4e Zijspantreffen Genemuiden 2013

Maar soms is het verstanding om naar je angstgevoelens te luisteren!

Angst is maar voor even, spiet is veur altied ;)
Ja, als je ook zulke voorzetten geeft...
 
Laatst bewerkt:
Effen naar dit topic gesprongen...bar toasties...kom al vanin de jaren 70 in NL en heb me altijd vergaapt naar de NL snacks zoals broodje kroket. Maar het beste wat ik ik ooit gekregen heb was Snert, kwist begot niet wat dat was...was in een Fabriek in Emmen (Drente) in 1980...nu kijk ik steeds waar ze snert hebben.... maar in de vroege morgen...na veel pinten eet men alles...kwam zondagsmiddags eens uit bed...mijn ma zei, heb jij die doos hondevoer opgegeten die stond hier gisteravond nog....ik dacht (met zatte kop) dat dat Corned Beef was....misschien een tip voor jullie zijspan gathering...Hebben jullie daar ook Duvel en Westmalle ?
 
Ik denk niet dat ik er spijt van krijg wanneer ik het experiment niet aan ga! En de wijzen komen tenslotte uit het oosten!
 
Effen naar dit topic gesprongen...bar toasties...kom al vanin de jaren 70 in NL en heb me altijd vergaapt naar de NL snacks zoals broodje kroket. Maar het beste wat ik ik ooit gekregen heb was Snert, kwist begot niet wat dat was...was in een Fabriek in Emmen (Drente) in 1980...nu kijk ik steeds waar ze snert hebben.... maar in de vroege morgen...na veel pinten eet men alles...kwam zondagsmiddags eens uit bed...mijn ma zei, heb jij die doos hondevoer opgegeten die stond hier gisteravond nog....ik dacht (met zatte kop) dat dat Corned Beef was....misschien een tip voor jullie zijspan gathering...Hebben jullie daar ook Duvel en Westmalle ?

Dan zorg ik dat er vrijdag avond een mega pan echte snert in de MC staat. Dat is dan meteen eten voor alle mensen die op vrijdag al komen. Van de meesten weet ik wel wie er vrijdag komen en wie niet(kwastert, lawaaimakers, enigma etc.), dus laat even weten als je er ook al op vrijdag bent.
Desnoods rijden we nog even naar de chinees als er niet genoeg zou zijn.
 
Laatst bewerkt:
Dan zorg ik dat er vrijdag avond een mega pan echte snert in de MC staat. Dat is dan meteen eten voor alle mensen die op vrijdag al komen. Van de meesten weet ik wel wie er vrijdag komen en wie niet(kwastert, lawaaimakers, enigma etc.), dus laat even weten als je er ook al op vrijdag bent.
Desnoods rijden we nog even naar de chinees als er niet genoeg zou zijn.

JFJ, vrijdag kan ik niet beloven, ik reis veel buitenland voor het werk en risico is laat thuis op vrijdag...maar als jij daar snert hebt...Gennemuiden is dat de buurt van Zwolle ?
 
Ja, ligt er 15km boven. Kijk maar hoe je het doet, anders bewaren we een portie voor zaterdag voor je.
 
Er zijn nog best veel luu niet ontstreept. Wie kunnen we nog over de streep trekken?
Oma komt blijkbaar ook.


Nou ik heb weer iemand aan het zijspan rijden gekregen en nu ben ik samen met hem een zijspan aan het bouwen als hij op tijd af is gaat hoop ik dat hij ook meegaat


hier alvast een voorproefje

3535_4231830245205_616835835_n.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dan zorg ik dat er vrijdag avond een mega pan echte snert in de MC staat. Dat is dan meteen eten voor alle mensen die op vrijdag al komen. Van de meesten weet ik wel wie er vrijdag komen en wie niet(kwastert, lawaaimakers, enigma etc.), dus laat even weten als je er ook al op vrijdag bent.
Desnoods rijden we nog even naar de chinees als er niet genoeg zou zijn.
*O* *O* Snert, heerlijk !!







Alleen Mevr. Lawaaimakers is er niet zo'n fan van, wil chinees -O- -O- ........ cultuurbarbaar
 
snert is niks, die bak in aanbouw is lekker!
laat daar maar eens wat meer van zien: hoe ga je de buitenkant doen, of blijft het zo?
 
Nou ik heb weer iemand aan het zijspan rijden gekregen en nu ben ik samen met hem een zijspan aan het bouwen als hij op tijd af is gaat hij ook mee


hier alvast een voorproefje

[afbeelding]

Ziet er tof uit man! :Y
Ik had beter aan jou kunnen vragen of je het buigwerk voor me wilde doen.
Die kerel bij mij om de hoek schiet maar niet op.
 
Stond ook wat bij over chinees, maar ok ondankbare schepsels..

ongelofelijk dat mensen geen snert lusten
 
Terug
Bovenaan Onderaan