kawasaki 454 ltd projectje...

morgen de knippers erop en zadel.
en als het goed is komt morgen de nieuwe accu , bougies , lucht filter enz dus morgen nog effe lekker aan t klussen
 
mwaah als ik jou was zou ik toch het knippergedeelte overslaan ;)

was ook eerst de bedoeling , maar zie mezelf ook niet elke keer mijn vingers uitsteken lijkt me niet echt praktisch..

heb kleine led knipperlichtjes liggen ..
 
ik heb zelf ook wel eens zitten denken aan pinstriping...maar eigenlijk nooit wat van gekomen...
het resultaat bij jou mag er in ieder geval wezen...ziet er zo op de foto gelikt uit...
 
was ook eerst de bedoeling , maar zie mezelf ook niet elke keer mijn vingers uitsteken lijkt me niet echt praktisch..

heb kleine led knipperlichtjes liggen ..

Weet je nog wat we tegen elkaar zeiden kerel " looks before comfort" , knippers erop zou afbraak zijn aan het geheel, zou ze er niet opzetten. En geloof me, een hand en voet uitsteken heeft z`n charme wel, gewoon even wennen.
 
zo heb vanmorgen effe een proef rondje gedaan .... gaat als een speer . en starte vrij vlot voor dat ie best lang stil gestaan had ...

full

full
 
een maatje krijgt er eentje van mij als hij stopt met blowen, omdat ik het afzichtelijke fietsen vind... maar nu ik deze zo zie.... nice!

denk dat ik die kwak licht verbouw en hem maar een xs'je geef ofzo. (heb ik er ook nog zat van }) )
 
een maatje krijgt er eentje van mij als hij stopt met blowen, omdat ik het afzichtelijke fietsen vind... maar nu ik deze zo zie.... nice!

denk dat ik die kwak licht verbouw en hem maar een xs'je geef ofzo. (heb ik er ook nog zat van }) )


heheheh maar zo'n xs je is ook leuk te verbouwen .. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan