Motor-Forum

Select Forum

gpz 900 "stealth"

oke, matwit. jankers

Reg. datum:
18 apr. 2011
quote:
jozef58 schreef op 01 november 2016 @ 23:41:
Fok mi Piet, dat heb je goed gedaan. :)

Kon ik dat maar. Heb het laten maken ;) .
never hold in your farts, they travel up your spine into your brain and that is where ****ty ideas come from.

Reg. datum:
13 jun. 2008
Daar zou ik toch wel een "Boost" van krijgen, fantastisch freeswerk!!
"Zelfwerkzaamheid geeft heel veel voldoening". https://photos.google.com/u/0/share/AF1QipNc9U2UsbdwkQ1-E8wxvHfVt793C0gGg_0QkFiaDS9dXHULybyZ00_sChh7AFcIdw?key=cmdJa29jMmJkMXBoajF3YXc2bWJxSmFUMjZIeVh3

Reg. datum:
02 mrt. 2003
quote:
bradpiet schreef op 01 november 2016 @ 23:56:

[...]

Kon ik dat maar. Heb het laten maken ;) .

Maar Piet, als je het niet "ziet" (dat rijmt maar da's tussen haakjes ..... zoals je ziet ;)), kan je het ook niet laten maken. Dus toch, goed gedaan. 8-)

Martin Kawasaki GPz750

Reg. datum:
21 mei. 2007
Da's verdomd mooi spul :} :}
Hup, de schuur in en afmaken. :9

Greetz, Q
Moto Martin Rules!; Martin Kawasaki GPz750; Martin Honda CB750F2; Kawasaki GPz750 (3x 2x 1x); Martin Kawasaki Z750 Free Jerryt

oke, matwit. jankers

Reg. datum:
18 apr. 2011
quote:
jozef58 schreef op 02 november 2016 @ 01:05:

[...]

Maar Piet, als je het niet "ziet" (dat rijmt maar da's tussen haakjes ..... zoals je ziet ;)), kan je het ook niet laten maken. Dus toch, goed gedaan. 8-)

Oke. Dank je fred, en zo is het maar net (hey dat rijmt ook ;) )
never hold in your farts, they travel up your spine into your brain and that is where ****ty ideas come from.

oke, matwit. jankers

Reg. datum:
18 apr. 2011
voorkant er even lafjes in gehangen. heb totaal geen stuuruitslag, maar dat fixen we wel als het spul weer bij gerard staat voor een voorspatbord en een koplamp.
https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/16298663_10211281888983588_8781220797252764579_n.jpg?oh=ec63fced2bd9b7fe97c2b1fce0e249a9&oe=5916F3B2
https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/16298954_10211281889023589_4440607337102396024_n.jpg?oh=a8ea25ee15318f7131d83dce60aec062&oe=59131C9E
https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/16386942_10211281888943587_409104535139476113_n.jpg?oh=c0bd55ab54f8a594d2d55da6da1b083c&oe=591818B8

Ducati Corse

Reg. datum:
13 okt. 2004
quote:
bradpiet schreef op 01 november 2016 @ 22:12:
geeft me misschien wel een boost om de brommer toch af te maken.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Zo echt mooi man.
You can't buy happiness but you can buy a surfboard and that's pretty close.

Reg. datum:
14 aug. 2005
Staat super👌
Stuuruitslag lossen we ook wel weer op😇
Jerryt Customs Bikes

VFigheR rc36-II

Reg. datum:
04 sep. 2012
Sweet!!
Aka Knakworst

zoveel brikken in mijn hoofd

Reg. datum:
12 aug. 2010
Potver wat mooi Piet, gefeliciteerd!
Geen commentaar, alles komt goed. http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/369518/Suzuha-TR1-1

www.ikhaatlinksrijders.nl

Reg. datum:
08 jun. 2009
damn da's gaaf :)
I'm so bad at shoplifting it's technically looting

oke, matwit. jankers

Reg. datum:
18 apr. 2011
kogel is door de kerk.

Mijn project mag weg voor relatief weinig. De druppel is dat ik in december vader word, maar liep voordat kaja zwanger was ook al geruime tijd met het idee om hem van de hand te doen. Ik gaf namelijk liever geld uit aan mijn 2 cil dan aan het grote project.

Ik vind het zonde dat deze niet afgemaakt is door mij, maar moet toch wat prioriteiten stellen. De sv van kaja en die van mij gaan niet wijken voor het kind hoor en misschien dat ik deze winter nog een klein overzichtelijk project erbij neem.

Voor alles bij elkaar wil ik 2500 euro hebben. Hij mag voor minder weg, maar dan gaat er ook minder materiaal mee naar zijn nieuwe huis. Bij materiaal moet je denken aan de remklauwen, de motogadget mini enz.

de motor staat al in onderdelen en is dus ook met een auto op te halen. Er is al heel veel aan deze motor gedaan, maar er zit ook nog wel serieus werk in en hoop dat iemand met tijd/geld en knowhow dit project af wil maken.

mvg Piet

Reg. datum:
12 okt. 2013
quote:
bradpiet schreef op 26 juni 2017 @ 20:03:
kogel is door de kerk.

Mijn project mag weg voor relatief weinig. De druppel is dat ik in december vader word, maar liep voordat kaja zwanger was ook al geruime tijd met het idee om hem van de hand te doen. Ik gaf namelijk liever geld uit aan mijn 2 cil dan aan het grote project.

Ik vind het zonde dat deze niet afgemaakt is door mij, maar moet toch wat prioriteiten stellen. De sv van kaja en die van mij gaan niet wijken voor het kind hoor en misschien dat ik deze winter nog een klein overzichtelijk project erbij neem.

Voor alles bij elkaar wil ik 2500 euro hebben. Hij mag voor minder weg, maar dan gaat er ook minder materiaal mee naar zijn nieuwe huis. Bij materiaal moet je denken aan de remklauwen, de motogadget mini enz.

de motor staat al in onderdelen en is dus ook met een auto op te halen. Er is al heel veel aan deze motor gedaan, maar er zit ook nog wel serieus werk in en hoop dat iemand met tijd/geld en knowhow dit project af wil maken.

mvg Piet

Haha` als die kleine aap er is, kom jij eerst niet meer aan motoren toe ..
alvast Gefeliciteerd .. :t

Ridn' Dirty

Reg. datum:
31 jan. 2008
Gefeliciteerd Piet *O* enne dat is niet veel geld voor zo'n motor oké hij moet nog afgemaakt worden maar je eigen crea kan je er nog wel in kwijt :Y
Fireblade Streetfighter. TL Streetfighter in progress

Reg. datum:
14 aug. 2005
Zat er al aan te komen en heel begrijpelijk piet😇
Lijkt me een hele strakke prijs als je kijkt wat er al allemaal aan en op zit👌
Jerryt Customs Bikes

zrx hoogkarspel

Reg. datum:
16 okt. 2014
quote:
kogel is door de kerk.

mvg Piet

Dat is een beste druppel geweest PIET ;)
Alvast gefeliciteerd, en komt van :] inderdaad niet veel meer. :W

Reg. datum:
14 dec. 2011
helaas zijn de foto's niet meer zichtbaar..

Reg. datum:
13 jun. 2008
Ik heb het hele project gevolgd en er is inderdaad al heel wat serieus werk en tijd aan gespendeerd. Nu zijn Streetfighters niet helemaal mijn stijl, maar anders had ik er zo ingestapt. Zeker na alle technische uitdagingen die Gerard al heeft opgelost.
En om er nu met heel mijn ziel en zaligheid in te duiken, alleen voor de verkoop gaat me iets te ver.
Maar nogmaals, het is geen geld voor een uniek project in dit stadium.
"Zelfwerkzaamheid geeft heel veel voldoening". https://photos.google.com/u/0/share/AF1QipNc9U2UsbdwkQ1-E8wxvHfVt793C0gGg_0QkFiaDS9dXHULybyZ00_sChh7AFcIdw?key=cmdJa29jMmJkMXBoajF3YXc2bWJxSmFUMjZIeVh3

Reg. datum:
08 jan. 2010
quote:
kogel is door de kerk.

mvg Piet

Heel herkenbaar..... inmiddels 2 kinderen, een huis en diverse verbouwingen achter de rug en in de planning. Je bent zomaar 3 jaar verder :N

oke, matwit. jankers

Reg. datum:
18 apr. 2011
Te koop: gpz stealth project streetfighter - Motor-Forum

iedereen mag hem ook delen op social media. zou ik lief vinden :j
bradpiet wijzigde dit bericht op dinsdag 08 augustus 2017 09:45 (16%)

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.