Het Grote "RA ra, waar ben ik?" topic, deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

TC800

MF veteraan
In memoriam
10 apr 2005
3.195
215
..
In navolging van het eerste deel heten wij U welkom in:

:] Het Grote Ra ra "Waar ben ik?" topic, deel 2 :]

:) ;) :+ *D :P }) :z :? :9~ :} :] |( :9 8-) :X :Y :N _O- :W *O* :$ :j :o



Je moet wat in de winter. Tijd voor een spelletje. Plaats hier je foto en laat de ander raden waar de foto is gemaakt. dus welke plaats, dorp, plek, passo, joch, col etc etc is het??

*Niet verplicht, maar wel zo leuk is het als je motor ook op de foto staat..
*Bij voorkeur zelf gemaakte fotos plaatsen..
*Plaats bij voorkeur fotos met aanwijzingen ERIN ;)

Voorbeeldfoto:
full

de Toppers:

  • Wullebolle
  • Homecargo
  • F-Six
  • Wannesss
  • GranCandy
  • TC800
  • K1100LTse
  • Wipneussie


Wanneer je meedoet in deze post wordt je hele doopceel gelicht op Facebook, Hyves, Motorstek, Flickr, Google etc. om de antwoorden te krijgen..maar soms zijn we er ook zelf geweest!



Handige tools: Google

Hier begon het allemaal....Het grote RA RA Waar Ben Ik Topic by P.Nis
 
Laatst bewerkt:
Is dat wel een goed idee, om als voorwaarde te stellen dat je motor ook op de foto moet staan? Als ik naar mijn eigen foto's kijk, dan blijft er minder dan 5 procent over die ik dan kan posten...

-O-
 
@ F-Six: edit ;)

we doen het vanaf nu zonder Ra Ra :+
 
Laatst bewerkt:
Is dat wel een goed idee, om als voorwaarde te stellen dat je motor ook op de foto moet staan? Als ik naar mijn eigen foto's kijk, dan blijft er minder dan 5 procent over die ik dan kan posten...

-O-

Voor mij niet hoeft er geen motor op te staan. :N
Enige voorwaarde is dat je de foto wel zelf hebt gemaakt. :Y
Foto's met motor erop hebben wel dat ietske meer natuurlijk. *O*
En het moet enigszins terug te vinden zijn op het net O-)
Voor de rest, shoot !
 
Is dat wel een goed idee, om als voorwaarde te stellen dat je motor ook op de foto moet staan? Als ik naar mijn eigen foto's kijk, dan blijft er minder dan 5 procent over die ik dan kan posten...

-O-


Haha, Ik maak alleen maar fotos met motor speciaal voor dit topic onderweg, misschien 5% zonder motor _O- _O- _O-

Maar het maakt mij niet uit , wel wil ik de RARA terug in de topictitel :Y :Y :Y
 
Gevonden: Orbetello in Toscane!


:] :]

De eerste foto vond ik met "windmill in de the middle of the lake". Toen zag ik dat het canvas was ondergebracht bij 'Italie'. Met google heb ik de zoektermen vertaald naar het Italiaans: 'mulino a vento in mezzo al lago in Italia' en voilà!

:)
 
Maar het maakt mij niet uit , wel wil ik de RARA terug in de topictitel

:^

Op de een of andere manier was ik daar ook aan gehecht geraakt. Geeft meer het puzzelkarakter weer van het topic. Gewoon "waar ben ik?" dekt niet de lading van het topic. Het kan ook het zoveelste topic over vakanties of toertochten betekenen. Of posten waar je op dat moment uithangt.
Dus, graag het RARA terug.

:] :]
 
Zeker weten dat de meesten van jullie deze kano hebben zien liggen! Helaas is op mysterieuze wijze de naam van de pas op de kano verdwenen :), weten jullie waar die ligt?

full
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan