MF Gooi & Vechtstreek Deel 129: Modjes draaien dooooorrr!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lastig hoor.

Ik vind internet voor kids best eng.

:^
Denk dat de kans vele malen groter is dat ze online zo'n malloot tegenkomen dan buiten op straat :/
Maar je moet er wel aan geloven op een gegeven moment denk ik, en goed in de gaten proberen te houden...
 
Zit ergens een modje in het land met tranen in de broek van plezier _O-


Edit: goeie grap wel :)
 
Laatst bewerkt:
:Y :/


Edit: net met de kids facebook door gelopen. Heb geloof ik iets van honderd vinkies per account moeten veranderen. Eigenlijk is alles wat ja was nee geworden en vice versa... :')

Google weet al (te) veel van mij. Voor de rest blijf ik weg bij FB en al die bende :) Onder de 18 hebben kids ook niets te zoeken op dat soort sites is mijn mening. Genoeg viespeuken online die er misbruik van maken.
 
Laatst bewerkt:
Nokia heeft een aantal eigen apps speciaal ontwikkeld voor WP en hun toestellen, waaronder een mooie voor audio. Video afspelen gaat prima, ook vanaf Vimeo en Youtube.

Email app is ook prima (gebruik alleen Gmail). Maar ga er vanuit dat Exchange ook perfect moet werken. Batt tijd verschilt enorm... als ik rustig/normaal doe dan kan ik een kleine 2dagen ermee leven. Maar de laatste tijd gebruik ik 'm wat intensiever en ligt hij vrijwel iedere avond aan de lader. Overdag zou ik hem ook in de auto en op kantoor kunnen laden, maar zover is het nog niet ;)

Lumia heb ik ook! Heb jij toevallig al iets gemerkt van een bug waardoor het ding niet meer wil bellen? Elke keer als ik probeer te bellen krijg ik na een paar seconden "dialing" direct "call ended". Waarbij de telefoon geen enkele keer is overgegaan. Bloedirritant, juist nu moet ik echt even bereikbaar zijn voor thuisfront. :/
 
B| :(

Nokia brengt zijn nieuwe vlaggenschip Lumia 920 vooralsnog niet uit in Nederland. Vanaf november kunnen klanten in vijftien landen de nieuwe Windows Phone 8-smartphone aanschaffen. Een release in Nederland volgt vermoedelijk in december.

Zowel de Lumia 920 als de Lumia 820 is vanaf deze week te koop in het Verenigd Koninkrijk en Frankrijk, zo laat Nokia weten. Later in november volgt de release in onder andere Duitsland, Rusland en de Verenigde Staten. Nederland, waar de Lumia 800 vorig jaar als eerste uitkwam, staat niet in de lijst van vijftien eerste landen.

Een uitnodiging van Nokia aan de pers toont dat de Nederlandse presentatie van de Lumia 920 is gepland voor 27 november. De ervaring leert dat de release rond die datum of vlak erna plaatsvindt, waardoor het voor de hand ligt dat het toestel eind november of begin december in de Nederlandse winkels ligt. Over een release in België is nog niets duidelijk.

Mijn telefoon is nu kapot.... niet over een maand...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan