Suzuki GSR 750 deel 1

Welke hoogte risers heb je dan, met de 60mm heb je idd problemen met je kabels (weet uit ervaring).
Met de 42mm moet het lukken, het stuur iets meer kantelen.
 
full
 
Hallo, misschien een domme vraag.
Weet iemand hoe ik de originele spiegels er op de meest efficiënte manier kan af halen?

Bedankt.
 
rubbertje omhoog en nu omgekeerd er afhalen dus rechts om = los en links om vast , voor de linker spiegel atans . pak een steeksleutel meer heb je niet nodig
 
Laatst bewerkt:
Hey allemaal. Ik zal me even voorstellen. Ik ben Albert en woon in Almere. Ik heb de knoop doorgehakt en een GSR 750 in bestelling gezet. Het is niet geheel vreemd voor mijn daar mijn vorige motor een GSXR 750 W was. Super om op dit GSR forum te lezen hoe mensen zo enthousiast zijn over de GSR. Ook leuke ideetjes staan er op dit forum dus ik ga hier veel plezier beleven. Dit was dan de korte voorstelronde. Greetz Albert.
 
Meh waarom kopen mensen toch nieuw als die na 2 jaar al 3500 afschrijft
terwijl ik er 1 in nieuwstaat te koop heb staan :/

even goed welkom Albert :W
 
Laatst bewerkt:
Hey allemaal. Ik zal me even voorstellen. Ik ben Albert en woon in Almere. Ik heb de knoop doorgehakt en een GSR 750 in bestelling gezet. Het is niet geheel vreemd voor mijn daar mijn vorige motor een GSXR 750 W was. Super om op dit GSR forum te lezen hoe mensen zo enthousiast zijn over de GSR. Ook leuke ideetjes staan er op dit forum dus ik ga hier veel plezier beleven. Dit was dan de korte voorstelronde. Greetz Albert.

Welkom op dit forum, Albert.
Veel leesplezier en je mag alles vragen (en foto's plaatsen).
:W
 
Even een vraagje. Heeft iemand ervaring met een Mivv Suono Carbon. Zo te horen op Youtube een mooi geluid, maar is hij niet te luid? Hij heeft wel een EG typegoedkeuring.
 
mocht je interesse hebben ik heb nog een Delkevic carbon liggen 1000 km oud
met db killer er bij , mooi diep geluid. En youtube is nooit te vergelijken met echt

deze gaat het om Delkevic UK Limited :W

ook heb ik nog een 3 delige valblokken set liggen , zonder aanpassingen te monteren *D
de kern van de voorvork beschermer is goud past dus mooi bij de vork

full
 
Laatst bewerkt:
mocht je interesse hebben ik heb nog een Delkevic carbon liggen 1000 km oud
met db killer er bij , mooi diep geluid. En youtube is nooit te vergelijken met echt

deze gaat het om Delkevic UK Limited :W

ook heb ik nog een 3 delige valblokken set liggen , zonder aanpassingen te monteren *D
de kern van de voorvork beschermer is goud past dus mooi bij de vork

[afbeelding]

No hard feelings maar vind achterkant net even te..
 
Terug
Bovenaan Onderaan