Triumph Speed Triple topic deel 34

Status
Niet open voor verdere reacties.
Foto-6DO6NRLZ-1.jpg

Foto-3KFE6VLX-1.jpg


Ok dan..zie bovenstaande foto's..wat moet ik exact loshalen en hoe? Als ik ook de steunen en steps wil mee laten poedercoaten? Die inbussen snap ik, maar hoe krijg ik de achterrem los?

Zit een gek soort veertje? Zelfde aan de andere kant, bij de schakelset..inbussen geen probleem, maar de schakelvoet los? Ook een veertje ofzo? De steps kun je er zo afhalen of?

Is hier geen handleiding voor? Haha..
 
Laatst bewerkt:
tripleklus schreef op 05 november 2012 @ 19:53:
speedtriple is jarig vandaag, gefeliciteerd!

Gefeliciteerd :Y

|( |( |(
net de rizoma knipper om zeep geholpen kan blijkbaar niet zonder weerstand dingetje :+ _O-

Ik kan melden dat de Triumph knippers het zonder wel doen ;) :W

[afbeelding]
[afbeelding]

Ok dan..zie bovenstaande foto's..wat moet ik exact loshalen en hoe? Als ik ook de steunen en steps wil mee laten poedercoaten? Die inbussen snap ik, maar hoe krijg ik de achterrem los?

Zit een gek soort veertje? Zelfde aan de andere kant, bij de schakelset..inbussen geen probleem, maar de schakelvoet los? Ook een veertje ofzo? De steps kun je er zo afhalen of?

Is hier geen handleiding voor? Haha..

Dat veertje kan je met een tangetje eraf halen :Y dan krijg je bij je rempendaal ook nog een sensor voor het achter remlicht :Y daarvan kan je de weerhaakjes zo met het handje indrukken en eruit trekken waarna je ook de veertjes er zo uithaalt :Y appeltje eitje :Y

Volgens mij staat er toch ook in het OP een werkplaatshandboek of zoiets :? misschien staat het daar in :Y en wat dan nog :? haal de boel eraf, probeer wat :Y zo moeilijk is het allemaal niet :N je hebt toch ook niet in 1 dat fietsen geleerd :? ;) komt allemaal wel goed :Y en anders plaats je gewoon weer een fototje :Y ;)
 
Gefeliciteerd :YIk kan melden dat de Triumph knippers het zonder wel doen ;) :WDat veertje kan je met een tangetje eraf halen :Y dan krijg je bij je rempendaal ook nog een sensor voor het achter remlicht :Y daarvan kan je de weerhaakjes zo met het handje indrukken en eruit trekken waarna je ook de veertjes er zo uithaalt :Y appeltje eitje :Y

Volgens mij staat er toch ook in het OP een werkplaatshandboek of zoiets :? misschien staat het daar in :Y en wat dan nog :? haal de boel eraf, probeer wat :Y zo moeilijk is het allemaal niet :N je hebt toch ook niet in 1 dat fietsen geleerd :? ;) komt allemaal wel goed :Y en anders plaats je gewoon weer een fototje :Y ;)

Maar we kennen allemaal de smetteloze ex fiets van MDS..Die wil ik ook smetteloos houden..
Kom uit het hoge noorden hè..wat een boer niet kent, haha..
 
Ik ben twee keer met de motor en 1 keer met de auto geweest. In één woord: Fantastisch. Dus vraag maar raak.
Wanneer willen jullie gaan? Wij hebben de overtocht Hirthals-Kristiansand gedaan. En meestal niks geregeld, wel de overtocht trouwens. Wij zijn altijd in juni geweest dus er is bijna altijd wel plek. Wij hebben altijd hutjes gehuurd op campings. Dat is zeer goed te doen. Alleen een soort lakenzak en kussensloop mee. Meestal is er wel beddengoed in de hutjes.
Ik zie het verder wel wanneer je vragen hebt.


Allemaal bedankt voor de reacties.
De bedoeling is mei/juni te gaan.
Meestal zetten we zelf de routes in elkaar. Gaat erom of je makkelijk slaapplaatsen kunt krijgen daar. We willen niet met de tent gaan.
Ik begrijp dus dat je wel op de bonnefooi bij een camping kunt aankomen voor zo´n hutje. Wat kost een overnachting ongeveer?
Overtocht dus wel van tevoren regelen.
 
Dat veertje kan je met een tangetje eraf halen :Y dan krijg je bij je rempendaal ook nog een sensor voor het achter remlicht :Y daarvan kan je de weerhaakjes zo met het handje indrukken en eruit trekken waarna je ook de veertjes er zo uithaalt :Y appeltje eitje :Y

Volgens mij staat er toch ook in het OP een werkplaatshandboek of zoiets :? misschien staat het daar in :Y en wat dan nog :? haal de boel eraf, probeer wat :Y zo moeilijk is het allemaal niet :N je hebt toch ook niet in 1 dat fietsen geleerd :? ;) komt allemaal wel goed :Y en anders plaats je gewoon weer een fototje :Y ;)

:^
Gewoon alles loshalen.
Valt best mee hoor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan