The Riding Game MF Style [Deel 10]

Status
Niet open voor verdere reacties.
pa170560.jpg
 
Ik ook gevindt :j


Komen er vrijdag vast wel eentje tegen maar euh volgens mij past geen van onze motoren in de kofferruimte van de station , en denk niet dat de ford het gewicht houdt als we ze op het dak zetten. ;)


vrijdag zullen we er inderdaad vast wel eentje tegenkomen ja. Maar ja...het is of een motor achterin de station....Of op de motor gaan en maar 2 van de 3 kids meenemen. Oke...dat laatste gaat hem echt niet worden :N
Of jij met de auto met 3 kids en ik met de motor :] :Y :P :j
 
Laatst bewerkt:
vrijdag zullen we er inderdaad vast wel eentje tegenkomen ja. Maar ja...het is of een motor achterin de station....Of op de motor gaan en maar 2 van de 3 kids meenemen. Oke...dat laatste gaat hem echt niet worden :N
Of jij met de auto met 3 kids en ik met de motor :] :Y :P :j
Veel plezier in de kou. Dat zal wel weer ik op jou motor erachteraan en jij de punten scoren :/ :j
 
Was het alweer vergeten en op het werk geen mogelijkheid gehad om te internetten.

Nieuwe opdracht: Je motor bij een terreinwagen met een dakrek erop.
Voorbeeld:
images
 
Het heeft niet overal geregend vandaag hè? Foto is vandaag genomen om 17:09 op met een Nokia 5530
Klopt, ik ben via mijn favoriete route van 't werk naar huis gereden (40km met redelijk wat leuke bochtjes in), en heb droge baan en zon gehad *O*
Lekker kunnen doorrijden :]
 
Klopt, ik ben via mijn favoriete route van 't werk naar huis gereden (40km met redelijk wat leuke bochtjes in), en heb droge baan en zon gehad *O*
Lekker kunnen doorrijden :]

[me="V-Strommert"]is jaloers met twee maal een nat pak vandaag '([/me]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan