MF Gooi & Vechtstreek Deel 129: Modjes draaien dooooorrr!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat was n uitermate nuttig dagje vandaag *D Motor van mn chef weer op de weg gekregen :]
Morgen ruitje monteren, niks meer aan doen!

Haja en moest m even droog rijden na het wassen...zo'n allroad rijd toch erg prettig, vond de GSR daarna maar beroerd klein :P
 
Nee man, als je 21 bent kan je een toelatingstoets doen voor bijna alle univesitaire opleidingen.

Inclusief de master opleiding van rechten. ( moet je wel 3 examens maken op VWO niveau )


Zit eraan te denken om dit ook te gaan doen. ;)
:o Kan je dan zo vanaf het MBO instromen in een Master aan de universiteit?
 
Caramba.... wel goedkoop zo door Nederland reizen... Hebben we elke provincie nu gehad of kan er nog meer bij? ;)

Ow... en maak van mijn nicknaam dan ook maar meteen MiniStig :Y Heb toestemming van TopGear per mail gekregen dat ik de naam Stig mag gebruiken (misbruiken kan ook, maar daar worden ze dan weer niet blij van)
 
Kan, of chill thuis studeren: http://www.loi.nl/Hogeschool/Juridi...S13673495216&gclid=CPSnnP_gq7MCFbMbtAodhW8Adg

Kijk bij het kopje: 21+ toelatingsexamen
Godverdomme, zie ik toch dat je een Universitaire Bachelor en Master moet hebben om advocaat te worden. Na een HBO-Bachelor moet je nog een schakeljaar doen -O-

Om toegang tot de advocatuur te krijgen, moet je een bachelor Rechtsgeleerdheid en een master Nederlands recht op een Nederlandse universiteit hebben afgerond. Heb je een hbo-(propedeuse)diploma, dan kun je een schakeljaar of een verkorte bacheloropleiding Rechtsgeleerdheid volgen. Daarna kun je beginnen met de master Nederlands recht.
 
Nee man, als je 21 bent kan je een toelatingstoets doen voor bijna alle univesitaire opleidingen.

Inclusief de master opleiding van rechten. ( moet je wel 3 examens maken op VWO niveau )


Zit eraan te denken om dit ook te gaan doen. ;)

Wil niet zeggen dat je hem zomaar haalt...
wordt wel verwacht dat je uni materiaal bent.
 
Ehm... studeren?? ow ja, dat mag (moeten dus) ik nu ook weer gaan doen... geen uvi... maar itil V3 koude theorie er in douwen... hmmm... maar voordeel is wel dat als ik het certificaat heb ik loonsverhoging ga krijgen... niet verkeerd ;)
 
Caramba.... wel goedkoop zo door Nederland reizen... Hebben we elke provincie nu gehad of kan er nog meer bij? ;)

Ow... en maak van mijn nicknaam dan ook maar meteen MiniStig :Y Heb toestemming van TopGear per mail gekregen dat ik de naam Stig mag gebruiken (misbruiken kan ook, maar daar worden ze dan weer niet blij van)

_O-
 
fikkie blussen *O*

kreeg vandaag te horen dat ik blijkbaar a.s. zaterdag de hele dag een compagnieoefening heb van de brandweer in het ziekenhuis... heel fijn als je vervolgens geen vervanging kan vinden ....
 
sim lock vrij bestellen in de uk en een simonly abo.

ook geen gekut meer met "hij moet 2 jaar mee gaan"

Het punt is... mijn werk betaald mijn telefoon. Dus dan moeten ZIJ hem willen bestellen in de UK. Ik ga morgen koffie brengen bij het officemanagement op mijn werk. :P
 
Godverdomme, zie ik toch dat je een Universitaire Bachelor en Master moet hebben om advocaat te worden. Na een HBO-Bachelor moet je nog een schakeljaar doen -O-

Ik heb tijd zat, bachelor jaartje kan daar wel bij heur. Moet toch werken tot mijn 67e. ;(
 
Ik heb tijd zat, bachelor jaartje kan daar wel bij heur. Moet toch werken tot mijn 67e. ;(
Ga je je pleidooi nog sturen?

tumblr_m7nqpaoIdk1roejpu.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan