Triumph Speed Triple topic deel 33

Status
Niet open voor verdere reacties.
voor de duidelijkheid; als ik "het nieuwe rijden" toepas, dan gaat ie ook branden bij 180 km, ik heb geen invloed op 't verbruik... (behalve als ik een rondje lekdijk doe. dan gaat ie 20 km eerder op reserve :X )

je hoort 'm ook in de uitlaat ontbranden enzo.. stinkt naar benzine als je voor het stoplicht staat te wachten.. etc..

dusja... toch wat aan doen..
Dan is het inderdaad niet onverstandig om 'm eens een keer goed af te laten stellen :Y
 
NIET HET "NIEUWE" RIJDEN GEWOON GAS GEVEN EN DOOR DE TOEREN JAGEN..
daar is tie veur gemaakt, dat nieuwe riejen is alleen voor het finaniciele MILIEU :Y
Meer gas geven dan remmen. :] ..verbruikt tie ut op de juiste 8-) wijze en "verslikt" tie zich nie als je stilstaat bie het verkeerslicht (tis geen :N STOPLICHT!!!gewoon deurrieje!!! }) )
heje ook geen last van benzinegeuren O-) :+
:X :+
 
Omdat ik onderhand elke dag verander van keuze, over welke motor ik wil kopen, vraag ik het hier ook maar.

Zijn hier ook lange mensen die op een Speed Triple rijden? Ik ben namelijk 2,03 meter lang :)
Een Supermotard lijkt me mooi. Maar iets sportievers lijkt me ook interessant.
1,95m en gaat best op de Speed :Y (als ik 'm mee mag)
 
NIET HET "NIEUWE" RIJDEN GEWOON GAS GEVEN EN DOOR DE TOEREN JAGEN..
daar is tie veur gemaakt, dat nieuwe riejen is alleen voor het finaniciele MILIEU :Y
Meer gas geven dan remmen. :] ..verbruikt tie ut op de juiste 8-) wijze en "verslikt" tie zich nie als je stilstaat bie het verkeerslicht (tis geen :N STOPLICHT!!!gewoon deurrieje!!! }) )
heje ook geen last van benzinegeuren O-) :+
U speed beast u
 
Morgen vrije dag *O*
Sua gaat kotsen op zee. Gaan met een zeilboot naar klein Curacao. Afhankelijk van wind/stroming en golven goed voor 3 - 4 uur over mijn nek te gaan. Ik ben knetter gek, gewoon om naar een rots van een aantal hectare te gaan waar nagenoeg niets is. Maar ja het geeft altijd wel weer sterke verhalen.

Ik wens me nu al sterkte toe, succes


[afbeelding]

Gaaf!!
bounty eiland, ik heb me er een dag prima vermaakt, lekker eten, drinken en onderwater zijn.

en overgekomen zonder kotsen *O* , dat was niet iedereen gelukt.. :X
 
Aardig actief hoor die Speedtriple rijders!! Haha!! Als ik dan vrijdag de mijne heb..(of hij moet zo tegenvallen, maar dat geloof ik echt niet) ben ik " verplicht " om zowieso ook mijn ervaringen te delen met jullie!! Leuk man!! Hoop nog een paar ritjes te kunnen maken..Als is het naar mijn pap op en neer..(60km heen en terug) voordat het weer echt minder wordt...
Alvast gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst (de Speed Triple) *O* :)

En we verwachten foto's :+
 
Nog een oranje Triple gespot. Rond 16.30 uur Ring Amsterdam jij reed richting Zaandam/Coentunnel (op snelweg zwaai ik niet) Iemand van hier? :W
 
kalik

doet goed werk deze zaak. Heb er eerder wel eens hydralische cilinderstangen laten opnieuw coaten. Deze werken nu nog steeds lekvrij, volgens mij...


Over reservelampies, heeft niemand het lampie al aan bij ongeveer 100 km :? naar bruut remmen }) Of heb ik een wat gammel vlottertje dat snel/gemakkelijk heen en weer vliegt. Daarna gaat tie meestal weer uit (en aan en uit......) voordat ik tank op 200 km. Dan moet tie nog lang niet leeg zijn, maar dan gaat er iig voor 30 Naf in (ongeveer 13 l)

Morgen vrije dag *O*
Sua gaat kotsen op zee. Gaan met een zeilboot naar klein Curacao. Afhankelijk van wind/stroming en golven goed voor 3 - 4 uur over mijn nek te gaan. Ik ben knetter gek, gewoon om naar een rots van een aantal hectare te gaan waar nagenoeg niets is. Maar ja het geeft altijd wel weer sterke verhalen.

Ik wens me nu al sterkte toe, succes


[afbeelding]


hee man niet zo miepen joh we willen hier allemaal wel met jouw ruilen :Y :+ 8-)

veul plezier mien jong *O* en we willen mooie stoere verhalen van de week
 
Wie kan mij vertellen wat de lengte is van deze demper voor o.a. de speed triple. Het gaat mij om de hoge uitvoering op de foto. Graag de afmeting van carbon tot carbon.

Heeft toevallig iemand hem ook nog te koop?
full
 
Laatst bewerkt:
Uiteraard plaats ik foto's als ik hem heb!! Mijn vrouw zeurt alweer..Waarom nu kopen en niet vlg jaar? Staat die motor de hele tijd stil, bla, bla..Was ook in eerste instantie mijn idee, maar als je eentje tegenkomt die al aan alle eisen voldoet en helemaal af is, waarom dan wachten?

Nee vrouw, dit is mijn hobby!! Punt..haha...
 
Uiteraard plaats ik foto's als ik hem heb!! Mijn vrouw zeurt alweer..Waarom nu kopen en niet vlg jaar? Staat die motor de hele tijd stil, bla, bla..Was ook in eerste instantie mijn idee, maar als je eentje tegenkomt die al aan alle eisen voldoet en helemaal af is, waarom dan wachten?

Nee vrouw, dit is mijn hobby!! Punt..haha...
is tie al van mp af :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan