kawasaki 454 ltd projectje...

Whahahaha ik zeg maar niks denk ik, hoogstwaarschijnlijk weet je wel wat ik ervan vind. _O- _O-

( kan met een beetje geluk wel een boterham in mee! hahaha)
 
Laatst bewerkt:
niet verwacht dat je een zadel dus zo makkelijk vast kan zetten.. en dat gewoon op staal he. in dat geval denk ik dat ik het zelf ook zo ga proberen... ennem mag ik vragen waar je dat spatbord geritseld hebt? ben zelf op zoek naar iets wat daar op lijkt...
 
zo aantal dingen zijn weer gelast ,, we kunnen weer verder .. thanx marcel!!!! toppie..
 
heb de motor alweer bijna helemaal kaal .. morgen nog effe de voorvork eraf halen en uitelkaar trekken .. dan is het een kwestie van het frame aanpakken nog effe een afdek plaatje maken voor boven de accu onder het zadel, blok schoonmaken .. aluminium delen polijsten .. dan kan het echte afwerken beginnen *O* *O* *O* *O*
 
Bedankt man, heb mijne er ook net besteld, scheelt nog wel een beetje in prijs met die dingen die ze bij motorcycle storehouse leveren zeg.

Lekker op weg jij trouwens zeg!
 
Bedankt man, heb mijne er ook net besteld, scheelt nog wel een beetje in prijs met die dingen die ze bij motorcycle storehouse leveren zeg.

Lekker op weg jij trouwens zeg!

tis een leuke basis qua spatbord om wat van te maken ..

ja die van mij schiet wel een beetje op zo .... hij is nog niet klaar duurt ook nog wel effe maar t is nu alleen meer in de afwerking ..

ben nu blok aan t schoonmaken delen polijsten enz
dan is t frame aan de beurt om af te werken dan begin ik met spuitwerk dan nog effe opbouwen ..
dus ben nog niet helemaal klaar ..
 
okeej, ben benieuwd. had eerst zelf een spatbordje gemaakt maar was hier toch niet tevreden over... (vond stiekem dat hele bobber idee beetje saai worden.) dus nu zo'n oldskool duozit erop gegooid. alleen nog een goed spatbord erbij. want achterwiel is wat breder geworden... ben benieuwd.. hou je het nog steeds in deze kleuren? of al iets leukers bedacht?
 
nee ik weet t nog niet echt ... ik denk dat ik de motor eerst zover klaar maak en alles in een goede 2k hechtprimer spuit .. en dan het totaal plaatje maar eens ga bekijken ..

ik spuit zelf en doe zelf ook airbrushen ...maar heb nog eigenlijk weinig inspiratie gehad ivm kleur enz ..

ben wel veel aan het kijken op youtube en google en arbrush site's .. er is veel maar nog niet echt iets gezien wat ik echt bij de motor vind passen , het moet iets zijn wat anderen ook aanspreekt, want de motor moet wel verkocht worden als ie klaar is ......

hij is voor mezelf wat te klein ( of ik ben te groot )
 
Laatst bewerkt:
okeej, ben benieuwd. had eerst zelf een spatbordje gemaakt maar was hier toch niet tevreden over... (vond stiekem dat hele bobber idee beetje saai worden.) dus nu zo'n oldskool duozit erop gegooid. alleen nog een goed spatbord erbij. want achterwiel is wat breder geworden... ben benieuwd.. hou je het nog steeds in deze kleuren? of al iets leukers bedacht?


Wat motor ben je bezig?
 
vandaag de voorvork eraf gehaald ..de keerringen moeten vervangen worden ... dus ook meteen de bevestigings punten van het spatbord er maar af halen .. aangezien het spatbord er toch niet meer op komt ....

full
 
zo das effe wat anders... caferacer ..... ziet er goed uit :9 .. netjes gedaan .. ..

waar heb jij al die kastjes en draden gelaten ??? gewoon onder het zadel bij de accu ?
 
Laatst bewerkt:
zo das effe wat anders... caferacer ..... ziet er goed uit :9 .. netjes gedaan .. ..

waar heb jij al die kastjes en draden gelaten ??? gewoon onder het zadel bij de accu ?


Yup,
Ik heb een soort subframeptje gemaakt voor het zadel, en daar alles van elektro aan vastgemaakt...
 
yep en als we dan toch bezig zijn .... was eerst aan het twijfelen maar toch maar gewoon de flex gepakt vijl en schuurpapier.. *D

_O- _O- Zei het je toch dat het zonder mooier zou zijn! Denk dat ik wel een redelijke kijk op dat soort dingen heb ontwikkeld , maar zoals ik altijd zeg "het blijft een kwestie van persoonlijke smaak" _O-
 
vandaag effe met afdek plaatje bezig geweest ... nog effe mooi afwerken en zwart spuiten.. :P

full
 
er wordt zoveel gewerkt dat ik gewoon geen tijd kan vinden om op mf te zitten hahahah..
 
Terug
Bovenaan Onderaan