Welk koekblik probeerde jou er uit te trekken deel 3

ik kom vrijwel elke dag petjes in bmw's en golfjes tegen die willen racen tegen mijn brommert. Die dempingswol-vrije ingekorte laser hotcam laat heel wat schakelaartjes omgaan bij ze. Laat ze altijd lekker hard wegrijden, rijdt ik er rustig achteraan. Om vervolgens een keer heel kort met volgas er langs te knallen, roffel/klappen uit de uitlaat en dan weer rustig verder te rijden :) dat vind ík leuk.
 
hehehe, vandaag eens andersom.
reed met mijn kevertje naar haarlem,over de A5, rotterpolderplein over en dan richting haarlem.
op het rotterpolderplein komt er een bmwGS1200 achter me rijden, naast me een Mercedes die in wil voegen voor me ( da's daar wat lastig want het is vrij kort invoegen.) ik geef dus volgas en die bmw komt met me mee.
Mercedes moet daarachter invoegen.
als we weer op tweebaans zitten komt die bmw naast me rijden, duimpje omhoog dus ik denk: "kijken hoever ik mee kan komen.."
dus weer vol op mijn gas waarop die gs even laat zien dat je dat niet red met een kever uit '78.
bij het stoplicht krijg ik nog een complimentje van hem waarna hij uit zicht richting amsterdamse poort verdwijnt.
leuk!
 
Nou, even off-topic maar wel anders; stond met mijn jawa ts 350 voor een stoplicht en de motoragent die ik al had gezien kwam naast me de boel te bekijken..
Naast een 'oh jee'gevoel zei ik;' jaloers? wijzende op het jawa-logo op de tank; en het werd groen en de motoragent trok er schaterlachtend vandoor..
 
Weet je zeker dat hij een turbo had?

Als iemand de moeite neemt om een turbo in z'n Civic te gooien, neemt hij ook vaak de moeite om hem tot over de 250 pk te tunen, dat op 1000 kg en je trekt hem er echt niet dik uit met 25kW tot 80-90.

Hij kon zeg maar niet echt goed omgaan met z'n vermogen, wheelspin van hier tot Tokoyo. En ja hij had 100% zeker turbo, ik hoorde de dump valve.
 
Gisteren een gezins auto...Renault Clio....zo'n nieuw model.

Beste meneer scheurde zo hard weg dat hij met zijn actie bijna op een auto knalde die invoegde..scheelde maar een haar......zeker weten te druk bezig om achteruit te kijken waar ik bleef.... _O-

Ik bleef mooi achter...geen zin in racen.

Later op de snelweg langs gereden en aangekeken.. :N
 
Laatst bewerkt:
BMW 320i vs mijn BMW K75 en dat 3x achter elkaar.
De eerste keer had ik helemaal niet door de eerste zoveel meter maar toch was hij kansloos.
De tweede keer was hij wat beter weg en ging hij er echt voor zitten, alsnog kansloos.
De derde poging was denk ik meer omdat hij hoopt om het uit elkaar spatten van mijn K75 gezien de leeftijd..maar iedereen hier weet dat dit ding over 100 jaar nog rondrijd en dit soort auto's eruit trekt.
 
Deze Audi r8 GT, en het was hem nog gelukt ook.
Zelf zat ik op een 954 rr.

2013-04-29181638.jpg


Vanaf een tankstation bij de autobahn reed ik achter hem aan de weg op en pas vanaf ongeveer 70km/h ging bij hem het gas erop. Tot ongeveer 250 kon ik goed bij hem blijven, pas bij het opschakelen van 4 naar 5 liep hij iets bij mij weg. Het was vrij druk dus we moesten al snel weer op de rem, ik heb niet gezien hoe hard we toen reden maar dat zal rond de 260 geweest zijn.

Daarna nog een keer geprobeerd toen hij naar de middelste baan ging en ik dus links de vrije baan had. We begonnen rond de 160km/h en gingen weer redelijk gelijk op met een kleine voorsprong voor de Audi.
Toen we 265 reden was er in de verte auto die naar de middelste baan verschoof dus ik dacht dat de meneer in zijn Audi wel zou moeten remmen... maar nee, ik schakelde van 5 naar 6 en we gaven beide nog wat extra gas maar toch dook hij moeiteloos in het gat voor mij. Ik ben tot ongeveer 275 doorgegaan maar hij bleef uitlopen dus liet ik het gas los.

Ik wou daarna nog wel een nieuwe poging wagen maar de man nam een andere afslag,
achter zo'n auto rijden is wel een stuk moeilijker dan op een lege baan, door de wind die (via de spoiler?) via de auto kwam voelde mijn motor veel minder stabiel aan.
Voor de rest waren er nog een paar andere auto's waarmee ik een paar sprintjes heb gedaan maar daar zat niet veel speciaals tussen.
 
Tofste auto's tot nu toe:

Met de R6
Aston Martin V8 vantage, op de autobahn.. Van 120 tot aan top, liep gelijk iets weg, even ingehouden en toen bleef die ernaast tot aan mijn top waar ik net iets uit leek te lopen. (290 op de teller)

Een Lamborghini Gallardo Cabrio, vanaf Rotterdam richting Utrecht. Tot de 240 gelijk op, daarna had die het wel gaan winnen maar we lostte beiden. Beide de duimpjes omhoog

Een Lancer Evo10, terugweg vanaf de nurburgring. Die won het duidelijk, vanaf de 120 a 140 al. Was no way meer standaard.

Een Porsche 911 Turbo (2012), gelijk op tot iets over de 200 daarna ging die uitlopen

En een Porsche Carrera S4, tot wel 6x toe ofzo, maar daar was weinig eer aan te behalen (voor de Porsche)

Met de Bandit
BMW M5 V10, vanaf het stoplicht sneller weg. Maar later op de snelweg vanaf 150 nietmeer bij te houden

Een Wiesmann Roadster, maar die moest ik vanaf de 100 al laten gaan, was ook iets te laat met terugschakelen.

Met de Monster
Een Ferrari F430, op een landweggetje. Vanaf 50 ofzo, toen erop en erover. Was heel apart want richting de 180 of iets zat ik er precies naast en het was een cabrio dus kon zo naar binnen kijken, leek wel in slowmotion te gaan ofzo zag alles zo goed.


Uiteraard talloze petjes etc maar das niet echt het noemen waard....
 
Laatst bewerkt:
Ik moest wel een klein beetje gniffelen gisteravond. Rotonde bij Rosada ik kom aan vanuit Wouw voor me rijd een polo met drie petjes erin. Op de rotonde dus de andere baan gepakt. Toen ik ernaast reed gaf petje achter het stuur gas LOL...... Klein beetje gas erbij en iets platter heb ik ze na de rotonde niet meer gezien..
 
Audi A4 Avant.

Ik kwam hem achterop bij binnenkomst van een dorpje (max 50km/h). Ik geef toe dat ik met een redelijk tempo het dorpje binnenkwam rijden en al vroeg terugschakelde (want dat klappert zo lekker :+ ).

Waarschijnlijk vond meneer dat een uitnodiging om eerste naar mij te zwaaien en steeds sneller te gaan rijden om zo bij mij weg te rijden. Ik bleef in het dorp 50 rijden, maar daarna, toen ik uit het dorp was even flink door getrokken en in één streep er voorbij. Lekker joh.
 
stond gisteren achter een ford focus ST die volle pijp wegreed naast een of andere integra met een carbon motorkap en taartschep achterop... was nou niet echt moeilijk om bij te houden op mijn speed triple.. maar veel harder dan 140 ging het niet.. had 'ie wat langer op 't gas blijven staan was hij wel bij me weggereden... m'n ouwe speedy doet t niet meer zo vlot boven de 180 :P
 
Kort sprintje met een Honda NSX, maar was al snel duidelijk dat ie me niet bij kon houden.
 
Mag vast wel omdat het een halve koemis is :p
Honda goldwing tegen mijn gsx600f 25kw.
Vanuit stilstand, ik nam een hele kleine voorsprong maar toen de goldwing reed ging hij me voorbij. Hield hem nog wel bij maar niet voldoende om te winnen :p hij sloeg af en ik gniffelde want vond wel een geinig racje :p
 
Vandaag niks mee gemaakt, gister wel even op het lokale circuit ( afgezet vanwege races aankomend weekend)

Overigens geen koekblikken maar mede motorrijders
Ik reed met mijn Gs500 ff een rondje kwamen er een paar andere motoren langs op het rechte stuk (r1, r1 en een GSX750) Op de rechte stukken reden ze met flinke vaart vooruit tot het bochtige stuk waar ik bij ze aan de kont bleef hangen.

Kreeg een duimpje en toen schoten ze er weer vandoor, nu heb ik een dubbel gevoel van : leuk die bochten maar toch ook : waauw dat ging zo veel harder dan ik terwijl ik dit al hard vond
 
Twee zwiebers in een Golf R32 gisterenmiddag op een 80 weg.
Bij het stoplicht links komen staan en net iets te sportief remmen. Ik zag 'm vanuit m'n ooghoek maar reageerde expres niet. Licht op groen, de grote boze Golf giert weg en ik zo nonchalant mogelijk meerijden. Beetje om me heen kijken, naar m'n blok kijken als of daar wat te zien viel... :P Intussen precies ernaast blijven.

volgende stoplicht weer hetzelfde liedje maar toen keek ik ineens naar links, verbazing veinzen.
"Hee, een ootoow! Gas!" }) mmmMWOOOOOOOOOOOOOOOOOOOPPPPPpppp.....

:W

Die beteuterde smoelwerken bij het volgende stoplicht... _O-
Wut were you thinking, koekblikkert...
 
Gisteren rijd ik samen met mijn vriendin een dorpje binnen, zij op een F650 ik op mijn CB500. Komt er een peugeotje links bij een stoplicht staan en snijdt mijn vriendin af. Volgende stoplicht ik langzaam wegrijden, wil hij ineens via een busbaan mij inhalen.
Uiteraard heb ik hem niet in laten halen, bleef ik op gelijke hoogte rijden met ze
Nadat het peugeotje met 3 mafkeesjes weer achter mij zat (2 baans weg, met busstrook er tussen) even gas open getrokken tot ze nog maar een klein peugeotje waren om daarna hem weer op te wachten. Heb ze toen maar het seintje gegeven dat hij mij in kon halen. Ze durfde gelijk niet meer te kijken.... Stel debielen :)
 
Gisteren een gezins auto...Renault Clio....zo'n nieuw model.

Beste meneer scheurde zo hard weg dat hij met zijn actie bijna op een auto knalde die invoegde..scheelde maar een haar......zeker weten te druk bezig om achteruit te kijken waar ik bleef.... _O-

Ik bleef mooi achter...geen zin in racen.

Later op de snelweg langs gereden en aangekeken.. :N

Als het een RS was mag hij zo optrekken. Dat hoort zo.

In een standaard model: niet doen, gewoon niet doen.
 
Gisteren rijd ik samen met mijn vriendin een dorpje binnen, zij op een F650 ik op mijn CB500. Komt er een peugeotje links bij een stoplicht staan en snijdt mijn vriendin af. Volgende stoplicht ik langzaam wegrijden, wil hij ineens via een busbaan mij inhalen.
Uiteraard heb ik hem niet in laten halen, bleef ik op gelijke hoogte rijden met ze
Nadat het peugeotje met 3 mafkeesjes weer achter mij zat (2 baans weg, met busstrook er tussen) even gas open getrokken tot ze nog maar een klein peugeotje waren om daarna hem weer op te wachten. Heb ze toen maar het seintje gegeven dat hij mij in kon halen. Ze durfde gelijk niet meer te kijken.... Stel debielen :)

Ik ben niet de moeilijkste maar als ze @#$% m'n vrouw afsnijden en vervolgens ook nog even via de busbaan schattig denken te moeten doen, dan kan dat Peugeotje bij het volgende stoplicht een spiegel afschrijven en een ingeramd zijraampje bijtellen. WTF zeg...
:(
 
Debielen zijn er af en toe :(

ja cker ja , ik heb ook zo 1 op t werk die denkt met zn gechipte golf 6 gti motoren eruit rijdt , komt ie elke keer bij me om te zeggen dat hij een motor eruit gereden heeft , om mn reactie uit te lokken...

ik heb een keer met mijn Bandit 1200 was toen nog orgineel , een stoplichtsprint gedaan tegen een Porsche 911 4S 2010 tot ong 160 , maar dat legt hij ruim af , uiteindelijk wint ie het natuurlijk wel , maar t was ff leuk :)

met mn licht getunede blackbird ben ik nog niks tegen gekomen.
 
Laatst bewerkt:
Ik wou met de california 3 (toen ik hem nog had) een mercedes bus in halen. Ik had hem niet in de juiste versnelling staan om maximaal op te trekken, en ik was nauwelijks sneller.
Die nieuwe turbo diesels zijn in begin heel vlot zeker met chiptuning.
 
Terug
Bovenaan Onderaan