Ducati 1199 Panigale deel 2, wat zal 2013 ons brengen?

ok . nou als je een systeem kan krijgen voor dempers geld dan wist ik t wel . die map is niet zaligmakend want de mijne blaast nogal benzinerook . vol systeem heeft 70 mm pijpen hehe
 
Zit hier ook met een Akra full system op een 1299s van een 1199, dus zonder mapping. Iemand tips en bijzonderheden over goeie maps...?
 
Heb na verschillende Ducati dealers en race-pro advies gevragen te hebben.
Dat het voor straat gebruik beter is de slip-on kit te nemen.
Aangezien bij volle systeem je de extra's krijg bij de hogere toeren. En in het middengebied wat minder krijgt. Dat is voor het circuit prima, maar op de openbare weg wil je in middengebied ook juist wat hebben.

Dus zaterdagochtend naar nuenen voor een slip on kit 😎
 
kawaracing dat lijkt mij onzin . ikzelf heb een pani met orgineel systeem gekocht en gereden en er na een aantal weken een vol termi systeem op gezet . het verschil is juist in het midden gebied te merken , en wel een hele stap . verschil bovenin ga je toch niet voelen , het kan er wel zijn maar als je niet kop aan kop raced zul je het niet kunnen merken . als je een vol systeem kan krijgen voor dempers geld waarom dan niet een vol systeem kopen en de dempers alleen monteren ? en dealers hebben allemaal het beste met je voor , maar hebben ze je ook verteld dat de systemen sinds de anouncement van de 1299 met 60 % goedkoper zijn geworden ? inkoop zit een vol systeem rond de 1000 . just saying
 
hallo mensen . zeg , wie gaat er op circuits redelijk hard op een panigale base ( 2013) ? of , wie weet wat snelle jongens van de standaard panigale marchochi en sachs achterveer vinden ? ik rijd regelmatig op de nurburgring en vind dat de fiets erg onrustig is , onrustiger dan mn vorige fietsen ( r1 2004 en r1 2009 ) . wordt de vering van de base als 'goed 'aangemerkt ? heb mn vering door mile pajic laten instellen en die kan er wel wat van dus vandaar de vraag . ( heb hem vergeten te vragen ) zie hier , alhoewel de onrust niet echt te zien is behalve het slaan in het stuur soms
Ik heb nog een cartridge set te koop, NIX30mm en TTXGP, PM me maar
 
k kan mijn HP4 competition inruilen voor een 1299 Panigale mits 2500 opleg.
De HP4 is van 2013 en heeft 10000km.Garantie verloopt.
Panigale is 4 maand oud, 2200km en heeft nog 2 jaar garantie.

Interessante deal?
 
full



alle bella's onder een dekentje wachtend op beter tijden?
 
Ik heb er ook last van. Dacht eerst aan versleten platen of wat anders. Nu doe ik na iedere sessie ontluchten en nergens geen last meer van.

Wat wel erg vervelend is dat de traction control tijdens de start ingrijpt. Dat heb ik nu 2x gehad, daardoor de start volledig verprutst. DTC staat in stand 2.
 
Terug
Bovenaan Onderaan