Even voorstellen, Rayve, GSF1200 Bandit Yoshimura

Rayve

MF'er
27 okt 2012
37
0
Hendrik-Ido-Ambacht
Mijn naam is Reinier, 37 jaar, account manager automaterialen regio Drechtsteden, Hoeksche Waard, Alblasserwaard en Vijfherenlanden bij ADL automaterialen te Dordrecht.

Mijn ex vrouw vond motorrijden maar niks, dus heb ik er nooit echt wat aan gedaan. Collega's hadden wel een motorfiets dus af en toe reed ik wel een rondje. Ik heb het ook altijd wel mooi gevonden.

Na mijn scheiding 4 jaar geleden heb me toch voorgenomen om het roze papiertje aan te laten vullen.......en november 2011 is t gelukt. Samen met 2 vrienden heb we het gewilde extra lettertje bij laten schrijven.

Deze mannen hadden al snel allebei een motorfiets (Suzuki GS500), allebei 25kw omdat ze wat jonger zijn (mijn nieuwe vriendin is 12 jaar jonger, dus je vriendenkring verjongt automatisch mee). Omdat ik natuurlijk mee wilde rijden werdt mijn eerste fiets een Honda CB500. Ja sorry, ik liep er tegen aan, was goedkoop en ik kon tenminste rijden.

Na een lang weekend door Frankrijk toeren (1200km) met zn drieeën was ik met mijn 1.94 mtr de CB echt zat. Als ik voorraan reed en ik wilde een auto inhalen trilde mijn spiegels zo hard dat ik er niks in kon zien. Daarbij kon ik na 2 uur rijden bijna niet meer zitten of staan.

Na wat overleg met collega's en vrienden leek t mij t beste om maar meteen een goeie fiets te doen ipv elke keer in stapjes. Na wat gespeur op internet ben ik eigenlijk tegen een droom van een fiets aangelopen: De Suzuki GSF1200 Bandit in originele Yoshimura uitvoering. Eerste eigenaar, 33000km en van 2004. Na een proefrit was het duidelijk: wat een fiets! Rijd, stuurt en trekt als een droom.......heb er al menig bochtje mee gesneden. Kortom, ontzettend blij mee! :] 8-)

Mods:
Xenon (aanwezig bij aanschaf)
Spiegels (aanwezig bij aanschaf)
Kleinere knipperlichten
LSL stuurdempers vernieuwd (bij aanschaf was er 1 kwijt)
TomTom Rider

Toekomstige Mods
Handvaten (nog niet uit of het originele worden of alu van LSL)
Achterspatbord eraf (was bij aanschaf al ingekort)
Automatisch dan andere kentekenplaathouder
LED achterlicht
Gear indicator in toerenteller (mod van forum hier)
Xenon veranderen (zit nu als grootlicht gewoon halogeen in, geen gezicht)
Verdere alle handigheidjes en must-do's die ik hier op het forum vindt natuurlijk

full


full
 
Terug
Bovenaan Onderaan