zeker als deze een hogere leeftijd heeft. Wat ik van andere begrijp is dat het toch alleemaal wel redelijk betrouwbaar is. Wij hebbe met de daytona al de nodige spanningsregelaars vervangen en ook al een keer een dynamo. Enige wat bij mij tegenvalt is dat de motor best een slok motorolie lust.

Voor woonwerk en plezier, rij ik voornamelijk op een Honda VFR 1200. Dat rijdt echt heel erg goed. Zeker omdat hier ook een automaat op zit (lijkt een soort DSG met dubbele koppeling). Met de nodige aanpassingen (Wilbers voor en achter, verhoogde clip-ons, en Pilot road 5, superpole uitlaat) is het echt genieten van het dikke V4 blok. Maar het triple bloed kruipt waar het niet kan gaan, dus daar zit ik ook af en toe nog op. Daarnaast rijdt mijn vrouw ook op de daytona.

Ja bergen in de achtertuin dat is wel een hele erge verwennerij ;)
 
Dag Daytona vrienden. Mooi te zien dat Daisy's topic nog bestaat! Kwam vd week een rechter Daytona spiegel tegen in mn schuur. T595 model. Mag weg voor klein prijsje daar hij wat krasjes heeft. Maar montage punt heeft geen grote scheuren zoals de meeste..
Stuur maar prive berichtje bij interesse.

Later.. :W
 
Ha, zo'n spiegel kwam ik ook tegen. Gwlukkig zat de motor er ook nog aan vast :-)
Eindelijk weer een beetje normalere temperaturen en kan het speelgoed weer hebruikt worden waarvoor het gemaakt is!
 
Dag Daytona vrienden. Mooi te zien dat Daisy's topic nog bestaat! Kwam vd week een rechter Daytona spiegel tegen in mn schuur. T595 model. Mag weg voor klein prijsje daar hij wat krasjes heeft. Maar montage punt heeft geen grote scheuren zoals de meeste..
Stuur maar prive berichtje bij interesse.

Later.. :W

Hee man! Om je een beetje betrokken te houden heb ik je met je nieuwe liefde in het gastencentrum geparkeerd *D Check de OP :)
 
Ha, zo'n spiegel kwam ik ook tegen. Gwlukkig zat de motor er ook nog aan vast :-)
Eindelijk weer een beetje normalere temperaturen en kan het speelgoed weer hebruikt worden waarvoor het gemaakt is!

hahaha. Heb met de VFR zondag de eerste mooie rit gehad. Daisy staat nog bij de garagist. Gaskabel zat vast na de winterstop en het lijkt erop dat de spanningsregelaar aan vervanging toe is. Maar dat hoor ik nog!
 
Dag Daytona vrienden. Mooi te zien dat Daisy's topic nog bestaat! Kwam vd week een rechter Daytona spiegel tegen in mn schuur. T595 model. Mag weg voor klein prijsje daar hij wat krasjes heeft. Maar montage punt heeft geen grote scheuren zoals de meeste..
Stuur maar prive berichtje bij interesse.

Later.. :W
Heu, sorry, tis de linker :Y
 
Toet!!!
full
 
Ze heeft zeker een grote bek!

Maar toch: Ik heb met de Daytona nooit gezeik gehad (niet in Duitsland, niet in België en ook in NL niet) maar goed, je moet het ook maar net treffen.
 
Ik vond het eerlijk gezegd wel meevallen. mooie sound, precies luid genoeg :+

Mijn Street Triple met Scorpion (zonder killer) was absoluut luider (maar dat was gewoon asociaal).
 
Terug
Bovenaan Onderaan