Motorsport Feestweek Circuitrijden Spanje April 2013

RBS

MF veteraan
8 jan 2010
1.646
51
Gisteren kreeg ik een e-mail binnen over een mooi uitje voor volgend jaar voor de circuitrijders onder ons. Heb de inhoud gekopieerd zodat eventuele geïnteresseerden zich aan kunnen melden. Had hem in een ander topic staan maar kreeg de tip om hem hier naar toe te verplaatsen.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hallo motorvrienden en vriendinnen .

Ik heb weer iets leuks voor jullie

Uniek Concept !!!! OPEN PITLANE !!!!!!!

Geen sessies maar vrije toegang tot de baan.

Van 22 t/m 26 april 2013 organiseert Rinket Motorsport voor ons nederlanders vrij circuitrijden volgens het open pitlane principe op het superprachtige privé circuit Parc Motor vlakbij Barcelona. Dit betekent dus dat er vrij gereden kan worden de gehele dag door.

Het event is voor iedereen geschikt! Van beginner tot gevorderde rijder. En er is onderling uiteraard de mogelijkheid tot instructie zonder extra kosten. In 2012 hebben we er proefgedraaid en dat is super bevallen. Echt een van de mooiste circuits van Spanje. Er kan gekampeerd worden in de pitboxen of op het rennerskwartier. Bij voldoende animo kunnen we zorgen voor slaapgelegenheid in woonmobielen.

Bovenaan staan de woorden , gezelligheid, plezier en lekker rijden!! En net zoveel als je wilt. Dus ontspannen rijden en niet de druk van sessies en steeds op de klok hoeven kijken. Rijden mogelijk van 09.00 tot 18.00 uur ( met uurtje pauze tussen de middag).

Voor alles is of kan gezorgd worden. Van budget tot vip pakket. Er is een technische service aanwezig met alles er op en er aan met scherpe prijzen, ook voor banden enz. Ook voor het eten is gezorgd. Er is een cateraar (voor de kenners onder ons, die van Papenburg) die zorgt voor ontbijt, lunch en diner voor de hele week voor een prijs waarvoor je zelf echt niet kunt koken!!

Ook gaat er een professionele fotograaf mee zodat je na het event thuis lekker kunt nagenieten van de beelden. voor het knietje aan de grond moet je wel zelf zorgen ;-)

Al met al een super belevenis voor een zeer interessante prijs !! Er zijn diverse mogelijkheden.



Vip Pakket 1 € 979,--

5 volle dagen rijden

Gedeelde pitbox voor de 5 dagen.

Ontbijt, lunch en diner voor de 5 dagen

CD met je foto,s

Motortransport incl je uitrusting vanaf Ten Post naar circuit en terug.



Vip Pakket 2 € 649,--

5 volle dagen rijden

Gedeelde pitbox voor de 5 dagen .

Ontbijt, lunch en diner voor de 5 dagen

CD met je foto,s



Vip Pakket 3 € 549,--

5 volle dagen rijden

Gedeelde pitbox voor de 5 dagen

CD met je foto,s



Budget Pakket. € 500,--

5 volle dagen rijden. ( geen pitbox enz)


Zie website rinket motorsport, ten Post

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Even voor de duidelijkheid: ik heb geen enkele relatie tot Rinket Motorsport behalve dat ik mijn bandjes bij hem vervang. Het lijkt mij een mooi en uniek evenement voor een ieder die het motorrijden een warm hart toe draagt en dat is de reden dat ik hem hier op het forum heb gezet. Dus kom a.u.b niet aan met politiek geneuzel wat ik eerder op het forum wel eens ben tegen gekomen.

Voor iedereen die zich aan gaat melden; Veel plezier en veilige kilometers.
 
Castelloli dus...

Best geinig baantje zo te zien, maar ben geen fan van open pitlane. Veel te grote snelheidsverschillen...
 
Ga het eens in de groep gooien... Kijken of we met 4 of 5 man die kant op kunnen als er genoeg animo voor is...
 
Ik heb mij al opgegeven.
Lijkt me super relaxed.

Ik heb met beide organisators gesproken tijdens een weekend Lausitzring.
Ik heb er veel vertrouwen in.

je moet het ook niet zien als trainingskamp voor cuppers enzo.
 
Het zou nog meer compleet zijn als er een touringcar die kant op ging waar je gezamelijk kon reizen!

Ik heb hier wel oren naar maar om nou een slordige 1600 km. enkele reis te tuffen met m'n aanhangertje?

Tsja met het vliegtuig is ook een optie maar dat zit je weer met het vervoer vanaf en naar het vliegveld.

Pitten op de paddock in een tent of een pitbox is wel ok!
 
Klinkt erg leuk. Maar veels te gevaarlijk om aan mee te doen.
Beginners en gevorderde tegelijk op de baan is geen goed idee vind ik.
 
Het zou nog meer compleet zijn als er een touringcar die kant op ging waar je gezamelijk kon reizen!

Als er genoeg animo is, dan kun je toch ook met een groep een touringcar huren, die iedereen brengt?
Kun je de kosten delen. (even vooropgesteld, ik heb geen idee wat dat kost hoor :) )
Denk alleen even mee!
 
Ik heb mij al opgegeven.
Lijkt me super relaxed.

Ik heb met beide organisators gesproken tijdens een weekend Lausitzring.
Ik heb er veel vertrouwen in.

je moet het ook niet zien als trainingskamp voor cuppers enzo.


Zeg, Italianshoes welk pakket heb je geboekt en hoe reis je?
 
Zou erg mooi zijn als we met een aantal MFers tegelijk die kant op kunnen. Dat kan de kosten flink drukken.

Even overleggen met een motorvriend hier, wij komen uit omgeving amsterdam in ieder geval.
 
Ik heb het VIP pakket 2 geboekt.
Hoe ik reis is nog niet helemaal zeker.
Waarschijnlijk ga ik mee in de bus van Rinket.
En anders met eigen auto met aanhanger.

Ken ik Troy mischien van Papenburg?
 
Ik heb het VIP pakket 2 geboekt.
Hoe ik reis is nog niet helemaal zeker.
Waarschijnlijk ga ik mee in de bus van Rinket.
En anders met eigen auto met aanhanger.

Ken ik Troy mischien van Papenburg?


Nope, van Assen!

We hebben staan kletsen toen je een klein uitstapje had, zeg maar, en ik mij verwonderde over het feit dat je fiets in je auto paste!
 
Heb ook wel intresse met 2 man, nog ff kijken wat betreft reizen. Komen uit omgeving Hoorn NH.
Houden contact.
 
Leuk stuurbaantje!

Om de doelgroep te vergroten en meer deelnemers om uit de kosten te komen zou ik toch minimaal 2 groepen gaan aanhouden. Ook de beginners en de gevordenen verschillen teveel in snelheid.
Maar het schijnt vorig jaar ook zo georganiseerd te zijn en dat ging goed toch.
 
Leuk stuurbaantje!

Om de doelgroep te vergroten en meer deelnemers om uit de kosten te komen zou ik toch minimaal 2 groepen gaan aanhouden. Ook de beginners en de gevordenen verschillen teveel in snelheid.
Maar het schijnt vorig jaar ook zo georganiseerd te zijn en dat ging goed toch.

Geen baantje voor jou om in je programma op te nemen?
Ik zie alles tegelijk de baan op écht niet zitten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan