Triumph Speed Triple topic deel 33

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja zelfs midden in de nacht wordt er gewoon doorgelezen en geschreven.
Niet te geloven die Triplelaars !

;)
 
morgent :W

wat heb je eigenlijk nodig om het voor wiel van een speed (2011) los te zetten :? is dat een grote inbus ofzo ?
 
Goedemorgen!!

Ben al druk aan het oriënteren om een Speedtriple aan te schaffen, ook al paar reakties gehad..Gisteren een heel goed gesprek gehad met de verkoper van onderstaande motor! Deze ga ik in het echt bekijken en proefrijden etc...Hoewel ik eigenlijk pas volgend jaar 1 wou kopen, is de motor helemaal af!! De eigenaar heeft hem mijns inziens helemaal aangepast naar een schitterende Speedtriple!! Hij is van 2005 en heeft 21000km gelopen...

Wat vinden jullie ervan? Wellicht kennen jullie de motor of verkoper en hebben jullie de motor in het echt gezien? De verkoper komt bij mij als eerlijk en betrouwbaar over, heb er een goed gevoel bij....Daar ik zelf niet technisch ben, is gelukkig de Speedtriple helemaal af, rijden maar!!

Foto-LXA8MLGC.jpg
 
Goedemorgen!!

Ben al druk aan het oriënteren om een Speedtriple aan te schaffen, ook al paar reakties gehad..Gisteren een heel goed gesprek gehad met de verkoper van onderstaande motor! Deze ga ik in het echt bekijken en proefrijden etc...Hoewel ik eigenlijk pas volgend jaar 1 wou kopen, is de motor helemaal af!! De eigenaar heeft hem mijns inziens helemaal aangepast naar een schitterende Speedtriple!! Hij is van 2005 en heeft 21000km gelopen...

Wat vinden jullie ervan? Wellicht kennen jullie de motor of verkoper en hebben jullie de motor in het echt gezien? De verkoper komt bij mij als eerlijk en betrouwbaar over, heb er een goed gevoel bij....Daar ik zelf niet technisch ben, is gelukkig de Speedtriple helemaal af, rijden maar!!

[afbeelding]
*O*
Heeft deze Speed een hele rechte "stang" als stuur??

Ziet er goed uit, weinig km. Mijn fiets is van 2008 en heeft 23500km gereden !
 
@MDS..dit is wat ik weet over het stuur?


fatbarstuur magura [ triumph optie ] bovenplaat risers kroonplaat gecoat.

Ik vind hem ook heel mooi..heel veel customize, gezien de verkoper zelf monteur is..(ik dacht dat 21000km al een beetje veel was, maar niet dus)
 
@MDS..dit is wat ik weet over het stuur?


fatbarstuur magura [ triumph optie ] bovenplaat risers kroonplaat gecoat.

Ik vind hem ook heel mooi..heel veel customize, gezien de verkoper zelf monteur is..(ik dacht dat 21000km al een beetje veel was, maar niet dus)
Ok, dan is het waarschijnlijk niet de Speed waar ik een bij geweest ben.

Km stand is niet heel raar. De meeste Speed rijders doen 1 of meerdere trips Ardennen of Eifel per jaar. Dan schieten de km al aardig op.
 
Heb altijd racers gereden, wil nu gewoon naked!! Ik vind de Speed de mooiste naked!! Km's ach..zoals de verkoper zegt..staat van de motor en onderhoud is wel zo belangrijk!! Alleen jammer als ik hem koop, kan ik niet meer zoveel rijden en krijgen we geen winter dit jaar?!
 
Heb altijd racers gereden, wil nu gewoon naked!! Ik vind de Speed de mooiste naked!! Km's ach..zoals de verkoper zegt..staat van de motor en onderhoud is wel zo belangrijk!! Alleen jammer als ik hem koop, kan ik niet meer zoveel rijden en krijgen we geen winter dit jaar?!
Van mij mag de winter weg blijven, is in de ochtend nu al vervelend B| .
Mag ik vragen waarom je voor dit type/bouwjaar bent gegaan ? Niet dat er iets mis mee is maar ik weet gewoon graag alles :P
 
Geen probleem hoor!! Heeft alles te maken met budget!! Heb gezinnetje thuis en het is en blijft een hobby en dan heb je een bepaald bedrag uit te geven, vandaar!!
 
Geen probleem hoor!! Heeft alles te maken met budget!! Heb gezinnetje thuis en het is en blijft een hobby en dan heb je een bepaald bedrag uit te geven, vandaar!!
Ok, begrijpelijk. Wat vraagt hij ervoor dan?



Edit

Heb m al gevonden op MP ;)
 
Laatst bewerkt:
En? Wat vind je ervan?

Edit..Ik ben een Speedtriple leek, maar dit lijkt mij geen verkeerde motor...
 
Laatst bewerkt:
Ziet er top uit !! En inderdaad al aardig aangepakt :Y ik zeg doen !!:Y



Ik denk dat ik mijne ook maar eens op MP ga zetten, kijken wat dat brengt. *D
En boel slecht Engels sprekende Nigerianen die tijdelijk op een piratenschip zitten en vragen of je wil verschepen aan een totaal onbekende tegen overbetaling uiteraard, want het goede in de mens zit vooral in de Nigeriaan, via Western Union Bank.

:+
 
Ok, dan is het waarschijnlijk niet de Speed waar ik een bij geweest ben.

Km stand is niet heel raar. De meeste Speed rijders doen 1 of meerdere trips Ardennen of Eifel per jaar. Dan schieten de km al aardig op.

ik heb mijn speed van 2009 vorig jaar oktober gekocht met 5500 km op de tellert, staat nu op 12000 ongeveer. 2 keer Eifel en wat in NL rondtuffen.. je zit er zo aan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan