Suzuki GSR 750 deel 1

Ik weet niet wat de stand is, maar hopelijk is er binnenkort een GSR750 meeting. Ik heb die van mij al sinds augustus en heb al die tijd meegelezen. Eindelijk foto's kunnen plaatsen. Ik denk dat er zo velen zijn die al de trotse eigenaar/eigenaresse van de o zo mooie gsr750 zijn maar zich nog niet gemeld hebben op dit forum. Dus ik zeg meeten!


full


full
 
Welkom in dit topic, de stand is nu dus 4-3 voor wit....
Is het nog gelukt met het relais, denk het wel.
Een meeting gaat er zeker komen maar ik denk niet dit jsaf.
Plaats hier je bevindingen en leuke links.
Geef ook even door welke uitlaat je eronder hebt hangen.

ps mooie motor en gefeliciteerd (je was de 100e post *O* *O* )

:W
 
Laatst bewerkt:
welkom spacer :W
inderdaad ray dit weekend even voor het laatst uitlaten :] ik ga ook voor zondag :9
even een pic met het nieuwe velglint
full
 
Nice velgstriping. Waar heb je die vandaan?

Ik heb er de hurric sp onder zitten zonder de sticker erop :) vond de sticker niet zo mooi icm kleuren van de motor.

Ja thanx man nog van de relais. Het is zeker gelukt :) De motor was helemaal standaard toen ik hem had gekocht. Heb er inmiddels de nodige arbeidsuren achter de rug. Vandaag nog 2 uur bezig geweest met de 12V aansluiting. Heb hem bij de stuur nu zitten. Had sneller gekund, maar lekker rustig aan om het zo netjes en voorzichtig mogelijk. Heb voor het eerst de kappen eraf moeten halen. En natuurlijk de meeste tijd heeft erin gezeten om de beste plek ervoor te vinden.

full
 
Marcus van Dijk, kom uit vlaardingen. Trotse eigenaar van de gsr750 sinds 2 maanden. Van het weekend ff een paar leuke foto's schieten.

Hey Marcus.
Vlaardingen dat ligt voor mij naast de deur, plaatjes schieten zit er niet meer in.
Schoongemaakt vanochtend en afgetankt de winterslaap in gestuurd :z :z :z
 
Laatst bewerkt:
Mooi spul....hebben hebben...
En ook nog een g&g uitlaatje......zucht....sparen..... '(


Heya ben net nieuw op dit forum en ik was beetje aan het kijken over de GSR750, omdat ik ook net een gloednieuwe(stond nog maar 1000km op teller) GSR750 had gekocht (nog geen foto's omdat hij nog niet klaar is)

Toen ik deze kocht zat er een G&G uitlaat op (grijs). Ik vond hem persoonlijk niet zo mooi dus wil ik deze verkopen(nog geen 1000km mee gereden). Interesse misschien?

Ik zal volgende week (hopelijk issie dan klaar) de foto's van me motor(zwart) en de foto van de uitlaat die ik wil verkopen posten.

Ik ben zelf woonachtig in Schiedam en rij nu nog op een Z1000(ik maak aardig wat km's)
Zag dat je in venlo woonde, maar als je interesse hebt in de uitlaat dan kan ik wel zover komen als Cuijk(heb daar wat vrienden wonen)

Oja nog wat meer over mezelf...(is wel zo netjes)

Ik ben 26 jaar en rij motor sinds me negentiende. Ik rij het hele jaar door op me motor voor me plezier en werk, weer of geen weer.(alleen met ijsel niet, nare ervaring mee :P)

Me eerste motor was een 25kw GSXR600 daarna half jaar vol vermogen en de laatste 4 jaar met me Z1000 gereden. Nu komt er een GSR750 8-)

Groetjes en rij veilig!!
 
Laatst bewerkt:
Welkom Supahfly, begint een echt topic te worden met "nieuwe" gezichten.
We zijn erg beniewd naar foto's en als ik me niet vergis is de stand gelijk....
:W
 
Laatst bewerkt:
Heya ben net nieuw op dit forum en ik was beetje aan het kijken over de GSR750, omdat ik ook net een gloednieuwe(stond nog maar 1000km op teller) GSR750 had gekocht (nog geen foto's omdat hij nog niet klaar is)

Toen ik deze kocht zat er een G&G uitlaat op (grijs). Ik vond hem persoonlijk niet zo mooi dus wil ik deze verkopen(nog geen 1000km mee gereden). Interesse misschien?

Ik zal volgende week (hopelijk issie dan klaar) de foto's van me motor(zwart) en de foto van de uitlaat die ik wil verkopen posten.

Ik ben zelf woonachtig in Schiedam en rij nu nog op een Z1000(ik maak aardig wat km's)
Zag dat je in venlo woonde, maar als je interesse hebt in de uitlaat dan kan ik wel zover komen als Cuijk(heb daar wat vrienden wonen)

Oja nog wat meer over mezelf...(is wel zo netjes)

Ik ben 26 jaar en rij motor sinds me negentiende. Ik rij het hele jaar door op me motor voor me plezier en werk, weer of geen weer.(alleen met ijsel niet, nare ervaring mee :P)

Me eerste motor was een 25kw GSXR600 daarna half jaar vol vermogen en de laatste 4 jaar met me Z1000 gereden. Nu komt er een GSR750 8-)

Groetjes en rij veilig!!





Welkom *O* Weer een zwarte :P
Heb zeker wel interesse in de uitlaat, laat de foto's maar komen ;)

Komen toch langzaam op een mooi aantal om een keer...als het weer wat beter is....een tochtje te gaan doen })
 
Welkom *O* Weer een zwarte :P
Heb zeker wel interesse in de uitlaat, laat de foto's maar komen ;)

Komen toch langzaam op een mooi aantal om een keer...als het weer wat beter is....een tochtje te gaan doen })

Clubje is aan het groeien...
Als je als (beginnend) GSR 750 rijder ff google'd dan kom je vrij snel hier terecht, dat is mooi :Y

Bijna al net zoveel posts als het "oude" topic in 1 jaar.
 
Laatst bewerkt:
Als er al zo'n meeting gaat plaatsvinden dan zal dat waarschijnlijk niet meer dit jaar worden denk ik?

Volgend jaar lente dan? voor de zomerrijders? :p
 
Laatst bewerkt:
Hey mannen. Gaat nog wel ff duren met de foto's. Ik hoor net dat de uitlaat nog een weekje duurt :( dus hopelijk volgende week dinsdag me nieuwe aanwinst met foto's voor hier :p

Wanneer is the next meeting om in me agenda te zetten? ;)
 
Laatst bewerkt:
Hey mannen. Gaat nog wel ff duren met de foto's. Ik hoor net dat de uitlaat nog een weekje duurt :( dus hopelijk volgende week dinsdag me nieuwe aanwinst met foto's voor hier :p

Wanneer is the next meeting om in me agenda te zetten? ;)

Wat voor uitlaat heb je besteld?
Next meeting, zal dan de eerste worden....zal toch wel voorjaar 2013 worden.
 
Wat voor uitlaat heb je besteld?
Next meeting, zal dan de eerste worden....zal toch wel voorjaar 2013 worden.

Ah kay. Nouja hebbik ff om te wennen aan me suz :)

Ik moest helaas de g&g reeks hier verbreken :p
Persoonlijk vond ik de Bodis(dubbele pijp) een mooie uitlaat dus die komt volgende week :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan