Motor-Forum

Select Forum

KTM 390 Duke

Reg. datum:
27 feb. 2016
quote:
Erik-GS schreef op 23 september 2017 @ 10:44:
Ik heb een vraag voor de KTM 390 Duke rijders. Ik rijd nu een R 850 GS maar wil graag een wat lichtere motorfiets omdat ik niet zoveel PK's nodig vind en graag een wat lichtere/speelsere motor zou willen. Maar ik rijd toch met enige regelmaat over de snelweg. Mijn vraag is eigenlijk; is dat nog wel te doen, of ga ik daar spijt van krijgen?

ik heb er zelf nooit problemen mee gehad op de snelweg. wel zit je met 130 rond de 7k rpm en goed met je kop in de wind :]

Reg. datum:
20 nov. 2015
quote:
vester86 schreef op 14 september 2017 @ 22:57:
DiBlo's?? Volgens mij worden er (nog steeds) metzeler M7RR banden geleverd, in ieder geval op alle modellen uit 2016

Persoonlijk zou ik gaam voor een nieuwe M7RR aangezien ik die heerlijk voorspelbaar vind rijden, op de voet gevolgd door de dunlop sportsmart (of de roadsmart 3 voor mensen die de winter door rijden)

Op internet zag ik Diablo's. Maar dat doet er niet toe. Momenteel rijd ik rond op Bridgestone S21. Zeer fijne band icm de Duke moet ik zeggen.

Street Triple, Tiger 800

Reg. datum:
12 feb. 2008
Voor wie het belangt: er staat een demo te koop in Dendermonde (BE). 700km op te teller.

Reg. datum:
20 nov. 2015
Vorige week heb ik een nieuwe uitlaat onder mijn Duke gemonteerd. Het betreft een Laser uitlaat voor de Duke 390. Echter heb ik het gevoel dat de motor nu minder vermogen levert. Ik vermoed door de originele software. Zal dit met een power commander oid opgelost kunnen worden?

Dit is de nieuwe uitlaat:

http://i65.tinypic.com/2l8axcj.png

Big Thumper

Reg. datum:
16 apr. 2009
kijk eens op de site van Rapid Bike.
ze maken speciaal voor de 390 tuning kastjes: de PowerTronic

KTM 1290 Superduke SE

Reg. datum:
23 jan. 2010
quote:
Ssssimon schreef op 01 oktober 2017 @ 15:22:
Vorige week heb ik een nieuwe uitlaat onder mijn Duke gemonteerd. Het betreft een Laser uitlaat voor de Duke 390. Echter heb ik het gevoel dat de motor nu minder vermogen levert. Ik vermoed door de originele software. Zal dit met een power commander oid opgelost kunnen worden?

Dit is de nieuwe uitlaat:

[afbeelding]

mooi pijpje. denk dat je het beste lang een ktm dealer kunt gaan en vragen of ze de akra map willen uploaden .
zal je een hoop geld besparen, rapid bike, powercommander etc ben je snel 500€ kwijt. ander mapje laden bij de dealer is tientjes werk mits het geen service is (weet niet hoevaak je er komt )
Snel contant geld voor uw motor,boot,auto etc? Stuur mij dan een PB.

Reg. datum:
30 okt. 2016
quote:
koenWitjes schreef op 01 oktober 2017 @ 21:56:

[...]

mooi pijpje. denk dat je het beste lang een ktm dealer kunt gaan en vragen of ze de akra map willen uploaden .
zal je een hoop geld besparen, rapid bike, powercommander etc ben je snel 500€ kwijt. ander mapje laden bij de dealer is tientjes werk mits het geen service is (weet niet hoevaak je er komt )

Ik heb de akra mapping laten installeren tijdens de grote beurt, kosten waren 70 euro.
Bij JTX Racing.
Yamaha SZR 660 '97, Honda Dylan 150 '06, KTM Duke 390 '16, Honda XL500R '84, Honda CB500 '96

Reg. datum:
20 nov. 2015
quote:
Jeroenvr96 schreef op 02 oktober 2017 @ 13:26:

[...]

Ik heb de akra mapping laten installeren tijdens de grote beurt, kosten waren 70 euro.
Bij JTX Racing.

Hier zat ik zelf ook aan te denken. Ik zal de dealer eens een berichtje sturen.

Reg. datum:
20 nov. 2015
Ik heb nu ook de Akra mapping erop staan. Een wereld van verschil. Nu bij het gas loslaten ook kleine plofjes in de uitlaat })

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.