Suzuki GSR 750 deel 1

Leuk, de motorbeurs ergens in februari geloof ik.
Misschien daar de eerste gsr meeting houden zonder de gsr ???

Zonder de gsr?

pff.. Pussy!!! _O-

maar geen slecht idee 8-) Ik zou wel komen met de motor dan trouwens :] Als er tenminste geen sneeuw ligt |(
 
Ook al zou het schitterend weer zijn, ben 3 maanden per jaar niet verzekerd.
Maar wel interesse om te komen de 24e ?? :Y :Y

ah kay O-)

Nou 50-50 heb wel interesse maar ik heb het momenteel super druk met werk. Geen idee wanneer dit klaar is, daarom :X
 
Hier wat pic's van de kettingkast en veerhoes (spatscherm is nu ook verwijderd met de plastic kettingkast).
En oldskool 750 gsx-r sticker....


full


full


full
 
jaja morgen even me motor beetje afspoelen (modder) en dan zet ik hier wel wat foto's op van me achterlicht en me voorkant ivm me hendels + schermpje ^^
 
Behold!!

Hier komen wat leuke foto's! (ik ga niet meer aan de motor doen dan dit)
(update mijn motor op pagina 1 van dit topic *O* )

full
 
Hier had Twan nog om gevraagd: of ik even me achterlicht wilde laten zien.

Geïntegreerde Knippers.

Knipperlicht uit.

full
 
Laatst bewerkt:
Lampen uit.

Sorry voor het vele achter elkaar posten. (ik weet niet hoe je meerdere plaatjes in 1 post zet -O- )


full
 
enig idee wanneer deze de verkoop ingaat?
Ben nog steeds aan het sparen :') maar met de komende maanden in het vooruitzicht gaat dat erg langzaam...zeg maar onmogelijk worden...

ik krijg morgen de eerste sample-uitlaat binnen, ben erg benieuwd :Y 100mm doorsnee, 80mm outlet en 60mm aansluiting, dat zijn de cijfers die we willen zien :Y
 
wiens oude fiets is dit?




Ben erg benieuwd :}


Heb hem uiteindelijk gisteren in handen gekregen, UPS leverde een deel van de zending wat later af. Erg mooi, en met 1350 gram een lekker licht dempertje. Het kan lichter, maar daarvan gaf Gualtiero (eigenaar G&G) al aan dat hij gekozen heeft voor hoge kwaliteit siliconmatten en dikwandig RVS voor de endcaps, zodat de uitlaat je motor overleeft :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan