gpz 900 "stealth"

Je schijven staan erop ;)

[afbeelding]

En ik heb een deel van de kont van de GS500RS gepikt, ik hoop dat JerryT me geen copyrights aansmeert..

toffe soep. lijkt wel een beetje op de nieuwe ktm (klein rijbewijs)
full
 
als ik die soep zo zie dan denk ik dat ik serieus de velgen groen doe. vind het wel mooi groen zwart. en zo komt het zwarte van de swinger ook mooi uit
 
de 80 cm heb ik gemeten aan de onderkant van de kont. die was mooi recht. dus hij zal iets minder lang zijn.
full
 
Laatst bewerkt:
Achteraf bekeken, voor een dikke 4 cilinder met een vette achterhand, vind ik 2 dikke pijpen aan elke kant ook wel een fijn idee.
 
Achteraf bekeken, voor een dikke 4 cilinder met een vette achterhand, vind ik 2 dikke pijpen aan elke kant ook wel een fijn idee.

Heb je em in het echt gezien? Hij zou wel heel breed worden als je 2 pijpen hebt. Ik heb een kort pijpje erbij en die ga ik gebruiken. Heb genoeg ruimte onder/achter het blok om hem er schuin onder te plaatsen. Wordt hij ook niet nog breder. :W
 
Zou doodzonde zijn als er van die potten voor de brug komen. :X
Gelukkig wil Piet de demper de pot onder het blok/brug hebben. *O*
 
enige wat ik doe is 'verkleuren', de schaduwen ed behoud ik gewoon.
Pas de kleur, saturatie en helderheid aan tot alles bij elkaar past.
Zo ook van de KTM tank (waar het groen eigenlijk oranje was..).
Makkelijkste is om al wat 'voor' je wiel staat uit te knippen en in een nieuwe layer erboven te plakken.
Al wat eronder staat idem, maar layer eronder plakken.
En dan gewoon de vorm van de wielen selecteren en bewerken.

Maar daar heb je wel photoshop of gimp (gratis ;) ) voor nodig.
Als ik vanavond een gaatje vind, plak ik jouw idee mss nog eens in mijn soep.
 
Laatst bewerkt:
Dat heppie mooi doan Piet! :}
Bekend zitje trouwens,het hele plaatwerk moet nog wel wat zakken maar de lijn is wel lekker ja. :Y
 
@bradpiet; wat vraag je voor de VTR-kont (eventueel inclusief subframe?) PM me anders ff
Dank en succes met je project!
 
Terug
Bovenaan Onderaan