k100RS "scrambler"

zo dat is ook weer klaar :)
3448_449849045067799_1334935324_n.jpg
 
staat op zijstandaard dus al uit zijn veeren getroken
maar hij gaat nog 3 cm door de kroonplaten heen, hebd ie ruimte omdat k hoge risers heb :)
poten inkorte is mij teveel werk haha
 
Laat hem een goede 5 cm doorsteken, dan heb je gelijk ruimte aan de bovenkant om clip-ons te plaatsen..
dat gaan we dus niet doen :P
aangezien er een hoog voorspadbord op moet komen, enduro banden
en de achterkant word nog ingekort en een ander zadel moet ik ook ng maken
 
spadbordje binnen

DSC_0981.jpg

mischien met het andere deel van het spadbord een kapje maken boven het stuur
DSC_0985.jpg

DSC_0987-1.jpg

koplamp moet soieso nog lager

moet nog een beetje gaan kijken hoe ik alles ga doen, was even proef erop geplakt :P
 
Ik ben wel voor het lozen van je knipperlichten :P

Zijn te klein voor zo'n grote machine :X Kun je beter je hand uitsteken (ik weet, niet handig. Maar functie is onderdanig aan vorm in sommige kwesties :P )
 
Ik ben wel voor het lozen van je knipperlichten :P

Zijn te klein voor zo'n grote machine :X Kun je beter je hand uitsteken (ik weet, niet handig. Maar functie is onderdanig aan vorm in sommige kwesties :P )
maar de wet gaat helaas weer boven vorm....
heb geen zin om contstant aangehouden te worden of e boetes ervoor te betaalen!
dus ze blijven erop gewoon op :P mij stoort het niet

ik ben lui dus een snelle lakse shop :')
IMG_1877.jpg

bmw-4.jpg
 
Ziet er goed uit, ik vind alleen de tank wat te ver naar voren gekanteld. Voor de lijn zou het mooier zijn als de onderkant gelijk loopt met het zitje. Of het zitje in lijn met de tank kan natuurlijk ook.
 
Ziet er goed uit, ik vind alleen de tank wat te ver naar voren gekanteld. Voor de lijn zou het mooier zijn als de onderkant gelijk loopt met het zitje. Of het zitje in lijn met de tank kan natuurlijk ook.
dat is helaas niet anders, heb bij dit project geen zin om al te veel te gaan lassen en slijpen, aangezien mijn eigen lasapperaat dood is :P

en moet allemaal simpel blijven, aangezien hij toch afgeragd gaat worden _O-
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan