The Riding Game MF Style [Deel 10]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kaag eiland naar Vogelskamp bijvoorbeeld. Daar moet ik nog wel ergens een foto van hebben liggen.

edit: Deze dus. Hier ga ik alleen niet met de motor op :N

[http://img338.imageshack.us/img338/9098/img2740r.jpg (afbeelding)]

_O-
Dit bestaat gewoon echt?
Wel eens op zon ding gestaan maar was in een pretpark ofzo _O- _O-
 
_O-
Dit bestaat gewoon echt?
Wel eens op zon ding gestaan maar was in een pretpark ofzo _O- _O-

:Y Alleen geen streetview beschikbaar. Vogelskamp is een klein eilandje bij Kaag eiland (niet dat dat zo groot is) en er staan een stuk of 5 huizen denk ik. Ik ben daar eens terecht gekomen om de petfles te verstoppen, deze foto had ik gemaakt als extra aanwijzing. Best geinig, als het pontje aan de "verkeerde" kant is kun je het met de slinger naar je toe draaien.
 
En als je bijv. een auto of motor hebt staat dat aan de andere kant van de rivier?
Leuk als je boodschappen hebt gedaan en mandjes of zakjes of zoiets vergeten bent _O-
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik kom vrijwel (werk)dagelijks op een klein pontje met een schipper die het heen en weer vaart. Ik heb er zelfs al eens een foto van gemaakt als voorbeeldfoto van een opdracht. Maar is dat ook een handmatig bediende pont? Het lijkt mij toch wel... De schipper moet hem handmatig bedienen. Of moet het echt zo'n kabelbaan zijn waarbij de passagiers hem zelf handmatig moeten bedienen?
 
Ik vraag me sowieso af wie het aandurft om zijn of haar motor op zo'n ding te duwen. Mij niet gezien iig
 
Dat gaat niet passen :N :N . Die trekschuit bij Vlaardingen of die van Basch, dat past wel. :Y :Y

Normaal kunnen er ca 8 tot 10 man op. zit je zo aan de 750 kilo.

*O* *O* *O*
 
Ik weet deze voor de mensen in omgeving Noord Holland....

Maar blijf zelf lekker binnen op de bank hangen vandaag....
 
Laatst bewerkt:
Niet om 't een of ander, maar de meeste veerponten/jes zijn toch handmatig bediend? Er zullen vast automatische veerpontjes bestaan, maar die kan ik juist niet vinden...

Er staat niet dat ie handmatig aangedreven moet zijn O-)
 
Laatst bewerkt:
Snelheid een beetje proberen op te voeren



Je motor bij een plaatsnaambord met het woord "nieuw" er in


 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan