Welk koekblik probeerde jou er uit te trekken deel 3

rijd ik rustig langs de auto's naar voren bij het stoplicht, auto, auto, auto, panamera en een 430 voorop. oeps. nou was er verder geen gekkigheid, niet te snel weg bij het stoplicht ivm roodrijders en daarna even op het gas door een s slinger om meteen uit te rollen naar 80 omdat daar veel geflitst wordt. verder niks maar wel 2 hele nette rijders. sjapo!
Dus eigenlijk off topic, ging nergens over. :) maar wat een bak.
 
rijd ik rustig langs de auto's naar voren bij het stoplicht, auto, auto, auto, panamera en een 430 voorop. oeps. nou was er verder geen gekkigheid, niet te snel weg bij het stoplicht ivm roodrijders en daarna even op het gas door een s slinger om meteen uit te rollen naar 80 omdat daar veel geflitst wordt. verder niks maar wel 2 hele nette rijders. sjapo!
Dus eigenlijk off topic, ging nergens over. :) maar wat een bak.
Over een tijdje kun je die panamera's uitlachen, er komt namelijk een 14% versie :+
Maar, twee bijzonder leuke auto's om tegen te komen!
 
Over een tijdje kun je die panamera's uitlachen, er komt namelijk een 14% versie :+
Maar, twee bijzonder leuke auto's om tegen te komen!

Ik denk dat de Panamera rijder, juist aardig wat motor rijders zal uitlachen.
Voetje op het gas en met hulp van de elektromotor gelijk aardig wat extra nm tot z'n beschikking. Zal erg zwaar zijn, maar toch snel zijn met tussensprints.
Hij zal bij een x snelheid voorbij komen en rijd nog eens zuinig ook.

Denk dat ik met m'n ex SV1000S lachend naar de pomp zou gaan, als ik het zelfde verbruik kon realiseren als een Panamera S E-hybrid.
 
VW polo tsi. De puber achter het stuur zat al voor het stoplicht al irritant gas te geven. Maar de Honda had er al dik 200km opzitten dus ik durfde hem wel open te trekken. En dan is die krasse knar rap genoeg om zo'n autootje in de oliewalm te zetten. 8-)
 
Geen koekblik, maar tegen een GSX-R 600/750 K1/2 met een verlengende achterbrug. Had verwacht dat je daarmee sneller zou zijn, maar heb er weinig van gemerkt. Het eerste stoplicht sprintje gewonnen, de tweede verloren. Vond het bij de 150KM wel genoeg op een 80KM weg.
 
Ja, ik denk ook dat een eigenaar van een Panamera zich druk maakt om het verbruik :+

Panamera eigenaren zullen zich inderdaad niet druk maken.

De kopers van de 4, S, Turbo etc, niet omdat ze anders wel de Hybrid hadden gekocht.
En de Hybrid rijder niet, omdat hij zuinig rijdt en zich dus geen zorgen over het verbruik hoeft te maken, maar tegelijkertijd toch Panamera rijdt.
 
Panamera eigenaren zullen zich inderdaad niet druk maken.

De kopers van de 4, S, Turbo etc, niet omdat ze anders wel de Hybrid hadden gekocht.
En de Hybrid rijder niet, omdat hij zuinig rijdt en zich dus geen zorgen over het verbruik hoeft te maken, maar tegelijkertijd toch Panamera rijdt.
Nee, het gaat die mensen puur om de bijtelling, daar zit em de winst. Net als de rest van de hybride-rijders. Als je gewoon gaat scheuren doet dat hybride ook niet veel meer, weet ik uit ervaring (niet met een Panorama trouwens :P)
 
Nee, het gaat die mensen puur om de bijtelling, daar zit em de winst. Net als de rest van de hybride-rijders. Als je gewoon gaat scheuren doet dat hybride ook niet veel meer, weet ik uit ervaring (niet met een Panorama trouwens :P)

Ik denk dat er toch velen liever wat meer betalen dan dat ze in een Prius moeten rijden... :X ;)
 
Een oudere kerel in een Audi S8. Verveeld op m'n achterwiel gaan zitten douwen op de A1 als er links voor mij al geen mogelijkheid is om harder te gaan rijden. Zie ik 'm helemaal geïrriteerd met z'n hoofd schudden en in zichzelf praten vanuit m'n spiegeltje. Dus ik bij de eerste de beste gelegenheid naar rechts om 'm de kans te geven voor me te komen. Ik kijk in die auto, krijg een verontwaardigd nee-tje van die onwetende en hij geeft gas. Ik erachter gaan rijden en de boel links komt vrij. De directiebal geeft gas, ik laat 'm een stuk uitlopen en schakel dan terug naar z'n drie. MWWWWWWAAAAAPPP.... en ik zit weer achter 'm terwijl ie z'n uiterste best doet. Ik laat het gas weer wat terug zakken om de Audi uit te laten lopen en bij genoeg afstand gaat de kraan weer vol open. MWAAAAAAPPPPP naar z'n vier... Weer effe naar z'n achterbanden happen. Er komt weer verkeer aan dus allebei terug naar 120. Ik moet er bij Amersfoort Noord af, dus ik rechts rijden, weet nog net naast de S8 te komen en maak het "klein pikkie" gebaar. Kreeg een gemanicuurde middelvinger terug, haha... Made you look.


Heerlijk zo'n compensatie kanon af en toe. :P
 
Je bent 'm niet voorbij gegaan dus heeft hij in zijn beleving "gewonnen".

Kan me ook niet voorstellen dat je op een ER6 (staat verder niet bij welke fiets, dus ga ik daar maar vanuit) je een S8 bij kan houden.

6's zijn echt enorm leuke fietsen en voor een Er aardig rap, maar op de snelweg zal die Twin toch echt te kort komen om die S8 bij te houden.
 
Okee... Wij hebben wat shit gehad met zeer grof olieverbruik. Is nu opgelost (aangekoekte olieschraapveren) maar vroeg me af of het meer voorkwam.

De ER-6 staat niet bekend om zijn olieverbruik. Ze zouden in principe niets mogen verbruiken. Misschien heb je een slecht ingereden of afgeragd (lees: volgas bij koude motor) exemplaar, dan kan hij wellicht wat gaan gebruiken...
 
Terug
Bovenaan Onderaan