MF 't Gooi en aanhangsels *130* *Tijd voor zand en modder!

Wie is de volgende met noppies???

  • Teun

    Stemmen: 3 10,7%
  • MZN

    Stemmen: 3 10,7%
  • Mies

    Stemmen: 5 17,9%
  • Tox

    Stemmen: 8 28,6%
  • Coonie

    Stemmen: 9 32,1%

  • Totaal aantal stemmers
    28
Status
Niet open voor verdere reacties.
grumbl koffie met paracetamol grumbl

zware ochtend. Diablo ziek. Ikke zwak en zielig tot 11 uur. Daarna mot ut maar weer.
 
Je zou zelfs buiten kunnen zitten :+
Overdekt :Y

Badkamer (die zit in de nieuwe opbouw) is klaar op wat schilderwerk na. De kelder onder de keuken is aangepakt, is nu een knappe droge (opslag)ruimte. Ik had alleen lokale gasverwarming, nu heb ik in de kelder een ketel hangen. Toilet beneden is gerenoveerd en de keuken helemaal opnieuw gestuct en alle aansluitingen op de goede plaatsen aangelegd. Plaatsen van de keuken ben ik nog mee bezig, dat gaat in mijn eigen tempo :')
 
Overdekt :Y

Badkamer (die zit in de nieuwe opbouw) is klaar op wat schilderwerk na. De kelder onder de keuken is aangepakt, is nu een knappe droge (opslag)ruimte. Ik had alleen lokale gasverwarming, nu heb ik in de kelder een ketel hangen. Toilet beneden is gerenoveerd en de keuken helemaal opnieuw gestuct en alle aansluitingen op de goede plaatsen aangelegd. Plaatsen van de keuken ben ik nog mee bezig, dat gaat in mijn eigen tempo :')
Klinkt goed!

Hoewel, dat eigen tempo van jou is volgens mij niet zo vlot als het om huiselijke klusjes gaat :P

Eind 2014 klaar? ;)
 
Overdekt :Y

Badkamer (die zit in de nieuwe opbouw) is klaar op wat schilderwerk na. De kelder onder de keuken is aangepakt, is nu een knappe droge (opslag)ruimte. Ik had alleen lokale gasverwarming, nu heb ik in de kelder een ketel hangen. Toilet beneden is gerenoveerd en de keuken helemaal opnieuw gestuct en alle aansluitingen op de goede plaatsen aangelegd. Plaatsen van de keuken ben ik nog mee bezig, dat gaat in mijn eigen tempo :')
Nice!
 
Morning! :W

Zo Jan, dat ziet er netjes uit zeg, en wat een werk!
Een echte metamorfose. 't Is wat werk, maar dan heb je ook wel wat, zo te horen.

grumbl koffie met paracetamol grumbl

zware ochtend. Diablo ziek. Ikke zwak en zielig tot 11 uur. Daarna mot ut maar weer.

Sterkte....hopelijk kickt de paracetamol snel in ;)

Beterschap voor Diablo.
 
Moggeuh

Zo zo dat ziet er goed uit Jan. Hele verbetering :)

Sterkte vandaag Zot en beterschap Diablo.
 
_O-


Als koken je hobby niet is, kan ik het me voorstellen :P













Koffie :Y
 
Goedemorgen!!

Eerste dag van 6 dagen weekend :)
Sommige van jullie hebben het inmiddels al gezien op FB, maar ik wacht in spanning op mijn bloedresultaten van gisteren. Daar krijg ik maandag tussen 8 en 9 uur bericht van..
Als het even mee zit, is de slok misschien uiteindelijk met een klein beetje geluk precies voldoende geweest..
Begin dit jaar leek het te veel te zijn geweest -> schildklierhormonen bijslikken om alles werkend te houden. De internist zei toen (bij 3 tabletten per dag): 'reken maar dat het nog meer moet worden'.
Uiteindelijk zat ik de afgelopen weken op 1 tablet per dag, en nog steeds signalen dat dat te veel is.
Dus maandag het uur van de waarheid.. Vanaf vandaag geen pillen meer slikken en maandag horen of ik dat door mag zetten *O*
Wordt vervolgd...



Diablo, beterschap!!
 
Mogguh :W


Kleine update van de verbouwing hier...

Voor
[afbeelding]


Na *D
[afbeelding]


Zo dat ziet er mooi uit zeg, wat een verbetering Jan, netjes gedaan !!




Na de nachtdienst flinke keelpijn dus nu even aan de thee met honing :r niet echt lekker maar wel nodig gelukkig nog maar 1 nacht te gaan.

Poik : beter sjaggie mensen dan dak en thuisloze met schroevendraaiers en scheermesjes |(

JJ: laten we hopen dat de uitslag positief is :)
 

past bij de stemming
full
 
Zo dat ziet er mooi uit zeg, wat een verbetering Jan, netjes gedaan !!




Na de nachtdienst flinke keelpijn dus nu even aan de thee met honing :r niet echt lekker maar wel nodig gelukkig nog maar 1 nacht te gaan.

Poik : beter sjaggie mensen dan dak en thuisloze met schroevendraaiers en scheermesjes |(

JJ: laten we hopen dat de uitslag positief is :)
:X Oeps... Succes/sterkte!

Ro en Diablo, beterschap!

JJ, ik duim mee!
 
130 gram onbalans is best veul. 4 x 30 gram lood aan de andere kant
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan