GESTOLEN: 's-Graveland - Honda XR650R crossmotor

JorritBRP

Rookie
18 aug 2011
6
0
Afgelopen nacht is mijn zeer geliefde Honda XR650R crosser / enduro gestolen vanaf de parkeerplaats voor mijn huis in 's-Graveland.

Bouwjaar 2003, kenteken is MH-ZN-80, chassisnummer eindigt op 39.

Het betreft een behoorlijk opvallende motor, zoals te zien op de foto's.

Hij is goed te herkennen aan de volgende zaken die niet origineel zijn:

- Mikuni TM40 carburateur
- Dubbele Remus titanium uitlaten
- Koso digitale teller aan het stuur
- In het witte linker zijpaneel zitten twee gaten met rooster tbv luchtinlaat
- Pirelli MT21 banden voor en achter
- Zwart-rode PoliSport handbeschermers met alu steunen

Verder qua bestickering wellicht nog herkenbaar aan de 1X nummers, Jovink aan beide zijden van de tank en op het voorspatbord de sticker met RIDE RED.

Ik hoop van harte dat iedereen uit wilt kijken naar deze motor, ik wil hem érg graag terug.
full
 
bekend ding

issie van xt660xdennis alias spitskool geweest?
 
Laatst bewerkt:
Balen man, zelfs op de foto staat hij op slot! :+ Dus daar kan het niet aan liggen. :N
Dit zijn die sloten die je letterlijk met een BIC ballpoint open kan drukken. ;)
Maar het slot maakt uiteindelijk ook niet uit helaas. |(
 
Laatst bewerkt:
De dempers wel, want volgens mij heb ik die aan jorrit verkocht.

Wel echt klote, hoop dat je m terugvind. Hou mn ogen open iig, al ligt t aardig uit de richting.
 
Super klote ! Ik hou ook mn ogen (en oren) open ! 's Grave-land ligt niet in de buurt
maar wie weet!

Sterkte in elk geval!
 
Hallo Sjado,

Dank je wel voor je bericht! Motor is nog altijd niet terecht dus zeker geen nutteloze reactie!

De foto kan ik niet bekijken, ik ben niet (meer) lid van de Facebookgroep. Heb opnieuw lidmaatschap aangevraagd.

Is het iemand uit Nederland?
 
Niks aan de hand, is mijn eigen foto, toen ik nog lid was van de groep en de Honda nog had... :-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan