Triumph Speed Triple topic deel 34

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zodra hij klaar is, maak ik een paar mooie foto´s. Ik wil m´n voorpoten ook opnieuw laten anodiseren. (van geel/goud naar zwart uiteraard). Iemand ervaring met het geheel demonteren van de voorpoten?

Wat wil je weten?
Is niet zo spannend allemaal.
Alleen de luchtkamer afstellen is soms lastig aangezien je de demper uit elkaar moet halen.
Hiervoor heb je soms speciaal gereedschap nodig om de veer in te drukken.
 
Zodra hij klaar is, maak ik een paar mooie foto´s. Ik wil m´n voorpoten ook opnieuw laten anodiseren. (van geel/goud naar zwart uiteraard). Iemand ervaring met het geheel demonteren van de voorpoten?
Misschien heb je hier wat aan.

Voorvork revisie

Staat in ieder geval in beschreven hoe je een upside down vork demonteerd.

Of deze beschrijving van HyperPro
 
Laatst bewerkt:
Zodra hij klaar is, maak ik een paar mooie foto´s. Ik wil m´n voorpoten ook opnieuw laten anodiseren. (van geel/goud naar zwart uiteraard). Iemand ervaring met het geheel demonteren van de voorpoten?


misschien een andere voorvork scoren van een 2008-2010 ben je geliek klaar
misschien heeft willem sleutel nog wel iets of weet hij wel wat
 
Ja wie is dat nou eigenlijk :? ik belde blom een keer over wat informatie vanwege dat blok wat ik toen ging kopen
en toen moest ik willem sleutel bellen om informatie in te winnen

Egt een aardige vent die heeft me toen uitgelegd dat t blok zo zou passen e d *D
 
@ I- accelerate Heb Je 'm verkocht?

@ Werthers Original ziet er goed uit waarom polijst je het noet is ook wel mooi of toch ook alles zwart :p

@ DG mooie neue bike *D heb je ook een ander stuur erop gezet?

Polijsten word ie veel te shiny van en ik ben geen bling bling Nederlander :N alles zwart Wout :Y veel beter :Y

quote:
tripleklus schreef op 04 november 2012 @ 10:40:
motor-nooby is vandaag jarig, gefeliciteerd!

Gefeliciteerd :Y
quote:
Daytona Woutje schreef op 04 november 2012 @ 11:20:
Mogguh, ik kan niet rijden. Moet het schoonloeder helpen

Veel plezier

Ik zal voor je duimen dat het snel voorbij is :+ ;) succes ermee :Y
 

thanx


relatieproblemen-door-schoonmoeder.jpg
 
Ja wie is dat nou eigenlijk :? ik belde blom een keer over wat informatie vanwege dat blok wat ik toen ging kopen
en toen moest ik willem sleutel bellen om informatie in te winnen

Egt een aardige vent die heeft me toen uitgelegd dat t blok zo zou passen e d *D

:^

Willem is een local hero.. Triumph/Norton-o-fiel.. Mijn Daytona komt bij hem vandaan. Zijn nog wel meer jongens die een motor van hem hebben.. Hij bouwt zelf ook motoren, heeft veel onderdelen en gratis advies :}
 
Misschien heb je hier wat aan.

Voorvork revisie

Staat in ieder geval in beschreven hoe je een upside down vork demonteerd.

Of deze beschrijving van HyperPro
Daar kan ik wel wat mee!

@tripledude: deanodiseren en weer anodiseren kost ca. € 40,--. Daar heb ik vast geen nieuw type voorpoten voor. Vorige jaar bij Triumph bollenstreek zijn ze voorzien van nieuwe keerringen en olie.

Als het spuiten en anodiseren gedaan is, heb ik alleen nog van die mooie zwarte hendels nodig. Daarna zijn zo'n beetje alle aluminium en chrome delen zwart.
 
Laatst bewerkt:
Daar kan ik wel wat mee!

@tripledude: deanodiseren en weer anodiseren kost ca. € 40,--. Daar heb ik vast geen nieuw type voorpoten voor. Vorige jaar bij Triumph bollenstreek zijn ze voorzien van nieuwe keerringen en olie.

Als het spuiten en anodiseren gedaan is, heb ik alleen nog van die mooie zwarte hendels nodig. Daarna zijn zo'n beetje alle aluminium en chrome delen zwart.
dacht dat het duurder was dan is dit wel een aanrader
waar laat jij het doen :? wil misschien ook zwarte voorpoten 8-)
 
dacht dat het duurder was dan is dit wel een aanrader
waar laat jij het doen :? wil misschien ook zwarte voorpoten 8-)

ATM Heerhugowaard, ik heb daar nog geen ervaringen mee. Ik zal mijn bevindingen met jullie delen. Zal nog wel een kleine maand duren...
 
Ik ben ook nog bezig met een vernieuwde offerte voor poedercoaten..Eerst eens kijken wat ze nu vragen..Viel echt 100% mee, toen ik laatst eens informeerde, toen ik voor een oudere type Speed ging kijken..

Tja, heb nu die van MDS en die beste jongen heeft hem al rete strak gemaakt!! Zodra ik offerte heb, deel ik dat uiteraard hier..Ik bedoel, als we elkaar kunnen helpen toch??
 
Daar kan ik wel wat mee!

@tripledude: deanodiseren en weer anodiseren kost ca. € 40,--. Daar heb ik vast geen nieuw type voorpoten voor. Vorige jaar bij Triumph bollenstreek zijn ze voorzien van nieuwe keerringen en olie.

Als het spuiten en anodiseren gedaan is, heb ik alleen nog van die mooie zwarte hendels nodig. Daarna zijn zo'n beetje alle aluminium en chrome delen zwart.


Vorig jaar heb ik nieuwe keerringen in mijn vork geplaatst, de beschrijving van Hyperpro lijkt er het meest op
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan