Suzuki GSR 750 deel 1

Als iemand nog leuke site's heeft gevonden, graag de linkjes plaatsen zodat ik ze in de openingspost kan zetten...
O-)
full
 
Geen idee, hoop dat de nieuwe eigenaar wel een internet aansluiting heeft en ons forum gaat versterken...

Toevallig ben ik dit topic door aan het kijken omdat ik interesse in deze GSR heb, en graag zou willen weten of de vorige eigenaar hier bekend is. Maar ik begrijp dat de vorige eigenaar zich hier dus nog nooit heeft gemeld.

Ik kom zelf van een Honda CB600 hornet 2006 af, waar ik vooral op de snelweg vermogen miste. Maar het was wel een lekker lichte fiets waar je heerlijk mee kan gooien. Is dat bij een GSR ook zo en heeft deze wel genoeg vermogen waardoor je niet constant toeren moet jagen om goed vooruit te komen?
 
Toevallig ben ik dit topic door aan het kijken omdat ik interesse in deze GSR heb, en graag zou willen weten of de vorige eigenaar hier bekend is. Maar ik begrijp dat de vorige eigenaar zich hier dus nog nooit heeft gemeld.

Ik kom zelf van een Honda CB600 hornet 2006 af, waar ik vooral op de snelweg vermogen miste. Maar het was wel een lekker lichte fiets waar je heerlijk mee kan gooien. Is dat bij een GSR ook zo en heeft deze wel genoeg vermogen waardoor je niet constant toeren moet jagen om goed vooruit te komen?

Hallo Beerend, leuk dat je hier terecht bent gekomen.
Het advies wat iedereen geeft is altijd....ga proefrijden.
Nu is dat met dit weer niet echt prettig.
Ik ben erg tevreden over de gsr, het koppel is bij lage toeren al snel aan te spreken.
Met een leuke open uitlaat begint hij te schreeuwen bij 8000 toeren (blijft een 4- cilinder).
Het blok is nl van een gsx-r maar dan minus de 270 topsnelheid, dus het vermogen zit onderin.
Nu is rijden boven de 200 met een naked niet iets wat je langer dan 10 minuten doet (uitzonderingen heb je altijd).
De motor is niet te zwaar in de bochten maar het zijn de standaard banden die de echte party killers zijn B|
Maar om deze nu al bij 2000 km te vervangen is zonde van het geld, dus even doorbijten.
Ik zou zeggen maak snel een proefrit als de zon schijnt en ervaar het zelf...

En zoals je kunt zien is er veel after market te koop om je gsr op te leuken.
Hopelijk zien we je hier dan terug als forumlid
:W
 
Laatst bewerkt:
leuk opstapje voor na de gsr 750....185 pk, 160 in z'n eerste versnelling en 299 begrensd :}

Motor Nieuws - Motorfreaks
[afbeelding]


Jaja Bodis natuurlijk :D perfecte looks xD

Alleen vaag dat ie op het plaatje van die vage uiteinden heeft en in het filmpje zitten de db-killers er nog in: beetje suf geluid!

Zou ik zeker wel kopen als er een officiële GSR1000 versie op de markt zou komen *O*
Zodra me GSR750 op is _O-
 
Jaja Bodis natuurlijk :D perfecte looks xD

Alleen vaag dat ie op het plaatje van die vage uiteinden heeft en in het filmpje zitten de db-killers er nog in: beetje suf geluid!

Zou ik zeker wel kopen als er een officiële GSR1000 versie op de markt zou komen *O*
Zodra me GSR750 op is _O-

Het geluid is idd bagger, mischien moet er een g&g gp uitlaat op _O- _O-
 
Just kidding, de uitlaat staat hem goed.
Nog geen mooi filmpje gespot waarin de db-killer eruit zijn.
De prijs is ook niet misselijk......16,5K

Kan wel es langskomen kanje ut opnemen hehe xP

16.5k is inderdaad niet veel. zal wel super veel tijd ingestoken zijn :X

Ik wacht liever op de officiële :Y
 
wiens oude fiets is dit?Heb hem uiteindelijk gisteren in handen gekregen, UPS leverde een deel van de zending wat later af. Erg mooi, en met 1350 gram een lekker licht dempertje. Het kan lichter, maar daarvan gaf Gualtiero (eigenaar G&G) al aan dat hij gekozen heeft voor hoge kwaliteit siliconmatten en dikwandig RVS voor de endcaps, zodat de uitlaat je motor overleeft :+



Wanneer kunnen we een plaatje verwachten? O-)
 
Wanneer kunnen we een plaatje verwachten? O-)

nog geen idee :X ik heb de sample liggen, maar die is nagenoeg gelijk aan het vorige plaatje (enige verschil: bij deze hebben ze, zoals bij gewone productie, de las netjes onderaan de demper laten eindigen). Zover ik begrepen heb wordt hij in de volgende volgorde gepresenteerd:
- Multistrada 1200
- GSR750
- Z750/800

Nog even afwachten dus ;)
 
Lijkt veel op de GP M2.
Niet echt mijn smaak, maar er luistert toch niemand naar mij... _O-
Maar het scheelt weer een paar kilo met het origineel.

Tsja, alles lijkt op een gegeven moment op elkaar :+ deze is vooral bedoeld om voor weinig geld een bijzonder bruut geluid te geven, doordat de doorlaat 60mm is.
Weegt maar 1.35kg inclusief dB-killer, en dat is voor een volledig RVS versie, ik heb er op aangedrongen dat ze t.z.t. ook een volledig Titanium versie maken, benieuwd of deze er komt.
More news to follow!
full
 
Benieuwd hoe bruut die klinkt.

Zou uhm eens moeten meenemen op een GSR750 bij een meeting ^^
Winter duurt te lang!! :(
 
middag

hier de oude eigenaar v/d suzuki GSR750 waar beerend in geintereseerd is.
wat wil je weten????????????
 
Hey Hey vraagje ^^

Weet iemand of er carbon kapjes beschikbaar zijn voor de plek tussen de tank en het zadel?

Dit zijn nu namelijk gewone plastic kapjes.
 
Terug
Bovenaan Onderaan