Motor-Forum

Select Forum

gpz 900 "stealth"

Reg. datum:
21 jun. 2004
Mooi he joe bar!. Maar dat krijg je er nou van met zo'n honda cb750 . ;) ...geintje natuurlijk!.
www.innotec.nl

ZAC #802 KNMV #82

Reg. datum:
24 okt. 2007
quote:

wat een tof apparaat om te zien
eens wat anders
www.srt-racing.nl

oke, matwit. jankers

Reg. datum:
18 apr. 2011
quote:
Mach 4 schreef op 09 juni 2015 @ 09:01:

[...]

Maar nu even zonder dollen , waar heb je het deurtje weg Piet , ik moet eigenlijk ook
nog zo`n ding .
Sluit ie mooi helemaal rondom af met een rubber bies , en is ie ook ge´soleerd ? .

het is een h÷rman deur van regts. Hij isoleerd als dubbelglas en sluit helemaal perfect aan. Ze hebben een aanbieding van deze deur (elektrisch) van 895 euro incl btw. Dan krijg je de deur in verkeerswit (andere ralkleur is gelijk 250 euro duurder). En ik heb de deur er in laten zetten en de oude deur hebben ze eruit gehaald en meegenomen. Dit was wel een stuk duurder, maar nou ben ik zeker van garantie.
never hold in your farts, they travel up your spine into your brain and that is where ****ty ideas come from.

Reg. datum:
05 feb. 2007
Mooi rood autootje op het balkon😁😁

Reg. datum:
12 okt. 2013
quote:
bradpiet schreef op 09 juni 2015 @ 19:50:

[...]

het is een h÷rman deur van regts. Hij isoleerd als dubbelglas en sluit helemaal perfect aan. Ze hebben een aanbieding van deze deur (elektrisch) van 895 euro incl btw. Dan krijg je de deur in verkeerswit (andere ralkleur is gelijk 250 euro duurder). En ik heb de deur er in laten zetten en de oude deur hebben ze eruit gehaald en meegenomen. Dit was wel een stuk duurder, maar nou ben ik zeker van garantie.

Dank u , ik zal eens even kijken bij de mensen in de Joure ..

Zal wel weer een hopeloze maat zijn die ik nodig ben.. ;)

oke, matwit. jankers

Reg. datum:
18 apr. 2011
opzouten oma.

beetje progressie. tekening voor kroonplaat en tstuk klaar (pootjes wat te kort getekend maar daar gaat het niet om.
http://xtremebikez.nl/forums/attachment.php?attachmentid=4598&stc=1&d=1444558278

en voor de inleg van het motogadget tellertje.
http://xtremebikez.nl/forums/attachment.php?attachmentid=4599&stc=1&d=1444558278
never hold in your farts, they travel up your spine into your brain and that is where ****ty ideas come from.

Reg. datum:
14 mei. 2013
Zelf aan het solidworksen geslagen?
Die gleuf voor het tellertje heeft toch geen extra uitsparing nodig aan de onderkant? (Als ik kijk naar cognitomoto)
En wil je niet iets meer vlees rondom je stuurpen aan de bovenkant? T ziet er een beetje fragiel uit nog.
leeuwis88 wijzigde dit bericht op zondag 11 oktober 2015 15:38 (32%)
Kawasaki Z750B / Z750B caferacer | TK: Schuuropruiming

oke, matwit. jankers

Reg. datum:
18 apr. 2011
en er is een artiest die wilde mijn project wel beschilderen. heb wat werk van hem gezien en misschien ga ik dat wel doen.
http://www.futurerelics.nl/

niet exact hetzelfde maar vind de geschilderde stijl wel mooi.
http://www.rookecustoms.com/designs/taylorreeve/taylorreeve_3.jpg
http://www.rookecustoms.com/designs/taylorreeve/taylorreeve_2.jpg

oke, matwit. jankers

Reg. datum:
18 apr. 2011
quote:
leeuwis88 schreef op 11 oktober 2015 @ 15:35:
Zelf aan het solidworksen geslagen?
Die gleuf voor het tellertje heeft toch geen extra uitsparing nodig aan de onderkant? (Als ik kijk naar cognitomoto)
En wil je niet iets meer vlees rondom je stuurpen aan de bovenkant? T ziet er een beetje fragiel uit nog.

heeft vdm-racing (Lloyd) voor mij getekend.

het is 4 cm dik alu dus wordt al een enorm blok. en er is veel nog 2 cm vlees onder het tellertje hetzelfde als een normale kroonplaat dus. denk dat het allemaal wel wat meevalt. maar ik denk daar zeker niet te makkelijk over moet binnenkort maar even kijken hoe en wat en hoeveel vlees er aan zit.

Reg. datum:
14 aug. 2005
quote:
bradpiet schreef op 11 oktober 2015 @ 15:54:
en er is een artiest die wilde mijn project wel beschilderen. heb wat werk van hem gezien en misschien ga ik dat wel doen.
http://www.futurerelics.nl/

niet exact hetzelfde maar vind de geschilderde stijl wel mooi.
[afbeelding]
[afbeelding]

Zou ik nou doodzonde vinden om dit Kermis geklieder er op te zetten Piet. O-)
Jerryt Customs Bikes

oke, matwit. jankers

Reg. datum:
18 apr. 2011
quote:
jerryt schreef op 11 oktober 2015 @ 16:06:

[...]

Zou ik nou doodzonde vinden om dit Kermis geklieder er op te zetten Piet. O-)

wordt ook niet zo extreem, maar pinstriping en aan de onderkant van de kont een niet te kleurrijke 'day of the dead skull'. en misschien iets van een vintage racenummer op de zijkant. en dan kaal alu laten met dat er op.

jij vond de 10 inch achterwiel ook veel te breed, maar doe toch wat ik zelf wil _O-

green meanie

Reg. datum:
03 dec. 2006
quote:
bradpiet schreef op 11 oktober 2015 @ 16:09:

[...]

wordt ook niet zo extreem, maar pinstriping en aan de onderkant van de kont een niet te kleurrijke 'day of the dead skull'. en misschien iets van een vintage racenummer op de zijkant. en dan kaal alu laten met dat er op.

jij vond de 10 inch achterwiel ook veel te breed, maar doe toch wat ik zelf wil _O-

Laten we ons geen zorgen maken over kleuren e.d zover is Piet nog lang,lang,lang en nog langer niet , zal ook eerst een aantal keren op het karretje naar de Jerryt bijeenkomsten komen vermoed ik. :Y

oke, matwit. jankers

Reg. datum:
18 apr. 2011
quote:
Kwajesaki schreef op 11 oktober 2015 @ 16:53:

[...]

Laten we ons geen zorgen maken over kleuren e.d zover is Piet nog lang,lang,lang en nog langer niet , zal ook eerst een aantal keren op het karretje naar de Jerryt bijeenkomsten komen vermoed ik. :Y

haha, staat niet in de planning dat het nog jaren gaat duren. max 2 jaar dus ben er al wel mee bezig. geeft ook wel koppijn momenten, want er zit nu toch wel een redelijk bedrag in dus moet ook goed en mooi afgemaakt worden.

Reg. datum:
14 aug. 2005
quote:
bradpiet schreef op 11 oktober 2015 @ 16:09:

[...]

Tuurlijk jonguh,het is jouw feestje. :+
Zou het gewoon zonde vinden om van die lullige gekleurde doodskopjes o.i.d.er op te kliederen maar misschien is dat de generatiekloof. _O- Nee,dat is het niet.
Vintage racenummer hou ik dan wel weer van.
En die 10 inch is ook veel te breed maar staat wel heftig.
Jerryt Customs Bikes

VFigheR rc36-II

Reg. datum:
04 sep. 2012
Over de kroonplaat, denk niet dat het de te dun is bij de pen. Kroonplaten worden nogal heftige jongens.
Aka Knakworst

Reg. datum:
13 jun. 2008
Het schilderwerk heeft wel wat exclusiefs en wordt dan zeker een "nekkentrekker". Heb zelf lang nagedacht over mijn eigen spuitwerk. Ik houd persoonlijk niet van doodskoppen en vlammen op je motor, en ook niet van veel te veel/druk airbrushwerk. Bij doodskoppen ben je zelf totaloss, en bij vlammen je motor. De aandacht moet naar de motor en niet naar het schilderij. Het moet een ondersteunend onderdeel zijn en blijven van je creatie. Want dat laatste is het belangrijkste deel. En ik ken spuiters die vinden dat hun klus het belangrijkste is.
Mijn project is vandaag nagenoeg afgerond en ben zeer tevreden met de verhoudingen spuitwerk en model. En ik weet dat deze motor niet thuishoort bij de Streetfighters, maar het gaat nu even over het spuit/schilderwerk.

https://lh3.googleusercontent.com/-ukk1sxj1vIA/VhqP8v5MptI/AAAAAAAAJ70/2GYzFgNd6oM/s640-Ic42/IMG_4644.JPG

https://lh3.googleusercontent.com/-rcOtOVdezTM/VhqP_q7UHdI/AAAAAAAAJ7s/pPZeTqhNzgQ/s800-Ic42/IMG_4649.JPG

Voor de overige foto,s naar de custom/chopper topic.
Knutselsmurf2 wijzigde dit bericht op zondag 11 oktober 2015 19:36 (6%)
"Zelfwerkzaamheid geeft heel veel voldoening". https://photos.google.com/u/0/share/AF1QipNc9U2UsbdwkQ1-E8wxvHfVt793C0gGg_0QkFiaDS9dXHULybyZ00_sChh7AFcIdw?key=cmdJa29jMmJkMXBoajF3YXc2bWJxSmFUMjZIeVh3

oke, matwit. jankers

Reg. datum:
18 apr. 2011
Heb de motor bij bart (nopper) zijn topic voorbij zien komen. Mooi kunstwerk maar heb op een soortgelijke motor gereden en het rijdt echt bagger. Maar de mijne zal ook niet makkelijk een bocht om komen. Vind het idee van de skul aan de onderkant van de kont wel een leuk idee, maar dat weet ik nog niet zeker. De vitage racenummer en pinstriping staat bijna vast.

Reg. datum:
13 jun. 2008
Was ook alleen maar een reactie op het schilderwerk. En inderdaad, rijeigenschappen blijven gekoppeld aan het model. Maar daar kies je voor, met dit project kom ik niet met mijn knietje aan de grond, maar het stuurt wel beter als mijn (fabrieks) Roadstar. Maar ook dat zijn geen stuurmachines, maar rustige cruisers, meestal rechtop.
"Zelfwerkzaamheid geeft heel veel voldoening". https://photos.google.com/u/0/share/AF1QipNc9U2UsbdwkQ1-E8wxvHfVt793C0gGg_0QkFiaDS9dXHULybyZ00_sChh7AFcIdw?key=cmdJa29jMmJkMXBoajF3YXc2bWJxSmFUMjZIeVh3

oke, matwit. jankers

Reg. datum:
18 apr. 2011
Het is een prachtexemplaar leon. Zo kom je ze niet vaak tegen. En spuitwerk zit er ook super op (op de foto, want in het echt waarschijnlijk nog mooier).

Maar niet echt mijn ding. Misschien als ik 20 jaar ouder ben ;) .

Ga denk ik voor kaal alu met vintage racenummer met pinstriping. Wordt wel wat.

Reg. datum:
14 mei. 2013
quote:
vdM-Racing schreef op 11 oktober 2015 @ 19:09:
Over de kroonplaat, denk niet dat het de te dun is bij de pen. Kroonplaten worden nogal heftige jongens.

Denk dat het op sterkte ook wel goed zit Door de dikte van de kroonplaat. Maar vond t wat fragiel ogen. Maar dat komt misschien ook Door de bovenkant van de stuurpen. Voor mijn gevoel is die ook maar een cm in diameter. Komt er een bout bovenop of echt puur zo geklemd? Hoe kaler Hoe mooier natuurlijk!
Kawasaki Z750B / Z750B caferacer | TK: Schuuropruiming

VFigheR rc36-II

Reg. datum:
04 sep. 2012
Kan je vertellen dat het geen cm is haha.

Spul word geklemt, bedoeling is t zo clean mogenlijk temsken, vandaar ook het stuur zo ipv met risers oid. En daarom de bouten om de poten te klemmen aan de achterzijde zitten.

Clean clean clean.

Net piet t spul weer laten zien na wat aanpassingen, klant tevreden dus nu over naar werk tekeningen maken....
Word nog wat ahaha
Aka Knakworst

Reg. datum:
14 dec. 2011
bouten zitten er iig genoeg in..

Reg. datum:
12 okt. 2013
Ik zou er iets minder verzet in gooien , dit alleen al om de stijfheid

En voor de veiligheid lijkt mij het ook beter , zou persoonlijk niet meer dan de helft van
materiaal dikte verzet er in doen , dingen krijgen zoals ze nu getekend zijn enorme torsie
belasting bij remmen en evt een wheelie landing .. :X IMG-20151008-WA0001.jpg

Reg. datum:
14 dec. 2011
Volgens mij heeftie de hoogte nodig.

Reg. datum:
12 okt. 2013
quote:
Hubertje schreef op 12 oktober 2015 @ 08:58:
Volgens mij heeftie de hoogte nodig.

Heeft ie dan al gsx 1100r voorpoten ? .. of heeft ie die van een 750 . :/

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.