Motor-Forum

Select Forum

Welk koekblik probeerde jou er uit te trekken deel 3

Alles went, behalve een Drent

Reg. datum:
25 feb. 2007
quote:
De zwartrijder schreef op 19 oktober 2017 @ 01:17:
Een Audi RS4. Van mij mocht 'ie winnen :P

Mn broertje heeft een paar week terug zijn oude S4 ingeruild voor het type daarna, het eerste type met V8, 344pk, een monster zegt ie.
Aangezien ik niet in de buurt woon heb ik er helaas nog niet in gereden....
Youth is wasted on the young

Alles went, behalve een Drent

Reg. datum:
25 feb. 2007
Geen motoren bij betrokken,

Ik reed jaren geleden eens met mn vader over de A28, reden we achter een Bentley, ik geloof een van de eerste modellen met 500+pk's.
De Bentley werd bestuurd door een chaufeur in pak (aan zn pet te zien), achterin zat iemand een krantje te lezen, komt op de linker baan ineens een dure sportwagen ons met een behoorlijke gang voor bij, Ferrari of Lamborghini achtig iets.
Sportwagen is voorbij en de Bentley gaat naar links en gaat er als de brandweer vandoor achter die sportwagen aan...

Was leuk om dat zo te zien
Youth is wasted on the young

Hardcore belastingbetaler

Reg. datum:
22 mrt. 2016
quote:
reinhoud schreef op 19 oktober 2017 @ 10:39:

[...]

Mn broertje heeft een paar week terug zijn oude S4 ingeruild voor het type daarna, het eerste type met V8, 344pk, een monster zegt ie.
Aangezien ik niet in de buurt woon heb ik er helaas nog niet in gereden....
Het was volgens mij een hele nieuwe, afgaand op het kenteken. Bovendien is mijn Hawk met ongeveer 55 ponies, een koude motor Ún 's nachts in de stad (Rotterdam) nu ook niet echt het toonbeeld van een kanon op twee wielen :P

Ik vind het trouwens wel een mooie auto. Ziet er uit als een standaard burgerbak (op de twee uitlaten na was er niets aan te zien, geen spoilers of wat dan ook voor opsmuk)maar gaat bijzonder rap van zijn plaats :9

Shiver

Reg. datum:
06 jun. 2013
Werd net flink hard ingehaald door een Audi A4/A6 en een Renault Clio V6 dus er achteraan gereden. Clio ging rustiger rijden en de Audi reed hard door. Helaas konden we bij het volgende stoplicht niet vooraan staan, had wel even naast de Clio willen staan.

Stukje verderop stond ik naast een oude BMW en reed gewoon rustig weg en hij ook, hij haalde mij in en kreeg ik een duimpje :?
Ach, ik snap wel dat hij niet wilde, het was namelijk een 318i
Monster 620

Reg. datum:
20 okt. 2017
Meestal rij ik naast ze om de spanning te vergroten, uiteindelijk draai ik de gashendel dicht, want anders blijf je maar winnen.

Ben nooit eerder legit door een blik verslagen, zou het met een tesla willen uitvechten maar die zijn meestal in eco-modus helaas.

Reg. datum:
21 mei. 2016
Hoi Oma!

Gisteravond bij het laatste stoplicht voor je bij Zwolle richting Hasselt gaat kwam er een Audi naast me staan, terwijl er niemand achter me stond. Ik zag het Audi logo op de velg, dus geen idee wat voor een. Hij bleef naast me, maar de sergeantstrepen dwongen hem achter me te gaan. Ik durfde niet te in te houden of te remmen, want als je het tegelijk doet en hij komt naar rechts, lig ik met 100 onder de Audi of in de berm. Verder niet meer gezien.
[img]http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric2/551123.png[/img]

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.