Nieuwe SV650S deel XII

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dionysius

MF veteraan
31 mei 2005
9.576
0
Nieuwegein
full



Previous topics

Nieuwe SV-650S
Nieuwe SV650S Deel II
Nieuwe SV650S deel III
Nieuwe SV650S deel IV
Nieuwe SV650S deel V
Nieuwe SV650S deel VI
Nieuwe SV650S deel VII
Nieuwe SV650S deel VIII
Nieuwe SV650S deel IX
Nieuwe SV650S deel X
Nieuwe SV650S deel XI


SV koopjeshoek

Onderdelen @ Marktplaats
Onderdelen @ Ebay



Events
Suzuki V-Twin voorjaarsmeeting 2013
Upcoming:
:?

Past:
SV meeting juni 2012
SV650 meeting 3 juli 2011
SV + TL meeting the 4th edition
Die Dreite SV-TL meeting April 2009!!!
Suzuki SV650 meeting : 28 september - Oost nederland
Suzuki SV MegaMeeting Part deux
Eerste mega SV meeting 2007 in Vianen


Communities

Suzuki SV hyve
HyvesGames

SV contact club
SV Contact Club


Info

Specs
http://www.motorbikes.be/nl/Suzuki_SV_650_S_2006.aspx

Kleurcodes
[NORML]http://www.colorrite.com/matrix-colors.cfm?CFID=819705&CFTOKEN=10834326[/NORML]

Artikelen
Artikel in MOTOR Magazine: DOWNLOAD (3,8 mb)
Wikipedia SV650
Promotor SV650S Test
Kikxstart
SV 650s review
10 years of the suzuki sv650

Handleidingen
- Bolty.net - Handige knutsel handleidingen

- [NORML]http://www.sv650.org/sv_manuals.htm[/NORML]

- Suzuki SV650 K7 07 08 09 Supplemental Service Manual

- Documentje voor het demonteren van SV kontje http://www.suzukisv1000.com/faq/r_plastics_removal.htm

-
Docje met ALLE aanhaal momenten voor de SV650S, afkomstig uit HAYNES
met dank aan Disaster-Master

Onderdelen
[NORML]http://alpha-sports.com/suzuki_parts.htm[/NORML]

Tips
- SUZUKI SV650 / SV650S How To

- Aanhaalmomenten SV650 Torque Values - Suzuki SV650 Forum: SV650, SV1000, Gladius Forums



Mods

PAIR systeem uitschakelen

- Bekijk de volgende post voor het uitschakelen van je PAIR systeem:
Vonkenboer in "Nieuwe SV650S deel IV"

Vervangingsveren voor de SV

Afstellen
Handleiding afstellen van je standaard veren verstuuver in "Nieuwe SV650S deel VII"

Vervangen
Hoe je veren verbeteren Spierings in "Nieuwe SV650S deel IX"


  • HK Suspension
    Zie hier het docje van Knaapie, met zijn verslag aan HK Suspension te Uden
    Of kijk hier voor een interessante discussie met verschillende meningen:
    Nieuwe SV650S deel IX


  • Promoto
    Soort: Progressief, Voorvering
    Prijs: 79,00€


  • SO suspension
    Soort: Progressief, Voorvering
    Prijs: 99,00€


  • Hyper pro
    Soort: Progressief, Voorvering
    Prijs: 137,00
    Voor meer info zie Disaster-Master in "Nieuwe SV650S deel IX"


  • Öhlins
    Soort: Lineair, Voorvering
    Prijs: 119,00
    Opmerking: Linear Rate: 8.0 N/mm of 8.5 N/mm voor SUZUKI SV 650 2003-2007, niet ABS


  • Wilbers
    Soort: Progressief, Voorvering
    Prijs: 109,00

Vervangingsdempers/uitlaatsystemen voor de SV

Zie hier hoe en standaard uitlaat van een K8 eruit ziet, dan weet je waar dat gewicht en gepruttel origineel vandaan komt.
Disaster-Master in "Nieuwe SV650S deel IX"

Als je zelf aan je originele uitlaat wilt knutselen om er meer herrie uit te krijgen kun je hier even een kijkje nemen.

  • IXIL door Dionysius
    IXIL double high mount systeem
    - Materiaal : RVS en Aluminium
    - Prijs: rond de 800 euro
    - Decibels: geeft mooie klappen geen idee hoeveel DB
    - Keurmerk: ja met DB-killers
    - geen losse dempers maar compleet systeem en ziet er stoer uit door de 2 hoge uitlaten


  • Scorpion Street Extreme, carbon gemonteerd op een SV650SA K08 van Jappie007
    - Afmeting: 22cm kort
    - Materiaal: carbon, ook verkrijgbaar in RVS en titanium.
    - Fit: de originele linkpijp moet doorgezaagd worden, verbingdingsmof om originele demper terug te monteren wordt meegeleverd
    - E-keur: ja, mits je de DB-killer laat zitten.
    - Prijs: tussen de 215 en 368 pond, afhankelijk van de versie, uit engeland laten komen!
    - Geluid: Filmpje

  • DAM door nopper
    *materiaal : RVS en carbon
    *Prijs : 375 euro
    *Ontwerp : van nopper
    *Performance : dipjes in de koppelkromme zijn helemaal weg. Beter dan standaard.
    *Keurmerk? : nope :N
    *Decibels ? : neen,... geen decibels. Pure muziek :Y Mate van demping kies je zelf, van licht klassieke muziek tot associaal luid.
    *Extra pluspunt : DAM maakt van de originele demper een slip-on zodat wisselen een makkie wordt.

  • Superpole door Mariska
    - Laag ingekort dempertje van 36 cm
    - Materiaal : Alu en Titanium
    - Prijs: rond de 400 euro
    - Decibels: geeft mooie klappen geen idee hoeveel DB

  • Blueflame door SV_patrick
    -merk: Blueflame
    -materiaal: carbon,rvs, titanium gewoon en gekleurd
    -priijs: 415 euro
    -geluid: luister maar
    -keurmerk: ja
  • Blue Flame Titanium substrate Dual port door maarten-dd
    - Uitlaat: Cut of, na de bocht vandaar uit aangepast geheel
    - Soort fit: Hoog,
    - Materiaal : Carbon
    - Prijs: Demper 480 a 500 euro, volledig uitlaat systeem: 375,-
    - Decibels: Onbekend (update volgt)
    - DB killers: 2 Killers, boven en onder. Er uit, volle race demper
    - E-keurmerk: nee, Wel goed gekeurd voor UK gebruik
    - Fragment: (Volgt.)
    -Foto: [NORML]http://img166.imageshack.us/my.php?image=dsc03540uy0.jpg[/NORML]

  • Bos GP1 door Roy SV 650 S '04
    - Ingekorte demper tri oval geen e-keur wel db killer !
    - Materiaal : Alu en Rvs
    - Prijs: 290 euro incl. pas maken op de motor en dempersteun maken !!! (voor nix dus !!)
    - Decibels: dunno ! weet wel dat hij donders klapt !!


  • Yoshimura door Roy-SV
    - Soort fit: Slip-on, past perfect en loopt mooi in lijn met de kont (2003 model).
    - Materiaal : RVS/Titanium
    - Prijs: 200,- (internet)
    - Decibels: Zie filmpje, en geniet :9~
    - DB killers: Nee, kan wel maar moet pasgemaakt worden.
    - E-keurmerk: nee
    - Fragment: [NORML]http://www.marcelzuurbier.nl/sv650testbank.wmv[/NORML]
    - Extra: De eerste 3 jaar in de SV-Cup gebruikt


  • Laser Extreme door Lotte-SV
    Laser X-treme Special 2-2 System
    http://www.laserexhausts....650_03_XTR_JUL05_EN_s.pdf
    - Materiaal : RVS
    - Prijs: rond de 800 euro
    - Decibels: volgens de opgave 92db
    - Keurmerk: ja met DB-killers
    - geen losse dempers maar compleet systeem en ziet er stoer uit door de 2 hoge uitlaten
    - foto: http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZZXLCK4Y.jpg
    - filmpje:


  • Mivv GP Carbon uitlaat, door Tillidus
    - Uitlaat: Past op originele headers, dus geen zagen nodig
    - Soort fit: midden, in de lijn met achterkant
    - Materiaal : Carbon
    - Prijs: Demper + Collector (mid) pijp = ongeveer 400 EUR
    - Decibels: Redelijk hard, helaas nog met DB killer
    - DB killers: 1 Killer
    - E-keurmerk: Ja, met db-killer of course
    - Fragment: HD op youtube =


  • LeoVince Full System High Mount Carbon door Disaster-Master
    - Uitlaat: vol systeem (Type 7937)
    - Soort fit: Hoog
    - Materiaal : Carbon, overige pijpwerk RVS..
    - Prijs: 800 euro
    - Decibels: Geen idee, maar mooi geluid, zie youtube link.. mooi geluid bij uitloop met gas dicht
    - DB killers: 1, verwijderbaar
    - E-keurmerk: Ja, met dB killer (E13 0237 9)
    - Fragment:

  • G&G Bike uitlaat door SavagePielk
    - Uitlaat: 3/4 systeem op originele voorbocht en aansluiting achterste cilinder.
    - Soort fit: Lowmount/Highmount
    - Materiaal : Gepolijst/Zwart RVS, Titanium
    - Prijs: vanaf € 450,- tot € 635,-
    - Decibels: Onbekend
    - DB killers: ja, verwijderbaar met M4 inbus
    - E-keurmerk: Ja
    - Fragment:

  • Roadsitalia Special Penta, door -46-
    - Uitlaat: 3/4 systeem dus inclusief mid-pijp. Er hoeft dus geen slijptol in de originele uitlaat.
    - Soort fit: Originele hoogte
    - Materiaal: Titanium met carbon endcap
    - Prijs: €240,-
    - Db's: Met db-killer aardig veel, zonder db-killer gruwelijk veel
    - E-keur: Ja
    - Link: Klik
    - Geluid: Youtube

  • Mivv Oval Sport door V-Twin Kevin
    - Materiaal: RVS maar ook in Titanium en Carbon te krijgen
    - Fit: slip-on, zowel originele hoogte als highmount te krijgen
    - Lengte: een cm of 12 korter dan een Yoshimura
    - E-keur: ja, mits je de dB-killer laat zitten.
    - Prijs: tussen de 280 en 400 euro, afhankelijk van de versie.
    - Geluid: dB's weet ik niet, maar flink harder dan een Yoshimura of Laser Duo-Tech Filmpje
    - Fotootje: http://i49.tinypic.com/28rf8qu.png

  • MIVV Suono door pinpoint
    - Slip-on incl. link-pipe (past op originele uitlaat bochten)
    - Soort fit: Normale hoogte
    - Materiaal : RVS (INOX), carbon caps
    - Prijs: 488 Euro
    - Decibels: Geen idee, maar mooi geluid, zie youtube link.
    - DB killers: 1, verwijderbaar Borgring
    - E-keurmerk: Ja, met dB killer (e9 1214)
    - Fragment: Mivv Suono sur sv 650 k8 sound (Filmpje van iemand anders)

  • Danmoto GP Carbon slipon door Crammie
    - Materiaal: Carbon
    - Fit: slip-on
    - Lengte: 300MM,90MM doorsnede volgens de site
    - E-keur: Nee
    - Prijs: Ongeveer 65 euro excl. verzending uit China, dit word bijna het dubbele qua prijs.
    - Geluid: dB's weet ik niet, maar erg luid zonder db killer, dbkiller raad ik af, mijn eerste exemplaar is namelijk op de plaats van de dbkiller verbrand.


Members

Klik hier voor de SV-ers door het hele land!
full


Ook in deze lijst? Post dan een berichtje met dezelfde lay-out (geen enters tussen de mods) als de rest van de members. Foto kan je uploaden op www.motorstek.nl

2WheelZ
Foto-IM8QWRYV-D.jpg


-46-
Mods: Roaditalia Special Penta uitlaat, onderspoiler, duoseat cover, kleine knippers rondom, taartschep verwijderd
full


AllStar
SV_650.jpg


Arm-Rs
Mods: Yoshimura demper, Cyccon spiegels, Puig kuipruit, Seatcover, Velglint, Voetsteunverstellers, flushmount knippers, taartschep verwijdert, Philips bluevision lampjes, Suzuki tankpad, Voetsteunverstellers, evotech kroonplaatmoer
DSC_0105.jpg


Benniez
Mods: Mods: Yoshimura uitlaat, stuggere voorvering, handvatverwarming
dsc08135b.jpg


Bruuntje
Mods: Special paint, Ixil Carbon double high mount, kleine kentekenplaathouder, mini carbon raw iridium achter, cat eye raw iridium voor, Suzuki tankpad, radiator cover met SV650s logo, WP suspension, sv handvaten, Evotech Sliders, GLPRO gearindicator, verhoogde kuipruit met SV logo
2011%5C06%5C05%5Cbikepics-2220029-800.jpg


Clown683
full


Corn3tto
Mods: SV Tankpad, Ermax onderspoiler, R&G Kentenplaathouder, Suzuki Valdoppen, Garmin Zumo 660, Reflective wheelstriping, Buddycover, Mivv GP Carbon, 14tands tandwiel, Oxford ledknippers, led stadslicht, Philips Xtreme Vision, Wilbers voorveren (Progressief)
large


denzell
img0079bic.jpg


Denzis
Mods: Laser demper, Fabbri Double Bubble kuipruit, Seatcover, CNC Rem en Koppelingshevel. Scotoiler kettingsmeersysteem.
858885_614689881890346_876415997_o.jpg


Bboy89
Mods: Special paint, Ixil double high mount, rvs kentekenplaathouder, mini carbon raw iridium achter, cat eye raw iridium voor, SV tankpad, alu oliekoeler met Suzuki logo, seatcover, blue vision verlichting, MPR2, Puig race ruitje, imitatie pazzo hendels
dsc04751small.jpg


Disaster-Master
Mods: Achterlicht met geintregeerd knipperlicht, Onder spoiler, Hugger, K&N lucht filter, LeoVince volledig uitlaat systeem, LSL Crashpad doppen, Xenon verlichting en LED stadslichtjes, Gear indicator (GI-PRO), Buddyseat kap, Rizoma kentekenplaat houder, Olie temperatuur dop, Tankpad-tankdop-kroonplaat stickers, MotoGP Rimstriping, HyperPRO veren voor & achter, Evotech radiator & oliecooler beschermers...
Motor.JPG


Fumi
Mods: Yoshimura uitlaat, SV-radiatorcover, SV kettingbeschermer, Suzuki onderkuip en seatcover, onderspoiler, kleine plaathouder en wit/blauwe dagrijverlichting, achterkant verhoogd
dsc07225li.jpg


erik_rgv
Mods: volle kuip, MIVV GP uitlaatsysteem (zonder DB killer ;-). Ingekorte kenteken plaathouder. Parelmoer wit
full



Henk S.
Mods: Progressieve voorvorkveren, Power Commander, K&N luchtfilter, RVS remleidingen, verhoogde kuipruit, bugspoiler, undertail, hugger, LED achterlampunit met geïntegreerde knippers, kleine knippers voor, Laser Deeptone uitlaatdemper, DHM crash protectors.
SV-Henk01.jpg


Jappie007
Mods: taartschep verwijderd, Bixenon, McCoi ketting smeersysteem (het werkt echt ), Buddy Cover (orgineel suzuki), Scorpion Street Extreme demper.
6756_713853-Leukopdefoto.jpg


Kaaskroket
Mods: Yoshimura pakket met Seatcover, Blokspoiler en ingekorte Yoshimura demper. Geintegreerde knippers achter, LED kentekenplaatverlichting, Flushmount LED knippers voor, LED knippers i.p.v. stadverlichting, Puig double bubble light smoke ruitje, Puig valdoppen, WP voorveren, aTRE mod.
272002_4223705143939_1418786525_o.jpg


matsjahh
Mods: Dubbele Laser Extreme dempers, achterlicht incl. knippers, kleine knippers voor, onderspoiler, duoseat cover, hendel eraf, kleine kentekenplaathouder, 25kw
dsc00784vb.jpg


mstx
Mods: Puig Double Bubble ruitje, Puig valdoppen, seatcover, rimstriping, K&N lucht- en oliefilter, MIVV Oval Sport, handvatverwarming, kleine kentekenplaathouder, LED knipperlichten rondom, Osco.
95yDZSU.jpg


Pieter_Racet
Mods: Yoshimura slip-on demper, volle kuip en seatcover, Ermax undertail met kentekenplaathouder, Ermax hugger, Ermax race kuipruit, Wilbers voorveren, Clear Alternatives witte LED achterlichten met geintegreerde knippers, kleine witte LED knippers voor, Titax zwarte hendels met rode verstellers, witte rimstriping
full


pinpoint
Mods: Mivv Suono
nNVFY.jpg


Spierings
Mods: te veel om op te noemen
mijnSV.jpg


sv_pete
mods: akrapovic gp 1 titanium slip on , seatcover , korteplaathouder , kleine pinkers rondom , valtoppen
1000495j.jpg


SxSake
Mods: kleine knippers voor, nette plaathouder, yoshi brulpijp, duoseatcover, onderspoiler, passagierssteunen dr af en nu een mooie houder met suzuki logo
2l9sh3r.jpg


Viper62
Mods: Yoshimura slip-on, Nissin 4 zuiger remklauwen voor, HEL stalen remleidingen, WP voorveren, K&N luchtfilter, Valtermoto kentekenhouder en kleine knippers voor/achter.
5v9atj.jpg


V-twin Kevin
Mods: Mivv Oval Sport 3/4 uitlaatsysteem, Wilbers progressieve voorvorkveren, Seatcover, Fabbri smoke double bubble ruitje, Kentekenplaathouder, Puig valdoppen, Flushmount LED knippers voor, Kleine LED knippers achter, LED knippers in plaats van stadslichten, Verstelbare rem- en koppelingshendel, Uitlaatophangbeugel, aTRE mod, Bugspoiler, Aluminium kettingrand, Techspec C3 tankgrips
9bar6r.jpg


Yuhan
Mods: Hugger, Undertail, Spiegels met LED, Kuipknipperlichten, LED Knipperlichten achter, LSL Superbike kit, LSL Handvaten, LSL Stuurdoppen, RIDEITMOTO Hendels, K&N Luchtfilter, Bugspoiler, MRA Kuipruit, Stalen remleidingen voor en achter
img0694m.jpg


Als er dingen missen of fouten in deze OP staan, laat me dat dan weten en ik pas het z.s.m. aan


Veel plezier in dit topic!
 
Laatst bewerkt:
Daar zijn we weer! Welkom allemaal!

En jaar daar is die weer, de welbekende bezem
bezem.gif


Mensen in de OP hebben 2 weken de tijd om zich te melden, meld je je niet dan verdwijn je uit de OP, mocht je er alsnog later in willen dan kan ik je gemakkelijk terug plaatsen.

Iets zegt mij dat er niet zo veel meer overblijft :X

Het logo en de deaude links ga ik deze week nog ff bijwerken :W
 
Laatst bewerkt:
Ja hooooooi!


Iemand hier toevallig trouwens een licht en goedkoop fietsje in de weg staan die ik mooi als pekelfiets kan inzetten de komende maanden?

Wil het niet riskeren dat ik de SV straks neerleg als het glad is :+
 
Weer opnieuw bedoel je :+

jaja ik weet het erg flauw :9 :')
 
Laatst bewerkt:
Is er hier trouwens iemand lid van SVcontact.com? Ik kijk wel eens op hun forum maar dat lijkt een beetje een dooie boel...
 
Is er hier trouwens iemand lid van SVcontact.com? Ik kijk wel eens op hun forum maar dat lijkt een beetje een dooie boel...

De club leeft nog wel, ik kwam ze afgelopen lente nog tegen met een ledenvergadering. Was een stukje aan t rijden op de lekdijk en stopte bij een cafe voor een dranke 'god wat staan hier veel SVtjes zeg' Aardige mensen in de club!

Ohja en dion nog van t vorige topic, nee de motor peut moet ik betalen :( auto rijdt wel gratis dus ik betrap mezelf steeds vaker die maar te pakken ipv de motor
 
Is er hier trouwens iemand lid van SVcontact.com? Ik kijk wel eens op hun forum maar dat lijkt een beetje een dooie boel...

Nooit van gehoord.. ?
Zie dat ze ook daar een forum hebben.. heb er even rond geplozen maar echt actief is het inderdaad niet heh.. ?

Benniez, die accu die je had staan.. heb je die nog.. ?
Zoja; zou je hem kunnen laten doormeten bij een garageboer ofzo...
Als de interne weerstand gewoon goed is hebbik wel intresse denk ik...

Accu van de SV van het vrouwtje vertrouw ik niet zo.. ga die vandeweek wel een keer laten doormeten.. Keer in het weekend dus de kleppen van het gasklephuis gesteld, week later hang ik hem aan de druppel lader en die moest hem helemaal gaan bij laden.. en vorig jaar stond ie ook al 2x leeg... dus heb het idee dattie een beetje op is aan het gaan..
 
Laatst bewerkt:
Ik wil hem wel even doormeten hoor, zal even opzoeken wat voor waardes dan de juiste zouden moeten zijn. Als jij ze weet te vinden / weet dan hoor ik dat natuurlijk ook graag.

Over die SVcontact club, tja, 1e jaar lidmaatschap kost 30,- en daarna 20,-. Dat vond ik net iets te veel voor zo`n dood forum. Misschien dat ze wel dingen organiseren enzo maar zo veel behoefte heb ik daar nou ook weer niet aan.

Ben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan