Triumph Speed Triple topic deel 33

Status
Niet open voor verdere reacties.
En boel slecht Engels sprekende Nigerianen die tijdelijk op een piratenschip zitten en vragen of je wil verschepen aan een totaal onbekende tegen overbetaling uiteraard, want het goede in de mens zit vooral in de Nigeriaan, via Western Union Bank.

:+

zelfs daar heb ik nog geen reacties van gekregen -O-
 
ik heb mijn speed van 2009 vorig jaar oktober gekocht met 5500 km op de tellert, staat nu op 12000 ongeveer. 2 keer Eifel en wat in NL rondtuffen.. je zit er zo aan

Ja t schiet op he ik heb dit jaar 11.5k gereden mn reisje ierland tikte nogal aan :o
 
Laatst bewerkt:
En boel slecht Engels sprekende Nigerianen die tijdelijk op een piratenschip zitten en vragen of je wil verschepen aan een totaal onbekende tegen overbetaling uiteraard, want het goede in de mens zit vooral in de Nigeriaan, via Western Union Bank.

:+

Mijn baas had een mercedes c te koop ging overal langs de dealers kreeg hij rond de 4500 euro
Toen reageerde er een uit ghana hij dat bedrijf opgezocht en dat was allemaal goed die heeft 5500 op zn rekening gestort en hup auto opgehaald met een vrachtauto gelijk een vrijwaring
Alles prima geregeld dus t zijn niet allemaal slechterikken *D
 
Mijn baas had een mercedes c te koop ging overal langs de dealers kreeg hij rond de 4500 euro
Toen reageerde er een uit ghana hij dat bedrijf opgezocht en dat was allemaal goed die heeft 5500 op zn rekening gestort en hup auto opgehaald met een vrachtauto gelijk een vrijwaring
Alles prima geregeld dus t zijn niet allemaal slechterikken *D
Ghana is natuurlijk geen Nigeria :P

Zonder gein, het kan vast goed gaan hoor, maar dan gaat het ook face to face en niet via via... Als ik de koper niet zie, geen verkoop. Maar garanties heb je toch nooit
 
Goedemorgen!!

Ben al druk aan het oriënteren om een Speedtriple aan te schaffen, ook al paar reakties gehad..Gisteren een heel goed gesprek gehad met de verkoper van onderstaande motor! Deze ga ik in het echt bekijken en proefrijden etc...Hoewel ik eigenlijk pas volgend jaar 1 wou kopen, is de motor helemaal af!! De eigenaar heeft hem mijns inziens helemaal aangepast naar een schitterende Speedtriple!! Hij is van 2005 en heeft 21000km gelopen...

Wat vinden jullie ervan? Wellicht kennen jullie de motor of verkoper en hebben jullie de motor in het echt gezien? De verkoper komt bij mij als eerlijk en betrouwbaar over, heb er een goed gevoel bij....Daar ik zelf niet technisch ben, is gelukkig de Speedtriple helemaal af, rijden maar!!

[afbeelding]


is een hele dikke fiets :Y
en 21.000 is niet echt veel hoor als je terug rekend is het niet veel per jaar
er zitten erg veel dure spullen op gewoon lekker gaan :] en dan beslissen alleen weten wij het andwoord al wel :+
veel plezier en succes man
 
En boel slecht Engels sprekende Nigerianen die tijdelijk op een piratenschip zitten en vragen of je wil verschepen aan een totaal onbekende tegen overbetaling uiteraard, want het goede in de mens zit vooral in de Nigeriaan, via Western Union Bank.

:+
_O- _O-
Ok, dan is het waarschijnlijk niet de Speed waar ik een bij geweest ben.

Km stand is niet heel raar. De meeste Speed rijders doen 1 of meerdere trips Ardennen of Eifel per jaar. Dan schieten de km al aardig op.

ik heb mijn speed van 2009 vorig jaar oktober gekocht met 5500 km op de tellert, staat nu op 12000 ongeveer. 2 keer Eifel en wat in NL rondtuffen.. je zit er zo aan
Dat bedoel ik maar !!
 
Zo word het rotweer, ook meteen sleutel weer. Lekke keerring rechterpoot, eenmaal gedemonteerd aantal putjes in de veerweg tegen gekomen. 2á3 kleine putjes gezien precies in de veerweg.

Nu moeten we een oplossing vinden, wetsteen weg werken en nieuwe keerring plus olie proberen.

Laten behandelen bij R,weerts in Zwolle bekend bij iemand?

Nieuwe of 2dehandse goede poten in de aanbieding iemand?

Weer mooi shit dus met dit shitweer.

Laat jullie wijsheid eens spreken!
Alvast bedankt.
Op MP is een gozer met 2005-2007 onderdelen. Acherbrug en voorpoten en wielen!!!
 
KAT motoren geeft aan een uur nodig te hebben voor het uitbouwen van m'n alarm.. goeie deal lijkt me :-) thanks voor de tips!
 
Middag!


Die zwarte triple ook op mp zien staan vind hem best mooi :Y

Heeft iemand plaatjes van een triple met enkele koplamp en superbike stuur?
Van het weekend flinke tourritten gereden maar krijg toch wel last weer van mijn polsen/ schouders.
Dus zit weer eens te twijfelen om de boel om te bouwen of misschien zelfs te verkopen en na de winter weer een ander :+
Wil wel Triple blijven rijden :Y alleen jammer dat ik het qua top afleg met een 81 oliekoeler gsxr op de top
 
Goedemorgen!!

Ben al druk aan het oriënteren om een Speedtriple aan te schaffen, ook al paar reakties gehad..Gisteren een heel goed gesprek gehad met de verkoper van onderstaande motor! Deze ga ik in het echt bekijken en proefrijden etc...Hoewel ik eigenlijk pas volgend jaar 1 wou kopen, is de motor helemaal af!! De eigenaar heeft hem mijns inziens helemaal aangepast naar een schitterende Speedtriple!! Hij is van 2005 en heeft 21000km gelopen...

Wat vinden jullie ervan? Wellicht kennen jullie de motor of verkoper en hebben jullie de motor in het echt gezien? De verkoper komt bij mij als eerlijk en betrouwbaar over, heb er een goed gevoel bij....Daar ik zelf niet technisch ben, is gelukkig de Speedtriple helemaal af, rijden maar!!

[afbeelding]

FF op MP gekeken, is een mooie motor. :Y
 
Thx all!! Ik vind het zelf ook een brute bike!! Ach, de terugweg is al 200km voor mij, dus wennen kan ik genoeg..daarbij..alles boven de 10 graden en droog weer, gaan we mooi nog even touren hoor!!

Hoe zo'n tankinhoud heeft een Triple? Red ik dat op 1 tank wel? Haha!!!
 
Thx all!! Ik vind het zelf ook een brute bike!! Ach, de terugweg is al 200km voor mij, dus wennen kan ik genoeg..daarbij..alles boven de 10 graden en droog weer, gaan we mooi nog even touren hoor!!

Hoe zo'n tankinhoud heeft een Triple? Red ik dat op 1 tank wel? Haha!!!

Als je niet constant in z'n 1 op de snelweg rijdt wel.... :+
 
Thx all!! Ik vind het zelf ook een brute bike!! Ach, de terugweg is al 200km voor mij, dus wennen kan ik genoeg..daarbij..alles boven de 10 graden en droog weer, gaan we mooi nog even touren hoor!!

Hoe zo'n tankinhoud heeft een Triple? Red ik dat op 1 tank wel? Haha!!!

vorig weekend 265 km op een tank gereden vanaf Aken naar huis. moet nog ff kijken of dit mn zuinigste ritje ooit was, maar denk ut zo niet met een gemiddelde van 130.

wat ik begrijp is het een tank van 18 liter. maar het reserve lampie gaat bij mij al bij 220 km branden over het algemeen, dan tank ik ongeveer 13/14 liter zo uit mn hoofd dus opzich kan je dan nog wel ffkes
 
Middag!


Die zwarte triple ook op mp zien staan vind hem best mooi :Y

Heeft iemand plaatjes van een triple met enkele koplamp en superbike stuur?
Van het weekend flinke tourritten gereden maar krijg toch wel last weer van mijn polsen/ schouders.
Dus zit weer eens te twijfelen om de boel om te bouwen of misschien zelfs te verkopen en na de winter weer een ander :+
Wil wel Triple blijven rijden :Y alleen jammer dat ik het qua top afleg met een 81 oliekoeler gsxr op de top
Enkele koplamp wel... SBK stuur nope...
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan