Het VTR-SP 1 & 2 _ topic deel 22

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lachen lachen, stel een serieuze vraag. Ben nou eenmaal een kabouter sorry. Het zou voor mij een wezelijk verschil maken.

Snap jullie opmerking, enkel wil de kleine ook eens graag mee vandaar. En dan wil ik niet verrast worden door kuilen etc.

Alvast bedankt;-))

Moet zeggen dat ik enkele duo's heb gehad en er geen van allen prettig achterop zat, zowel klein als groter
 
Achterop een supersport zit je nooit echt comfortabel. Wel begrijpelijk dat je dan met iemand achterop niet met zoiets verrast verrast wil worden. Zou toch zonde zijn als je 'm daardoor neerlegd.

Voor kunnen de vorkpoten door de kroonplaat, is er voor de achterkant niet een kortere veer voor te krijgen dan?
 
Laatst bewerkt:
Dat zou kunnen maar kosten?? Voor is het probleem ook niet. Zou hem toch graag achter wat lager willen hebben. Mischien een link laten frezen??
 
Heren en Dames SP rijders,

Graag jullie wijsheid gevraagd.

Ben in de markt voor een SP1 enkel meet ik van teen tot kruin slechts 1730 mm. Gisteren wezen passen teentjes net op de grond:-)

Bij Motoport Denbosch zeiden ze dat deze van achteren en voren verlaagd kon worden. Motoport Rockanje zegt enkel voor. Dit wegens de link. Deze bestaat bij deze motor uit een gegoten stuk uit een deel. En niet uit 2 platen zoals bij bv een CBR 900 RR.

Wat is jullie ervaring wijsheid hiermee? Kan dit nu wel of niet, heb geen zin een motor te kopen die niet verlaagd kan worden. Want dat is bij mij wel van toepassing.

Mijn dank is groot,


Dré

Heb je al eens proef gereden, want volgens mij moet je met 1,73 M makkelijk op een sp passen.... Mijn broer neemt mijn motor nog wel eens mee en die is 1,67 M.
(kom je zelf ook uit DB? Mooie stad hè!)
 
Laatst bewerkt:
ben ook 1,73m en heb geen problemen ,kan mijn voeten bijna volledig op de grond zetten

Heb je al eens proef gereden, want volgens mij moet je met 1,73 M makkelijk op een sp passen.... Mijn broer neemt mijn motor nog wel eens mee en die is 1,67 M.
(kom je zelf ook uit DB? Mooie stad hè!)
 
Zou kunnen, Jerryt zegt dogbones. Die kunnen wel verwisselbaar zijn. Ieder geval op maat te maken. De SP nij motoport Den Bosch zat hetzelfde. Was wel lager dan de cbr 954 rr
 
Jep, we zullen zien. Denk tailraiser kit op de ene.
Verder dus custom verlaging.

Mooi fiets om fijn mee te toeren O-)

Niet dus _O-
 
Heb 'm gezien, is bij mij om de hoek. Wel een mooie bike met het eea aan opties :9

Moet zeggen dat ik er heerlijk op kan toeren hoor, zithouding is net ff wat anders dan de blade, heb gekgenoeg minder last van mijn polsen. Het is gewoon een heerlijke bike :]
 
Klopt rem schakel setje andere uitlaten. Enkel geen geschiedenis bij blijkbaar. Das wel gevaarlijk toch of niet. Heb hem gevraagd na te kijken zou hij doen. Wel netjes geholpen daar.

Grt Dre
 
Klopt rem schakel setje andere uitlaten. Enkel geen geschiedenis bij blijkbaar. Das wel gevaarlijk toch of niet. Heb hem gevraagd na te kijken zou hij doen. Wel netjes geholpen daar.

Grt Dre
Als je gaat kijken moet je ff een gil geven. Wellicht kan ik dan ook ff komen kijken en als het droog is ff met de SP, altijd leuk :Y
 
Ulleke, misschien kun je de zit er af gooien en dan op zo'n stukkie neopreen gaan zitten.

Vaak gooien SPers een ring bovenop de shock om hem hoger te krijgen, misschien zit dat er al op, dan kan het er ook weer af.

Een aftermarket shock is soms iets langer dan orgineel (Wilbers bv), misschien kennie ook wel een iets kortere in elkaar laten zetten...

Je, kunt ook nog, is wel veel werk, het subframe verbouwen...

Maar ja... japanners zijn ook niet groot....
173 is ook niet groot, maar echt klein is het ook niet.
 
Ulleke, misschien kun je de zit er af gooien en dan op zo'n stukkie neopreen gaan zitten.

Vaak gooien SPers een ring bovenop de shock om hem hoger te krijgen, misschien zit dat er al op, dan kan het er ook weer af.

Een aftermarket shock is soms iets langer dan orgineel (Wilbers bv), misschien kennie ook wel een iets kortere in elkaar laten zetten...

Je, kunt ook nog, is wel veel werk, het subframe verbouwen...

Maar ja... japanners zijn ook niet groot....
173 is ook niet groot, maar echt klein is het ook niet.

Heb wat verder nagezocht, verlagen via dogbones of andere kortere veer. Denk dat het de dogbones wordt. Eerst eens proefrijden. En idd er zit denk ik een tailraiser op.

Grt Dree
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan