Motor-Forum

Select Forum

Welk koekblik probeerde jou er uit te trekken deel 3

Reg. datum:
16 jun. 2008
http://images.flabber.net/files/bestofweb/rx7bike.jpg

Motorvirus wijzigde dit bericht op vrijdag 16 november 2012 23:49 (23%)

Reg. datum:
05 feb. 2011
Voorlopig nog niemand tegen gekomen :-(
Een GSX-R 750 heeft wel een geprobeerd, maar die was ik met mijn FZ1 snel voorbij :-D
Tot grote verbazing van hem !

Daytona 675 SE

Reg. datum:
04 apr. 2006
tot mijn verbazing ook, een fz1 is nu eenmaal geen sprintbom
Harley rijden is als een sprookje... Hans en grietje strooiden ook spullen om de weg naar huis te vinden

Omnia Causa Fiunt

Reg. datum:
08 jan. 2011
Gisteren een figuur op een Piaggio C25 snorscooter.... FAIL!
Was ik net ff sneller op de BWM F650GS... _O-

S2R 800

Reg. datum:
29 sep. 2012
Paar dagen geleden, een 50 cc bromfietser
En ja ... moest overal stoppen dus helaas, hij haalde het ook nog.. _O-
Dualcilinder

Reg. datum:
24 mei. 2010
Mijn toppunt tot op heden was een serpent 1 op 10 modelwagentje van de buurjongen. Nova Rossi blokje erin en dan blijf je helemaal nérgenset je motor!!
Dat wist ik wel maar zo'n 3 1/2cc tweebak zit binnen een seconde of 2 op de 80
if you haven't got a screw loose, you're probably tied up to much!..

Born to Ride

Reg. datum:
29 jun. 2004
Okay, de GSA is niet de aller snelste motor, toch heb ik aan de meeste auto's geen kind. Sta ik vandaag naast een 5 touring. Geen specifieke kenmerken zoals een M er op te bekennen. Afijn licht gaat op groen en dat ding ging er vandoor, ik moest echt tot aan de toerenbegrenzer optrekken om m voor te blijven, volgende stoplicht was ik natuurlijk meer voorbereid, maar nog steeds, wat een beest voor zo'n gezinsbak. (Heb er zelf ook een, maar da's een " gewone" 525, vlot, maar niet spectaculair.
Riding&Diving

....ik hier?......

Reg. datum:
15 mrt. 2005
Was vandaag zelf met het koekblik. En die is geen partij voor welke motor dan ook. Zelfs de meeste andere koekblikken blazen mij nog weg. Een diesel zonder turbo is geen sprintkanon. Ook al is het een 6 cilinder.
Morgen weer met de motor gelukkig!
alles wat ik zeg kan tegen je gebruikt worden

Italian Job done by Japanese

Reg. datum:
15 jan. 2002
Is ook telkens raak als ik met mijn 911 naast een scheurneus sta. Paar streepjes gas is voldoende om de boel te triggeren...... _O-

Jahoor, grootste moeite om voor te blijven...en dat terwijl ik rustig optrek, want anders blijf je aan de gang met bewijzen...kost banden en veel benzine dus waarom zou ik.....en .....ff verderop sta je weer dan....of je ziet ze nooit weer.... ;)

Wel aardig als je inhaalt en zij op hun chopper achtig ding met de neus plat op de tank voorbij rijdt...

En tegen superports probeer ik het niet eens.. onbegonnen werk omdat al zelf zo'n ding heb..en weet wat het verschil is.... ;)
Early to bed, early to rise, makes a man healthy, wealthy and wise - God only knows, We wonder and Allah doesn't give a Shit - Ducati 888 Strada

KTM 990 SM

Reg. datum:
02 apr. 2010
In Deventer tegen een mercedes C nogwattes diesel.
Dikke zwarte wolken wat dat ding uitbraakte om maar enigzins in de buurt te blijven.
We reden voor het politiebureau langs, dus ik heb het een beetje rustig gehouden omdat ik ook met open pijpen rondreed.
Gas op die krukas

Nu vanuit Apeldoorn!

Reg. datum:
06 jul. 2009
Mijn ervaring is dat het verliezende koekblik daarna gaat bumperkleven als je je aan de maximumsnelheid houdt...
Yamaha Diversion XJ600S '94 4BR
Het nieuwe rijden: hard optrekken, zuinig remmen
Gebruik Dropbox o.a. om foto's te plaatsen op MF.

Reg. datum:
21 mei. 2001
quote:
RemcoNL schreef op 20 november 2012 @ 12:20:
Mijn ervaring is dat het verliezende koekblik daarna gaat bumperkleven als je je aan de maximumsnelheid houdt...

:^

Ook als je netjes GPS-maximum-snelheden aanhoudt.
Wellicht is er gewoon haast in het spel.
CSR305 XJ600S YZF600R YZFR6 748S CBR1100XX CB250 CBF250 XJ900S PCX125 R1100S Yamaha XJR1300 | Gazelle Cityzen Speed

'99 Road king classic

Reg. datum:
05 jul. 2010
Bleef aan de bumper van een lotus elise hangen tijdens het inhalen van een V-strom, geldt dat ook?
There is no substitute for cubic inches

Koos Motorloos at the moment

Reg. datum:
13 apr. 2006
Een Audi A7 zat achter mij te drukken. De auto kon redelijk meekomen toen ik op de snelweg gas gaf in de zesde versnelling. Nadat ik het zat was en twee versnellingen terugschakelde was hij verschwunden :+

Geen klasse geen stijl.

Reg. datum:
05 aug. 2008
quote:
RemcoNL schreef op 20 november 2012 @ 12:20:

Als ik vlot door wil rijden en daarom links ga staan kan ik me er goed aan ergeren als een motor of blik mij er uit trekt en dan exact de max snelheid gaat rijden ja... blijf dan achter me want ik wil wel doorrijden.
http://www.pre90mx.nl Hét MF pre90 Motorcrossteam

Reg. datum:
02 feb. 2010
Een tijdje terug probeerde een Mercedes combi het, deze kwam verrassend genoeg nog goed vd plek!! Ik reed er eerst achter en zag de 4 eindstukken en dacht eerder aan opzetstukjes ala action oid dan wat anders.

Bij nadere inspectie bleek het een e55 amg te wezen met standaard al 476 pk 8-) .
Hij heeft het sprintje uiteraard niet gewonnen maar ik was wel ff verrast toen hij bij invorderingsgrens nog behoorlijk hard voorbij kwam rijden.

Ding stampt behoorlijk door :Y

Reg. datum:
11 jan. 2012
quote:
Sphyrnidus schreef op 19 november 2012 @ 17:13:
Okay, de GSA is niet de aller snelste motor, toch heb ik aan de meeste auto's geen kind. Sta ik vandaag naast een 5 touring. Geen specifieke kenmerken zoals een M er op te bekennen. Afijn licht gaat op groen en dat ding ging er vandoor, ik moest echt tot aan de toerenbegrenzer optrekken om m voor te blijven, volgende stoplicht was ik natuurlijk meer voorbereid, maar nog steeds, wat een beest voor zo'n gezinsbak. (Heb er zelf ook een, maar da's een " gewone" 525, vlot, maar niet spectaculair.

Mijn baas heeft sinds kort een nieuwe bmw 550m, een 3liter diesel met drie turbo's(!) en veel te veel koppel. Van de buitenkant alleen te herkennen aandubbele rechthoekige uitlaten. Turbolag van hier tot tokyo, maar je zit zo op de 200.
Binnenkort meer nieuws

Reg. datum:
25 sep. 2010
quote:
lennart0r schreef op 24 november 2012 @ 16:46:Turbolag van hier tot tokyo, maar je zit zo op de 200.

Ik weet wel zeker dat die BMW geen lag heeft fabrieksaf.
Auto's met een turbo gat hebben een flinke enkele turbo die laag in de toeren moet opspoelen en vervolgens hun werk doen hogerop in de toeren.

De E60 5-series met dubbele turbo's hebben ook geen turbo gat, 1 turbo werkt in het lage toerengebeid en de ander neemt het over voor de hogere toerentallen.

Dit is turbo lag, vanaf 14 seconden gaat het gas erop en luister eens wanneer de turbo volledig zijn werk kan doen http://www.youtube.com/watch?v=UtJ_Juk7qyY

Reg. datum:
25 sep. 2010
-
Eral wijzigde dit bericht op zaterdag 24 november 2012 17:28 (99%)

de la Tourette

Reg. datum:
21 okt. 2002
Een Range Rover V8 supercharged (had kenteken even onthouden :P). Ik won, maar bijna angstaanjagend hoe snel zo'n halve tank van z'n plaats komt!

En nog zo'n stomme opgeblazen Mini. Veel geschreeuw, weinig wol :Z
Meer dan 425 Nederlandse en Vlaamse motorzaken, meer dan 3769 recensies... Hier!
Mijn elektrische motorfiets.nl

XT660X '07

Reg. datum:
05 jun. 2011
Een Maserati Quattroporte V. Hij stond flink te gassen en ik hoorde de banden piepen maar ik bleef hem makkelijk voor. :P

Reg. datum:
06 mei. 2010
quote:
mstx schreef op 01 december 2012 @ 16:25:
Een Maserati Quattroporte V. Hij stond flink te gassen en ik hoorde de banden piepen maar ik bleef hem makkelijk voor. :P

geluid van een maserati is het waard om er achter te blijven :9~

OPA

Reg. datum:
21 aug. 2005
http://www.topgear.nl/image/popup/lamborghini-gallardo-lp570-4-blancpain-full-18012012120643-9265.jpg

Ik was geen partij voor hem in mijn eigen blik :P

XT660X '07

Reg. datum:
05 jun. 2011
quote:
gasgitaartje schreef op 01 december 2012 @ 21:15:

[...]

geluid van een maserati is het waard om er achter te blijven :9~

Zekers, ik kreeg er bijna een oor-gasme van :Y

Reg. datum:
12 feb. 2007
quote:
KRS-M900 schreef op 01 december 2012 @ 21:18:
[afbeelding]

Ik was geen partij voor hem in mijn eigen blik :P

Met je duc ga je deze ook niet bijhouden ben ik bang...

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.