Triumph Speed Triple topic deel 33

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W

x1n2w0.jpg


8wie.jpg
 
:W
Moggel @all

:$ wist niet dat ik het in me had...

Maar het kotsen is uitgebleven. Een van de boot eigenaren is een dokter en die gaf me een pil zo groot als een pannekoek en ik ben de heledag high geweest. Dat ze me niet van de boot geflikkert hebben.

speed gerelateerd (net als pilleke)
[afbeelding]

AYOOOOOO, waar is de wind :?
[afbeelding]

Nu worden we blij
[afbeelding]

Het gaatje uit de see op
[afbeelding]

1/3 van de bemanning en de volledige bevrouwing, Curacao op de achtergrond...
[afbeelding]

Sua en Jan
[afbeelding]

Woeste zeeën en ogen rekken om klein Curacao te zien (vandaar de naam?) Maar midden op de foto is net de (nietwerkende) vuurtoren te zien.
[afbeelding]

Yeuhhh, goed gestuurd. Niet 3 - 4 uur maar in 6 uur....
[afbeelding]

AYOOOO nuts eiland
[afbeelding]

Boot in zun 6e, curacao aan de horizon en GPS zegt nog 4 uur ;(
[afbeelding]

Onweer kruipt over Curacao
[afbeelding]

Avondrood in de haven
[afbeelding]

Curacao, spaanse water, by sun set
[afbeelding]

Nee geen vissen gevoerd. Ben heel trots op mezelf.
Was leuk, wel inspannend, blaren op de bips....


8-)
Dat ziet er goei uit zeg !! En we zijn heel trots op je dat je niet over je nek bent gegaan !! :Y
 
Rij zo even naar motorcentrum Eibergen..dat is voor mij een klein 1,5 uurtje rijden, wel te doen dus nog ipv naar Limburg vanuit het hoge noorden..Daar staat een blauwe Speedtriple uit 2005 met nog geen 13000km en zij zijn Triumph dealer...

Had hier al een keer op willen inruilen met toen mijn Fireblade maar kwamen toen niet bij elkaar..altijd moeilijk met inruil..nu heb ik geen inruil, heb ik een envelop met geld en gaan we het winterseizoen in..misschien ruimte om te onderhandelen? Ook hoef ik geen afleverbeurt en garantie gezien de afstand van toch nog 1,5 uur..

Wat vinden jullie? Ruimte om te onderhandel dan zeker of?
 
Rij zo even naar motorcentrum Eibergen..dat is voor mij een klein 1,5 uurtje rijden, wel te doen dus nog ipv naar Limburg vanuit het hoge noorden..Daar staat een blauwe Speedtriple uit 2005 met nog geen 13000km en zij zijn Triumph dealer...

Had hier al een keer op willen inruilen met toen mijn Fireblade maar kwamen toen niet bij elkaar..altijd moeilijk met inruil..nu heb ik geen inruil, heb ik een envelop met geld en gaan we het winterseizoen in..misschien ruimte om te onderhandelen? Ook hoef ik geen afleverbeurt en garantie gezien de afstand van toch nog 1,5 uur..

Wat vinden jullie? Ruimte om te onderhandel dan zeker of?
Voor welke Speed ga je dan ? Die SE? Of die blauwe ??
 
Laatst bewerkt:
Rij zo even naar motorcentrum Eibergen..dat is voor mij een klein 1,5 uurtje rijden, wel te doen dus nog ipv naar Limburg vanuit het hoge noorden..Daar staat een blauwe Speedtriple uit 2005 met nog geen 13000km en zij zijn Triumph dealer...

Had hier al een keer op willen inruilen met toen mijn Fireblade maar kwamen toen niet bij elkaar..altijd moeilijk met inruil..nu heb ik geen inruil, heb ik een envelop met geld en gaan we het winterseizoen in..misschien ruimte om te onderhandelen? Ook hoef ik geen afleverbeurt en garantie gezien de afstand van toch nog 1,5 uur..

Wat vinden jullie? Ruimte om te onderhandel dan zeker of?

Een motor die bij een dealer geprijsd staat is altijd gebaseerd op inruil. :Y
Jij hebt geen inruiler , dus onderhandelingsruimte is er meer dan zat!
Prijs moet ook vlot wat af kunnen denk ik . :Y
Zou zelf gewoon brutaal beginnen met een bod van 1500 minder :$
Je brengt tenslotte een zak geld mee he, en dat zien ze graag :Y

Daarna vraag je nog even naar de originele onderdelen zoals uitlaten, duosteunen.
Laat je niet verleiden dat er veel accessoires op zitten :N

Dat was enkel de smaak van de vorige eigenaar

suc6 met onderhandelen !
 
Mijn idee!! Hij staat op Marktplaats al voor 6750..voor 900 minder koop ik hem vandaag nog..
 
Mijn idee!! Hij staat op Marktplaats al voor 6750..voor 900 minder koop ik hem vandaag nog..

Van die 200 euro minder op MP gaat de verkoper zeggen;
Dat is de prijs zonder inruil !

Ik noem het een instinkertje

;)
 
Laatst bewerkt:
Die blauwe is mooi :Y



Heb nog wel een witte te koop :P zit een goed sterk verhaal achter _O-
 
Net geweest..nix geen ruimte meer..6750,-..wel met garantie etc..we wachten wel tot vlg jaar denk ik...
 
Net geweest..nix geen ruimte meer..6750,-..wel met garantie etc..we wachten wel tot vlg jaar denk ik...

tsss,
balen. ken het gevoel dat je graag iets wil (geld brand in de zak O-) , bij mij nu een gemis aan dat geld trouwens..)

maar dat ze je zo laten lopen...
die garantie maakt toch niet uit, waarschijnlijk paar maanden, maar komende winter zal je weinig rijden, dus besparen ze weer mee.

kan je hem van het voorjaar voor minder gaan kopen daar, dan is hij minder waard, en ouder.
 
Net geweest..nix geen ruimte meer..6750,-..wel met garantie etc..we wachten wel tot vlg jaar denk ik...
Dat meen je niet !! Ze zeuren dat de markt slecht is maar als er een klant komt gaan ze alleen voor de volle 1000% winst. Ik heb het ook al 2 keer gehad afgelopen tijd. Ben bijna geneigd om maar te stoppen met zoeken. :(
 
oei :X
weet het idd nog van je nek ,een wervel er tussen uitgehaald toen :/
sterkte kerel :Y
Bijna goed, er waren toen 2 tussenwervels weggehaald en 3 wervels uitgeboord en recht gezet :)
Nou sterkte ermee iig O-)
Gaat lukken hoor! *D
Sterkte! En onkruid bestaat niet ;)
Oeps, dan moet ik een nieuwe spreuk verzinnen :+
-O- Speelt de rug/nek weer op :?
:Y
-O- wel zorgen dat je voor het voorjaar weer aan het herstellen bent ;)
Moet goed komen, want de huisarts zei gisteren dat ik een afspraak in 't ziekenhuis moest maken, en als ik daar niet binnen 2 weken langs kon komen, dan moest ik hem weer ff een belletje geven........ofwel: ik zelf bellen, en een afspraak kon op z'n vroegst op 3 december, ikke huisarts bellen, en die heeft nu geregeld dat ik 18 oktober bij de neuroloog mag komen :}
-O- -O- das nie mooi nie '(
Pina sterkte tijdens het(herstel) proces ...
Ach joh, als de chirurg de ellende kan herstellen, dan komt het mijn herstelproces ook wel goed 8-)
@ pina ik zal veur je dumen mien jong :Y
wel hoerig dat het weer opspeelt -O-
Kweenie of dat duimen van jou wel helpt! O-)

Ach, ik was er al op voorbereid dat dit er ooit aan zou kunnen komen, maar 't verval ging nu ineens wel errug snel :X
Nou, sterkte dan maar en hopen dat je voor het nieuwe seizoen hersteld bent.
Tuurlijk ben ik dan weer 100% oké!!! :Y
Mooi K Pina, maar heu... je mag wel mee een stukkie achterop :?
Nee... sterkte! Slecht nieuws :r
Ik ga niet bij jou achterop
full
........ligt niet aan jou hoor, maar ik schijt in mijn lorren achterop een motor :$

Heeft de dokter wel verstand van motorrijden })
Tering das klote man. Nek hernia, uitstralende pijn wat een feest. Hopelijk hebben ze nog een aftermarket nekkie. ff opereren en zgan.
Hoeft de dokter geen verstand van te hebben, want motorrijden lukt nu zo wie zo niet ;(

Tis gewoon net als met een Speed: met wat aftermarket spulletjes wordt-ie mooier en sneller........ik wordt gewoon weer een jonge god! _O-
Sterkte en hopefully will de dokter suck seed, fixing you.
Euh, dat laat ik aan de koffiedame over, of het moet een mooie vrouwelijke arts zijn! :+
 
kunnen ze gewoon hebben hoor :Y

[afbeelding]
full
:+

Wtf!! Krijg ik net een email dat de Verkoop niet doorgaat??? Lekker om 2130 savonds..ik heb een vrije dag genomen, 2x naar de bank geweest voor contant geld en alles moeten regelen om vervoer te krijgen..sorry, maar ik vind dit niet kunnen!! Verkoop niet meer noodzakelijk zegt de verkoper..ik baal als een stekker!!!
Shit man!!!
full

Met jou durf ik niet te florissen :$





:+ O-)
_O- _O- _O-
Daar zeggen jullie zoiets. We hebben het al tien pagina's niet over vering gehad O-)
full
:+

:$ wist niet dat ik het in me had...

Maar het kotsen is uitgebleven. Een van de boot eigenaren is een dokter en die gaf me een pil zo groot als een pannekoek en ik ben de heledag high geweest. Dat ze me niet van de boot geflikkert hebben.

speed gerelateerd (net als pilleke)
[afbeelding]

AYOOOOOO, waar is de wind :?
[afbeelding]

Nu worden we blij
[afbeelding]

Het gaatje uit de see op
[afbeelding]

1/3 van de bemanning en de volledige bevrouwing, Curacao op de achtergrond...
[afbeelding]

Sua en Jan
[afbeelding]

Woeste zeeën en ogen rekken om klein Curacao te zien (vandaar de naam?) Maar midden op de foto is net de (nietwerkende) vuurtoren te zien.
[afbeelding]

Yeuhhh, goed gestuurd. Niet 3 - 4 uur maar in 6 uur....
[afbeelding]

AYOOOO nuts eiland
[afbeelding]

Boot in zun 6e, curacao aan de horizon en GPS zegt nog 4 uur ;(
[afbeelding]

Onweer kruipt over Curacao
[afbeelding]

Avondrood in de haven
[afbeelding]

Curacao, spaanse water, by sun set
[afbeelding]

Nee geen vissen gevoerd. Ben heel trots op mezelf.
Was leuk, wel inspannend, blaren op de bips....


8-)
full
:}

Blij dat de doc je 't juiste pilletje hebt gegeven!!! *O*
 
Weer thuis..Hij wist te vertellen dat 6750 de uiterste prijs is..Wel met garantie dan tot mei volgend jaar, max 3000km...Ook met een nieuw achterbandje, want daar was hij aan toe..Kortom, met complete afleverbeurt!!

Hij zag er goed uit hoor!! Alleen mijn vorige motor had echt geen 1 plekje en dan wordt je snel kritisch..Deze had bij de vering wat roestvorming bijvoorbeeld..Schroefjes niet meer egaal van kleur..ik weet, niet zo kritisch zijn, maar " het gevoel" moet er dan ook zijn..Als er dan ook nog eens niets met de prijs kan worden gedaan...

Vraagt hij eerst van? Heb je inruil? Ik zeg: nee..Dan komen we er wel uit..op wat voor manier dan denk ik? Geen ruimte meer ja..Zit te denken om te mailen en mijn laatste bod van 6000,- euro uit te brengen, maar dan met garantie enzo!!
 
Weer thuis..Hij wist te vertellen dat 6750 de uiterste prijs is..Wel met garantie dan tot mei volgend jaar, max 3000km...Ook met een nieuw achterbandje, want daar was hij aan toe..Kortom, met complete afleverbeurt!!

Hij zag er goed uit hoor!! Alleen mijn vorige motor had echt geen 1 plekje en dan wordt je snel kritisch..Deze had bij de vering wat roestvorming bijvoorbeeld..Schroefjes niet meer egaal van kleur..ik weet, niet zo kritisch zijn, maar " het gevoel" moet er dan ook zijn..Als er dan ook nog eens niets met de prijs kan worden gedaan...

Vraagt hij eerst van? Heb je inruil? Ik zeg: nee..Dan komen we er wel uit..op wat voor manier dan denk ik? Geen ruimte meer ja..Zit te denken om te mailen en mijn laatste bod van 6000,- euro uit te brengen, maar dan met garantie enzo!!
Zonde van de moeite, blijkbaar verdient hij genoeg. |(
 
Net een mailtje binnengekregen- lees sneak preview- van 'John Bloor'
Zijn broertje Nick zit trouwens ook in 'de zaak' nu....

Aanstaande zaterdag in kasteel Haarzuilens wat nieuws bekijken.
8-)
 
Ja..raar hè? Zegt hij ook nog, nu kan ik nog iets met de prijs doen, voorjaar mss niet..huh? 150 euro korting ja..wouw!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan