MF Flevoland Topic LXVIII

:W

hee idd een soort reunie hier :)

Iris en ik hebben inmiddels ook een dochtertje. De Hypermotard gebruik af en toe ik voor woon/werk en voor de rest zit ik veel op de racefiets en MTB.

Leuk om de huidige status van veel mensen te zien. Toevallig sprak ik Tyl vorige week nog ff.

Heej wat leuk *O* Gefeliciteerd met jullie dochter. Hoe jong is jullie kleine meid?

Onze dochter is bijna 3 maanden :9
 
Oh wat leuk Tim & Iris! Heeft ze ook al het racebloed? Wij stappen tegenwoordig ook regelmatig op de racefiets. Woon-werk of gewoon ff een rondje.
En leuk om alle oude bekenden weer langs te zien komen.ik heb trouwens nog steeds de gele Storm. Met motorschade. En nog eentje die wel rijdt.
 
Oh wat leuk Tim & Iris! Heeft ze ook al het racebloed? Wij stappen tegenwoordig ook regelmatig op de racefiets. Woon-werk of gewoon ff een rondje.
En leuk om alle oude bekenden weer langs te zien komen.ik heb trouwens nog steeds de gele Storm. Met motorschade. En nog eentje die wel rijdt.

Heej wat leuk *O* Gefeliciteerd met jullie dochter. Hoe jong is jullie kleine meid?

Onze dochter is bijna 3 maanden :9

jullie ook gefeliciteerd! Hoe heet jullie dochter?

Onze Isa is bijna 10 maanden oud en ze vind het in ieder geval hartstikke leuk in de fietskar en in het kinderzitje op de fiets dus we zijn haar al kennis aan het laten maken met snelheid.
 
Hey guys.....

mischien niet eens zo een gek idee.....

naar de mega meeting gaan....net als vroegah.... :P

ohja....vanaf vanmiddag....mijn nieuwe bike

[afbeelding]

uhm.....hier verzamelen.....( net als vroeger bij jeannet en jethro .... ;) )

weet ik veel......ouwelullen verzamelen zich ofzo ....



waar is iedreeen.....Zakonski, Tyl, Miertje, Dr.Wieggie, Ray, Patries, Marloes...etc....

:W

Grappig, ben al máááánden niet op MF geweest (als het geen jaren zijn) en ik dacht: laat ik ook weer eens op MF Flevo kijken. Val ik met m'n neus midden in een reünie. :P

Verder weinig nieuws hier. Zelfde baan, zelfde huis, geen kinderen en inmiddels wel alweer bijna 2½ jaar vrijgezel, for the record.. ;)
 
Hallo allen,

Niet echt van de harde kern geweest, Maar wel mee wezen rijden :)
Leuk om iedereen weer een beetje voorbij zien te komen.

Geen motor meer, Wel getrouwd en een kleine op komst.
Nog steeds in de glasvezel techniek echter niet meer als engineer.

tjah dat was het eigenlijk _O- _O- :W
 
Nou zal ik dan ook maar? :W :W :W

Felicitaties/sterkte aan iedereen die dat wil! *O*

[me="Voronwë"]bromt nog elke dag naar Amsterdam en terug, tegenwoordig op een Honda CB1000r.[/me] Getrouwd, maar nog geen uitbreiding gepland.
 
Nou zal ik dan ook maar? :W :W :W

Felicitaties/sterkte aan iedereen die dat wil! *O*

[me="Voronwë"]bromt nog elke dag naar Amsterdam en terug, tegenwoordig op een Honda CB1000r.[/me] Getrouwd, maar nog geen uitbreiding gepland.

Leuk ook jou weer hier te "zien"! Bevalt de CB? Staat bij mij hoog op de lijst om de VTR te gaan ondersteunen.
 
Hey Wendy!
Ja de CB bevalt goed! Lekker speel fietsje. Beter dan die VFR die ik hiervoor had (tja je schijnt toch iets rustiger te gaan rijden na een heftig ongeval!)
Ik kwam eigenlijk weer even op MF om te kijken naar wat anders. Ik rij hier inmiddels ook al weer 2 jaar op rond...
 
Hey Wendy!
Ja de CB bevalt goed! Lekker speel fietsje. Beter dan die VFR die ik hiervoor had (tja je schijnt toch iets rustiger te gaan rijden na een heftig ongeval!)
Ik kwam eigenlijk weer even op MF om te kijken naar wat anders. Ik rij hier inmiddels ook al weer 2 jaar op rond...

Oei, wat is dat toch met die VFR-en en ongelukken. Van de week nog een collega met z'n VFR. Naar wat voor iets ben je nu op zoek?
 
Ik kocht de VFR na mijn ongeluk... grote fout...

Ik zoek iets in de naked rijstijl met kuip. Terug naar Kawasaki dus. Z1000sx. Of er moet een erg mooie Speed Triple op mijn pad komen. Maar dat zijn luxe problemen!
 


Hey mn zoon,



wat zijn we aan het doen allemaal ?.....

ik ben erg druk aan de verbouw van mn intruder....vandaag nog contact gehad met "The Pope ".....met een vraagje over pakkingen.....

komt helemaal goed !

in het weekend weer heerlijk gelast en geslepen !

diverse onderdelen in de nieuwe lak gezet.....
( mat zwart wordt ie )

exhaust wrap besteld......maar wel zwart uiteraard ( grafiet tape )
 
Hey paps. Lekker bezig dus met de sjopper ;) Mat zwart is wel geinig hor.

Ik ben met de veranda in de achter tuin bezig. Van het weekend de regengoot met afvoer gemaakt. Daarnaast heb ik een mooie 225L wijnvat (als regenpomp) geplaatst met erbovenop een authentieke handpomp :)

Helaas zat hij na 1 regenbui al vol en moest ik gisteren snel een dompelpomp halen zodat hij nu automagisch leeggepompt wordt als hij een bepaald niveau bereikt ;)

De tuin is nu eindelijk af. Ik ga nu aan de garage beginnen. Deze moet opnieuw worden ingericht omdat ik momenteel echt geen fatsoenlijke werkbank heb. En er staat al jaren een monster niks te doen. En al 9 maanden ofzo, hang hij in de touwen zonder motorblok etc ;) Dus als de garage opgeruimd is kan ik hier eindelijk mee verder.

Aankomende Donderdag ga ik weer even op Zolder een dagje knallen en 30 Augustus weer een cup race op Assen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan