The Riding Game MF Style [Deel 10]

Status
Niet open voor verdere reacties.
:} ok next dus... De vaart er weer in.
Je motor bij een bezorgscooter van Just eat of thuisbezorgd.nl

Maar die justeat en thuisbezorgd zijn toch meer een soort portals naar lokale bezorgtoko's? Of hebben die ook eigen winkeltjes en/of eigen scooters?

... of bedoel je gewoon bij een scooter van een bij justeat/thuisbezorgd aangesloten shop?
 
Laatst bewerkt:
Mmm.... Daar had ik even niet aan gedacht, doen ook belgen mee....
Edit: Je motor bij een bezorgscooter
Bedankt voor de moeite, maar ik kan mij anders best tevreden stellen met de gegeven opdrachten hoor :Y
Zit tegenwoordig toch veel in NL. En als alles meezit, zit ik ten laatste binnen het half jaar voorgoed enkele km's onder de grens *O*
 
was toevallig even aan het mee lezen en kon het niet laten om foto van mijn oude bezorg brommer met zomaar een motor te plaatsen :9

IMAGE_00181.jpg
 
5 shoarma zaken, 3 chineesboeren...3 fritkotten,, maar een bezorg scooter...ho maar..in dit dorp... alles met autootjes |(
 
De originele opdracht, bij dezen!

punt30.jpg


En de quizvraag aan Roeleey is natuurlijk weer: waar in Amsterdam is de foto genomen?

Nieuwe opdracht is:
Je Motor Bij Een (Echte) Hondendrol
... liefst zo'n lekkere dampende die je collegae een week later nog aan je ruiken.

/edit: Okee, na een nachtje slapen is het trauma van mijn hondendrol-trap-avontuur van gisteravond wat gezakt. Smerige klotebeesten zijn het toch, die hondenbezitters. Dus de opdracht wordt iets minder streng:

Je Motor Bij Een Hondendrol Of Een Bord Met Een Hondenpoepverbod Of Verzoek Om Je Schijt Op Te Ruimen
 
Laatst bewerkt:
De originele opdracht, bij dezen!

[afbeelding]

En de quizvraag aan Roeleey is natuurlijk weer: waar in Amsterdam is de foto genomen?

Nieuwe opdracht is:
Je Motor Bij Een (Echte) Hondendrol
... liefst zo'n lekkere dampende die je collegae een week later nog aan je ruiken.

/edit: Okee, na een nachtje slapen is het trauma van mijn hondendrol-trap-avontuur van gisteravond wat gezakt. Smerige klotebeesten zijn het toch, die hondenbezitters. Dus de opdracht wordt iets minder streng:

Je Motor Bij Een Hondendrol Of Een Bord Met Een Hondenpoepverbod Of Verzoek Om Je Schijt Op Te Ruimen

*O* Goed natuurlijk!
Locatie: Als ik me niet vergis, Ceintuurbaan hoek van Woustraat...
De scooters zijn van de toko aan de overkant en staan bij de ijzerwinkel...
 
Laatst bewerkt:
De originele opdracht, bij dezen!

[afbeelding]

En de quizvraag aan Roeleey is natuurlijk weer: waar in Amsterdam is de foto genomen?

Nieuwe opdracht is:
Je Motor Bij Een (Echte) Hondendrol
... liefst zo'n lekkere dampende die je collegae een week later nog aan je ruiken.

/edit: Okee, na een nachtje slapen is het trauma van mijn hondendrol-trap-avontuur van gisteravond wat gezakt. Smerige klotebeesten zijn het toch, die hondenbezitters. Dus de opdracht wordt iets minder streng:

Je Motor Bij Een Hondendrol Of Een Bord Met Een Hondenpoepverbod Of Verzoek Om Je Schijt Op Te Ruimen

Mag het ook zo'n groen kistje zijn met poepzakjes? :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan