Nieuwe Honda 500 serie! CBR500, CB500 en CB500X

Thanks, ben er ook erg blij mee. En ik heb nog geen enkele andere gezien in deze kleurstelling, terwijl ik dit een van de leukere vind..

Maar gefeliciteerd met je X, zijn ook erg gave dingen :)
 
Vanochtend m'n X opgehaald, in de regen weliswaar maar dat mocht de pret niet drukken :)
Heerlijke fiets!
Foto's volgen nog ;)
 
full


Hierbij mijn cb500x.
Zojuist de akra gemonteerd.
 
Mooi ding! Zal van de week ff wat foto's van de mijne maken.
Ik ga met de tijd voor de mivv suono in t zwart denk ik :)


Dank je, heb zelf heel veel op internet gezocht naar alle soorten slip-on dempers. De meeste waren een stuk voordeliger, maar vond ik zelf niet zo mooi en de akra bleef toch mijn torenhoge favoriet. Het prijs verschil heb ik dan ook maar voor lief genomen.
 
Dat Carbon ding is er ook (origineel) voor de 500 serie.. Heb hem zelf ook ;)

Gaaf ding mr Pendragon, ziet er erg goed uit in deze kleur. IJmuiden of Wijk aan Zee ? :)
full


Btw, sorry als de afbeeldingen niet lekker werken, ik voeg ze rechtstreeks toe vanaf m'n iPad..
 
Laatst bewerkt:
Dat Carbon ding is er ook (origineel) voor de 500 serie.. Heb hem zelf ook ;)

Gaaf ding mr Pendragon, ziet er erg goed uit in deze kleur. IJmuiden of Wijk aan Zee ? :)[afbeelding]

Btw, sorry als de afbeeldingen niet lekker werken, ik voeg ze rechtstreeks toe vanaf m'n iPad..


Die zit om de bestaande unit heen. dat gaat niet bij de R daar zit het kuipwerk... :P
Ik bedoel echt de rand van de unit zelf. maar ik denk dat dat dan niet kan. zal wel verkeerd gezien hebben :)
 
Heeft iemand al pics gezien of gevonden van de special edition vd 500X?, lijkt mij een leuke aanbieding.

- hoog windscherm
- middenstandaard
- handvatverwarming
- handkappen
- zijkoffers
- topkoffer

Dit touring pakket voor slechts €700,- meer.
 
Heb jij geen Google afbeeldingen ?

Alleen afbeeldingen van elke losse accessoire, niet eentje met alles erop en eraan. Ik zoek ook nog prijzen van deze losse accessoires, een recente prijslijst hiervan staat helaas niet op de Honda site. De accessoires brochure toont vele modellen maar uitgerekend de 500X niet.
 
Laatst bewerkt:
Alleen afbeeldingen van elke losse accessoire, niet eentje met alles erop en eraan. Ik zoek ook nog prijzen van deze losse accessoires, een recente prijslijst hiervan staat helaas niet op de Honda site. De accessoires brochure toont vele modellen maar uitgerekend de 500X niet.

Bij de dealer hebben ze ook geen goede accessoires folder! In de bestaande folder is Honda de cb500x vergeten volgens de verkoper. Prijslijst met de losse accessoires hadden ze daar wel maar was allemaal erg omslachtig.
 
Ik heb toen die aanbieding niet genomen omdat ik t meeste toch niet gebruik.
Aangezien ik de rally raid kit er op wil bouwen word het dan helemaal niet gebruikt.
Enige wat ik er op heb laten zetten is handvatverwarming.
 
Dat Carbon ding is er ook (origineel) voor de 500 serie.. Heb hem zelf ook ;)

Gaaf ding mr Pendragon, ziet er erg goed uit in deze kleur. IJmuiden of Wijk aan Zee ? :)[afbeelding]

Btw, sorry als de afbeeldingen niet lekker werken, ik voeg ze rechtstreeks toe vanaf m'n iPad..

Gespot vanochtend rond half 9 in Zaandam thv Hordijk ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan