Het Grote "RA ra, waar ben ik?" topic, deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

(ik meende dat ik de vorige uit Parijs al goed had, vandaar m'n nieuwe post. Anders eerst die maar ff raden nog)


Tja, we willen wel graag een shot van de plek oid, anders is het to easy, kijk die eiffffffeltoren ziet zelfs een blinde _O-

en ik heb gechecked, de shot is te gooooooooooooooooooglen met SV.
 
Laatst bewerkt:
Tja, we willen wel graag een shot van de plek oid, anders is het to easy, kijk die eiffffffeltoren ziet zelfs een blinde _O-

en ik heb gechecked, de shot is te gooooooooooooooooooglen met SV.

Ik had eenzelfde shot op m'n gegeven oplossing, maar toen crashte SV :-(
 
OK, eentje uit het plakboek dan. Stad en land zijn voor mij voldoende. Waar heb ik deze motoragent op de foto gezet?

[afbeelding]
Eens kijken of ik nu ook een eind kan komen. Deze foto is gemaakt halverwege de jaren zeventig, zie de fraaie viercilinder Honda (een voor mij onbereikbare droommotor in die tijd). Ik denk ook dat deze foto is gemaakt in het Midden-Oosten. Het is de sfeer en de waarschijnlijk arabische tekens op het bord dat maakt dat ik denk dat je het in die regio moet zoeken. Tegelijkertijd is het een arabisch land dat waarschijnlijk goede betrekkingen heeft met het westen. Daarmee aansluiting zoekt: de motoragent is wel een beetje naar het beeld van een westerse motoragent aangekleed zullen we maar zeggen. Welk arabisch land had in die tijd goede betrekkingen met het westen? Dat was Perzië, vóór de ayatholla's de macht grepen. Dat heet nu Iran. Ik denk dat deze foto in Teharan is genomen.

:)
 
Eens kijken of ik nu ook een eind kan komen. Deze foto is gemaakt halverwege de jaren zeventig,
:N
zie de fraaie viercilinder Honda (een voor mij onbereikbare droommotor in die tijd). Ik denk ook dat deze foto is gemaakt in het Midden-Oosten. Het is de sfeer en de waarschijnlijk arabische tekens op het bord dat maakt dat ik denk dat je het in die regio moet zoeken.
:Y
Tegelijkertijd is het een arabisch land dat waarschijnlijk goede betrekkingen heeft met het westen.
:Y
Daarmee aansluiting zoekt: de motoragent is wel een beetje naar het beeld van een westerse motoragent aangekleed zullen we maar zeggen. Welk arabisch land had in die tijd goede betrekkingen met het westen? Dat was Perzië, vóór de ayatholla's de macht grepen. Dat heet nu Iran. Ik denk dat deze foto in Teharan is genomen.

:)
:N
 
Eens kijken of ik nu ook een eind kan komen. Deze foto is gemaakt halverwege de jaren zeventig, zie de fraaie viercilinder Honda (een voor mij onbereikbare droommotor in die tijd). Ik denk ook dat deze foto is gemaakt in het Midden-Oosten. Het is de sfeer en de waarschijnlijk arabische tekens op het bord dat maakt dat ik denk dat je het in die regio moet zoeken. Tegelijkertijd is het een arabisch land dat waarschijnlijk goede betrekkingen heeft met het westen. Daarmee aansluiting zoekt: de motoragent is wel een beetje naar het beeld van een westerse motoragent aangekleed zullen we maar zeggen. Welk arabisch land had in die tijd goede betrekkingen met het westen? Dat was Perzië, vóór de ayatholla's de macht grepen. Dat heet nu Iran. Ik denk dat deze foto in Teharan is genomen.

:)

Goeie analyse ...

Caïro?
 
Djuu mijn link toont de SV niet. :? :?

Was redelijk makkelijk te vinden: ff die twee markante flatgebouwen zoeken met birdeye view in bingmaps, en dan wast kwestie van een lijntje te trekkken op google maps en zien waar da lijntje een snelweg kruist ... paar beeldjes streetview, en het 70/u bord kwam tevoorschijn.
Twas een goeie Homecargo. :W
 
Djuu mijn link toont de SV niet. :? :?

Was redelijk makkelijk te vinden: ff die twee markante flatgebouwen zoeken met birdeye view in bingmaps, en dan wast kwestie van een lijntje te trekkken op google maps en zien waar da lijntje een snelweg kruist ... paar beeldjes streetview, en het 70/u bord kwam tevoorschijn.
Twas een goeie Homecargo. :W


Birdeye, bingmaps ? Hey, weer wat geleerd ! *O*
 
Spijtig van de wazige Arabische tekst ... 'k Ga maar eens gokken ... Noord-Afrika, en 'k vermoed Tunesië of Marokko :9

(is't trouwens geen CB650pz ... ?! ^^)

Pakistan, de grens met India (Lahore ofzo) kan natuurlijk ook nog ... *D
 
Laatst bewerkt:
Dan is het een goed geconserveerde Honda. Toch? Kijk eens naar die uitlaten, die maakten dat ik dacht aan midden jaren zeventig...

:)


Yep, ze zijn nog te koop ook
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan