4e Zijspantreffen Genemuiden 2013

JFJ

MF veteraan
7 okt 2011
16.120
472
4e Zijspan Treffen
6 & 7 April 2013

Naamloos_zps5b422be8.jpg


Bij dezen alvast de aankondiging van de vierde editie. Lasmoat en ik nodigen je van harte uit, en vanaf heden is het mogelijk je aan te melden voor het gezellige treffen bij MC Genemuiden..

Uiteraard zal ook deze keer zal er een zijspanwaardige toerrit worden uitgezet in de buurt

Op zaterdag avond is er weer live muziek in de gedaante van PLUSMINUS. Deze mannen spelen voornamelijk bekende rock covers.

Ook is het treffen toegankelijk voor moat'n van MFers en zijspanrijders die geen band met MF hebben. Wel graag zoveel mogelijk laten weten dat je komt en met hoeveel. Bij aankomst betaal je 10,- p.p. Hier zit een consumptie bij in, en krijg je je ontbijt op zondagochtend. Voor drank en BBQ kunnen consumptiekaarten worden gekocht.


Zo gaat de dag er dan ongeveer uit zien:

- Aankomst op zaterdag ochtend.
- 10,-pp incl. 1 consumptie, Live muziek, en ontbijt op zondagochtend.
- Start toerrit tussen 14.00 en 15.00
- Barbeque vanaf 18.00 (gaat de hele avond door)
- Live band vanaf 22.00 tot ??uur.
- Ontbijt op zondag en vertrek.

Jullie zijn ook welkom op vrijdagmiddag/avond, maar er is die avond buiten de vaste gezelligheid om nog niets te doen. Sommigen van jullie weten al wel hoe gezellig de vrijdag avond/nacht kan zijn ;)


Wat moet ik meenemen?

Alles is geregeld. Twee dingen zijn een must, je zijspan (evt. solo) en en goed humeur...


Overnachten:

Er is voldoende kampeer ruimte, dus tent, slaapzak en slaapmatje is genoeg.


Kosten:

10,- incl consumptie en ontbijt op zondagochtend. Verdere kosten zijn de consumptiekaarten voor drank en BBQ, als op ieder ander treffen.


Ik wil me ook aanmelden, wat moet ik nu doen?

Da's heel simpel, gewoon hier in dit topic melden dat je graag deelneemt aan het M-F zijspan treffen. Wij zetten dan je (nick)naam in de lijst zodat we een beetje inzicht hebben in de deelname ivm voorbereiding. We hebben zoveel mogelijk de deelnemers van vorige edities doorgestreept laten staan. Geef even een seintje als je weer van plan bent om te komen. Meer mensen zijn natuurlijk van harte welkom!


Aanmeldingen:

*Blackrat (also known as Uber Geitebreier ;) )
*Kwastert
*JFJ
*Truusopdesuus
*H-D Lasmoat
*Handewasser (in onschuld)
*Hellracer
*His Royal Peukness (zeer been)
*EHE
*Powersl@ve (ook zeer been maar wel gewoon aanwezig :}
*Sidebike (helaas niet op de feestavond :/ )
*Daf400
*Vox88000
*Hevu & El Presidente
*Madguz (& bakkeniste?)
(volgend jaar scheepsrecht? ;) )
*Enigma 1500 en Wilma
*Wilholm68
*Opoefiets de ontbijtprinses
*Lawaaimakers & Ega
*E te B te S (knoppendraaier :( :+ )
*Proton1
*Mr. P
*Halflive & BMWoman

*Viking 64
*Double Bee
*Zeepok
*Leluk
*Roest'n doen ze zelfs zonder span ;)


Niet aangemeld:

*Moat 1 van Sidebike
*M. Biere
*Ghiske
*M@kke
*Ratman
*Mevrouw peuk
*Moat 1 van Peuk met vrouw
*Moat 2 van Peuk zonder vrouw (ach, vrouwen zat )
*Dropje
*Worldbeater
*Woutje1981
*Moat 3 van Peuk
*XRV rider
*Azathoth
*Moat van Moat 1 van Sidebike
*den Beirinckx en de Polle
*Gijs
*Dyrck
*Pretpiloot
*Naaktloper
*Prinsje
*Lw75
*Jozzi
*Vortum



Ik heb geen span,mag ik Solo mee?

Het treffen is bedoeld voor zijspanners-door zijspanners, maar mensen die geen span hebben mogen wel mee, Meld wel even in het topic dat je Solo wilt komen/rijden.


Mag ik mijn hond, glory wife, kind, christelijke en-of homofiele neef meenemen?

No problem!


Gaat de rit alleen over verharde wegen,of rijden we ook over zandpaden?

Er zal een zijspan waardige toertocht worden uitgezet. Hierover dus geen zorgen.

Visitekaartje2012Zwart5groot.jpg



*Wijzigingen voorbehouden.
 
Laatst bewerkt:
heb nog geen agenda maar zal even weer kijken in dit topic+- begin volgend jaar.
full
hier dan mijn tent.

staat nu dus wel in de agenda. ;)
 
Laatst bewerkt:
Zeg luu. Ik had dat voor een weekeind later in de agenda staan. Had ik dat dan gedroomd of zijn jullie aan het skoeven?
 
Is vaker op 7 april gehouden, maar is nu idd het eerste weekend..
Vervelende bijkomstigheid is dat het halve gezin van LM in het tweede weekend van '13 jarig is.
 
Laatst bewerkt:
ik kan vooralsnog geen reden bedenken om niet te komen, dus haal dat streepje maar gauw weg!
 
Streep mijn streep maar weg.
Hopenlijk met de Junakbak aan de BMW. En met een schoor voor de zandpaden....
 
Neu heur, die kaarten mag je gewoon opmaken ;)
 
ontstreep mij ook maar.

hopen dat ik dan een zijspan heb dat enigszins fatsoenlijk is, maar een deadline hebben helpt daarbij denk ik wel :)
 
oeps als E te B te S zich nu ook laat ontstrepen dan ben ik de volgende die aan de beurt is voor de digitale gum.
 
bij deze vast het gummetje voor als het zo ver is. [ zal wel niet zo lang meer duren ;) ]
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan