Motor-Forum

Select Forum

Suzuki GSR 750 deel 1

Reg. datum:
29 nov. 2011
quote:
WesSB schreef op 23 mei 2017 @ 22:43:
Ziet er heel strak uit! }) :9~

Thnx! ben er ook erg blij mee!!!

Reg. datum:
16 feb. 2014
Gister mijn nieuwe uitlaat binnen gekregen en gemonteerd.
Het geluid is HEERLIJK! :9~ })
Nu enkel nog wachten op de boot uit Japan met mijn tailtidy. :9
http://i1349.photobucket.com/albums/p756/wessb/IMG_0439_zpsxzp6ucug.jpg
Nu: Suzuki GSX-S750A 2017, Kawasaki Z750 2004

Reg. datum:
02 mrt. 2010
Hey allemaal,

Heeft de GSR 750 een speciale accessoire uitgang, stekker etc, om navigatie te installeren.
Of hebben jullie de navi gewoon rechtstreeks afgezekerd op de accu zitten?
F800GS / Transalp PD10 / RGV VJ22 / Suzuki T500+T250 / Kreidler RS / Kawasaki KH250 / Eindelijk Noorwegen 2013 / Balkan trip 2014 / UK 2015

Reg. datum:
24 mei. 2016
Sinds deze week de trotste eigenaar van een GSR 750 uit 2011 met de kleur parelmoer wit. Er staat 5300 km op de klok en hij heeft een mooie Akrapovic uitlaat. In zal later deze week een foto posten.

Direct een vraag; op mijn vorige motor, een cbr 600 F had ik een 12V setje van SW motech. Die heb ik er uiteraard afgehaald maar kan niet direct hiervoor een geschikte locatie vinden. Ik zou hem natuurlijk kunnen bevestigen op de punten waar het stuur vast zit maar de unit zit dan voor de tellers of zit lelijk tegen de tank aan.

Waar hebben jullie je 12V set gemonteerd?

Reg. datum:
20 nov. 2016
best wel stil hier,eigenlijk een goed teken,geen probleem fiets dus.

vraagje,is deze mooie bike ook geschikt voor de wat langere mensen, 1.94m.
zoek een ww motor.

grts

Reg. datum:
20 okt. 2007
quote:
Ruud-1968 schreef op 12 november 2017 @ 16:46:
best wel stil hier,eigenlijk een goed teken,geen probleem fiets dus.

vraagje,is deze mooie bike ook geschikt voor de wat langere mensen, 1.94m.
zoek een ww motor.

grts

Ik ben zelf 1,68 en zit prima op de bike! Mijn vriend (1,91) rijdt er ook af en toe op, maar hij vind dat hij er een beetje opgevouwen opzit met zijn benen. Maargoed hij rijdt normaal ook op een R1200GS en dat is een hogere fiets.

Reg. datum:
29 jul. 2017
Op zoek naar een bellypan voor m'n GSR. Naar mijn idee heeft het ook een beschermende functie, of lijkt dat alleen zo?

Ik heb me in dit draadje nog niet voorgesteld bedenk ik me net. Ben Anne-Greet, woon in Zwolle en sinds vorig jaar augustus deze GSR als 1e motor gekocht. Super tevreden tot nu toe, 5500 km mee gereden, op dit moment in de winterslaap :) Inmiddels ook LED raw's voor, nog niet op deze foto.
Ik zit nog te denken aan blauwe wheelstriping, maar ik twijfel of het er mooier van gaat worden..

IMG_4870[1681].jpg
AGW1987 wijzigde dit bericht op zaterdag 13 januari 2018 22:14 (52%)

Reg. datum:
20 nov. 2016
.misschien je met een paint progamma eens kan proberen welke rimstriping het mooiste is.of even vragen wie het kan proberen voor je, als je hetzelf niet kan.
wel een mooie motor

Reg. datum:
05 feb. 2018
Hallo allemaal,

Mijn naam is Mitchell en ik ben sinds vorige week in het bezit van deze beauty. Het is tevens mijn eerste motor. :] *O*

Ik spiek inmiddels al enige tijd mee op dit forum en heb (bijna) elk berichten gelezen. De komende jaren hoop ik nog een hoop te lezen, leren en delen op dit forum. *D

GSR750

Reg. datum:
29 jul. 2017
quote:
RMB89 schreef op 05 februari 2018 @ 14:22:
Hallo allemaal,

Mijn naam is Mitchell en ik ben sinds vorige week in het bezit van deze beauty. Het is tevens mijn eerste motor. :] *O*

Ik spiek inmiddels al enige tijd mee op dit forum en heb (bijna) elk berichten gelezen. De komende jaren hoop ik nog een hoop te lezen, leren en delen op dit forum. *D

[afbeelding]

Nice, gefeliciteerd met je aankoop! *D

Select Forum

© 2001-2018 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.