GS1000 Turbo

Krukas_zpsxlh9jao0.jpg


Carter%20boven_zpsjnejljkw.jpg


Carter%20onder_zpsk1whjjv3.jpg


Hier foto's van de schade.
Ik heb een nieuwe drijfstang kunnen vinden.

Weer vooruit gang!
 
Dit is kl... voor je
Het Turbo leven gaat niet altijd over rozen.
En velen met turbo kunnen dat beamen

Maar de verslaving zit er in en zal in je hoofd blijven spoken.

Maar ik geef je nog maar weer dezelfde tip als ik al eerder heb gedaan.
Mocht je weer een turbo er op bouwen.
Lage druk beginnen tot alles goed werkt.
Dan pas de druk opschroeven.
Stuk draaien is zo makkelijk maar heel houden niet.

Suc6 verder :]
 
Dit is kl... voor je
Het Turbo leven gaat niet altijd over rozen.
En velen met turbo kunnen dat beamen

Maar de verslaving zit er in en zal in je hoofd blijven spoken.

Maar ik geef je nog maar weer dezelfde tip als ik al eerder heb gedaan.
Mocht je weer een turbo er op bouwen.
Lage druk beginnen tot alles goed werkt.
Dan pas de druk opschroeven.
Stuk draaien is zo makkelijk maar heel houden niet.

Suc6 verder :]

Alles werkte goed!
Wilde alleen zien of er ergens wat te winnen viel omdat het vermogen aan de lage kant was.
Er viel dus aardig wat te winnen. ;)
En achteraf weet je pas echt wat je goed of fout deed...

Ik gooi niets weg, of verkoop onderdelen van het turbo systeem, het is inderdaad best mogelijk dat ik het er ooit weer eens op bouw, mocht ik geld voor Carillo drijfstangen hebben. ;)
Ik was eigenlijk meer bang dat de koppeling het niet zou houden.
 
Alles werkte goed!
Wilde alleen zien of er ergens wat te winnen viel omdat het vermogen aan de lage kant was.
Er viel dus aardig wat te winnen. ;)
En achteraf weet je pas echt wat je goed of fout deed...

Ik gooi niets weg, of verkoop onderdelen van het turbo systeem, het is inderdaad best mogelijk dat ik het er ooit weer eens op bouw, mocht ik geld voor Carillo drijfstangen hebben. ;)
Ik was eigenlijk meer bang dat de koppeling het niet zou houden.

Als alles goed werkte zou je blok er nu anders uit gezien hebben.
 
Buellbloke, als je verder niets zinnigs bij te dragen hebt en alleen maar loopt te zieken in dit topic, ga je vertier dan ergens anders zoeken. Waar is de link naar jouw turbo project?? Hoop dat er een moderator ingrijpt.
 
Laatst bewerkt:
Buellbloke, als je verder niets zinnigs bij te dragen hebt en alleen maar loopt te zieken in dit topic, ga je vertier dan ergens anders zoeken. Waar is de link naar jouw turbo project?? Hoop dat er een moderator ingrijpt.

?

Lijkt me evident dat er iets niet goed is geweest nietwaar?

Deze feitelijke constatering heeft niets met zieken te maken maar als jij het zo op wil vatten en hoopt dat er een moderator ingrijpt ( _O- ) dan is dat je goed recht natuurlijk.
 
Hij heeft geen topic, hij heeft z'n turbomotor kant en klaar gekocht.


Laten we een collecte gaan houden voor die man ipv een moderator op af sturen, die man moet echt een vervelend leven hebben om altijd zo uit de hoek te komen.

Misch wordt ie dan wat vrolijker :P

Ik volg je topic al tijden lang Reinhout, het improviseren wat jij doet met weinig middelen volg ik met veel respect en plezier !
Iets wat jezelf maakt is onbetaalbaar, is geen tweede van en als het werkt is het het mooiste wat er is.
Pech gehad nu, maar jij gaat er wel weer wat mooist van maken :Y

Groeten Magnamannetje.
 
Drijfstang_zps9a77nj1a.jpg


Drijfstang is binnen!
Ook maar even zien of ik een big-end lager kan scoren, lager voelt nog wel goed, maar heeft natuurlijk een flinke optater gehad.

Inlaatklep is als het goed is ook onderweg.

Binnenkort ook materiaal halen om de stukken voor de uitlaat, waar de bochten mee in de kop vastzitten, te maken.
Ik wil er eigenlijk 2 uitlaten onder hebben, maar ik zat laatst eens even te kijken, en volgens mij komt dat niet echt uit met de ketting, nog even uitvogelen.
 
Laatst bewerkt:
Heb ook nog wel een sterke drijfstang voor je hoor. Gegarandeerd dat die heel blijft :+


Wel top dat je gewoon weer door gaat! Gaaf topic op te volgen.
 
Laatst bewerkt:
Heb je dar nog 3 van? ;)

Moet toch wat, dat ding in de schuur laten staan is ook niets.
En ik wil gewoon weer motorrijden, dat heb ik erg weinig gedaan de laatste paar jaar.
 
Had ik je al gemeld dat ik helaas geen 1100 krukas meer heb liggen?
Ik kan hem althans niet vinden in de garagebende.

En er staat me vaag iets bij dat ik hem weggegeven heb aan iemand die een dragracer aan het bouwen was.
 
Als je nog 3 van die stevige drijfstangen wilt zou ik eerst ff een 2de hypotheek aan gaan vragen. Deze grappenmakers heb je voor 32k per stuk :P
Dan kunnen ze wel elk 900PK verdragen.
 
Laatst bewerkt:
] reinhoud

machtig mooie motor!!,

maar nu ben ik wel benieuwd omdat iedereen zeg dat je aan de andere kant van aardkloot woon
welk land je nou precies woon / of gewoon in Nederland ?xD
 
Had ik je al gemeld dat ik helaas geen 1100 krukas meer heb liggen?
Ik kan hem althans niet vinden in de garagebende.

En er staat me vaag iets bij dat ik hem weggegeven heb aan iemand die een dragracer aan het bouwen was.

Ik had al een vermoeden dat je hem meer niet had. ;)
Er is me ook verteld dat de drijfstangen van de GSX niets sterker zijn dan van de GS.
Zo ver ik weet is er maar 1 type GSX kruk wat past in een GS.



Hoe is het met je 250 trouwens?

Dat gaat heeeeeeeeel langzaam, ik kijk er wel vaak naar. ;)
Laatst de voorrem gefixed, moet nu de bedrading doen, moet een fusebox en relais hebben, ik kan me er niet toe zetten.
Er staat nu ook een Hyosung GTS650 in mn schuur waar aan gewerkt moet worden.
 
Als je nog 3 van die stevige drijfstangen wilt zou ik eerst ff een 2de hypotheek aan gaan vragen. Deze grappenmakers heb je voor 32k per stuk :P
Dan kunnen ze wel elk 900PK verdragen.

Damn..

Tof dat je hem weer klaarmaakt, helaas zonder turbo, maar ook zonde blijft het een tof ding.
Het is toch "gelukkig "zonder turbo , dan is de kans op stuk gaan al behoorlijk minder.

Dat is wel een zorg minder, niet overal kleine lekages en zo.. ;)

Gewoon zonde om zo'n motor te laten staan..
 
Terug
Bovenaan Onderaan